Hyvää iltaa ja yötä naiselle Hanna!
Sinä vai leiki minun tunteillan ja sait minut hullaantumaan itseesi.
Näyttelit että olisit itsekkin muka pihkaantunut.
Ikävä on tämänkin
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minäkin hullaannuin sinuun ja nyt vaikeuksia päästä voimakenttäsi ulkopuolelle vetovoima on niin voimakas. En ole näytellyt mitään vaan aidoilla tunteilla liikkeellä.
Hyvää yötä Tuomo! <3
T. Hanna- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos Rakas Hanna 💞😘
Hyvää tiistai aamua sinulle!
T. TuomoKävi jo hyvin selväksi se en ole kaipaamaasi Hanna joten ei kannata jatkaa tätä. Toivon että löydät oman Hannasi sillä olet mukavanoloinen tunteikas mies Tuomo <3
Hyvää iltaa sinulle Tuomo! :)
T. Hanna Anonyymi kirjoitti:
Kävi jo hyvin selväksi se en ole kaipaamaasi Hanna joten ei kannata jatkaa tätä. Toivon että löydät oman Hannasi sillä olet mukavanoloinen tunteikas mies Tuomo <3
Hyvää iltaa sinulle Tuomo! :)
T. HannaMikä niin selvä?
Niin mutta tämän mä kirjoitan tuntemalleni ja kaipauksenkohteelleni 😘🤗😍
Kyseinen Hanna kyllä tietää että minä täällä ikävöimässä käyn😔
Toivon että kyseinen Hanna vaivautuisi kirjoittaa minulle😔😥🤪
Kiitos! Hanna! :)
Hyvää iltaa sinulle Hanna! :)
T. Tuomo
- Anonyymi
Ja taas annettiin oljenkorsi Tuomolle.😆
- Anonyymi
Kuka Tuomo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609