MYLLYS VOI HELVETTI

JYRKKÄPEKKA

MITÄ VITTUU TÄÄL JAUHETAAN MYLLYS OLI IHAN HUONO SUURIN SYYLLINEN SIIHEN ETTÄ KUN MUUT JATKAA PELEJÄÄN NIIN SAIPA LOMAILEE ON JUURI PASKA MYLLYS

29

4885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonmies

      Ilman Myllystä SaiPa olisi jäänyt jumboksi koko liigassa, joten lopeta selittely.

      • JYRKKÄPEKKA

        SIIS SAIPAHAN MYLLYKSESTÄ HUOLIMATTA PYSTY PÄIHITTÄÄ PELIKANSIN(MIKÄSAAVUTUS!)JOS TON PASKAN MYLLYKSEN TILALLA OLIS OLLU JOKU TOMASIN KALTAINEN HOT MAALIVAHTI NIIN TULOS OLISI OLLUT IHAN TOINEN


      • Savonmies
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        SIIS SAIPAHAN MYLLYKSESTÄ HUOLIMATTA PYSTY PÄIHITTÄÄ PELIKANSIN(MIKÄSAAVUTUS!)JOS TON PASKAN MYLLYKSEN TILALLA OLIS OLLU JOKU TOMASIN KALTAINEN HOT MAALIVAHTI NIIN TULOS OLISI OLLUT IHAN TOINEN

        Olisitte siis hävinneet "vain" viidellä maalilla?


      • JYRKKÄPEKKA
        Savonmies kirjoitti:

        Olisitte siis hävinneet "vain" viidellä maalilla?

        NYT VAAN OLI ESIMERKKI,MUT ET SÄ VOI TOSISSAA VÄITTÄÄ ETTEI TÄÄ ENNENAIKAINEN KESÄLOMA OLIS MYLLYKSEN SYY MONTAS NOLLA PELII TULI


      • Savonmies
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        NYT VAAN OLI ESIMERKKI,MUT ET SÄ VOI TOSISSAA VÄITTÄÄ ETTEI TÄÄ ENNENAIKAINEN KESÄLOMA OLIS MYLLYKSEN SYY MONTAS NOLLA PELII TULI

        ..Myllyksen syy.

        Syy on teidän kädettömissä ja hampaattomissa kenttäpelaajissa.


      • JYRKKÄPEKKA

        MAALIVAHTI LASKEE 3JAPUOL MAALII JOKA PELIS SEO PASKA SE.KATOTAAN TILASTOO (UNOHETAA LAHENRUPUSAKKI) SAIPA 195MAALII SEURAAVA 179 NIIN HYVÄ SE JAMO ON.


      • Savonmies
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        MAALIVAHTI LASKEE 3JAPUOL MAALII JOKA PELIS SEO PASKA SE.KATOTAAN TILASTOO (UNOHETAA LAHENRUPUSAKKI) SAIPA 195MAALII SEURAAVA 179 NIIN HYVÄ SE JAMO ON.

        SaiPan puolustajat on niin perseestä, ettei ne saa putsattua edes Kerimäen Kiekon pelaajia maalinedustalta pois.

        Mitä moke voi tehdä kun joka pelissä tulee torjuttavaksi vähintään 40 laukausta ja kaikki hyvistä maalintekosektoreista.

        Et näytä tajuavan jääkiekosta paskaakaan, joten jätä nuo tyhmät puheesi lasileuka.


      • häviäjä
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        SIIS SAIPAHAN MYLLYKSESTÄ HUOLIMATTA PYSTY PÄIHITTÄÄ PELIKANSIN(MIKÄSAAVUTUS!)JOS TON PASKAN MYLLYKSEN TILALLA OLIS OLLU JOKU TOMASIN KALTAINEN HOT MAALIVAHTI NIIN TULOS OLISI OLLUT IHAN TOINEN

        hyiiii


      • JYRKKÄPEKKA
        häviäjä kirjoitti:

        hyiiii

        SE NIMI NYT VAAN POMPSAHTI MIELEEN MUTTA SE MARKKASEN OHITUS OLI SAIPALTA HIRVEE MOKA SIINÄ OLISI OLLUT KAUDEN PELASTAJA


    • MINÄ..

      MIETI SEN SAAVUTUKSIA.. EI TODELLAKAAN HUONO MAALIVAHTI.. SAIPA EI PYSTYNY PUOLUSTAAN TARPEEKSI HYVIN JA MAALIEN TEKO OLI TOSI HAKUSESSA.. MYLLYS KOKENEENA MAALIVAHTINA OLI JOUKKUEEN TUKIPILARI!!

      • JYRKKÄPEKKA

        JOSSÄ NYT VIITSISIT KATTOO SARJATAULUKKOO TEHDYT MAALIT EIOONII PAHA MUT PÄÄSTETYT ON KATASTROFI EIJUMA EI JOUKKUEENTUKIPILARI TOLLAI KÄMMÄÄ


      • MINÄ..
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        JOSSÄ NYT VIITSISIT KATTOO SARJATAULUKKOO TEHDYT MAALIT EIOONII PAHA MUT PÄÄSTETYT ON KATASTROFI EIJUMA EI JOUKKUEENTUKIPILARI TOLLAI KÄMMÄÄ

        Ei kämmää, jos saa joukkueeltaan tukea.. Sitä ei Saipa- puolustajat osaa antaa.. Paremmassa joukkueessa Myllys ois saanu loistavan lopetuksen uralleen.. Ei tämäkää loppu paha ollu, vaikkei pärjännytkään.. Sä et vissiin oo pitempään seurannut Jamoa, ku et näytä tietävän sen pelitaidoista mitään...


      • keskity olennaiseen
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        JOSSÄ NYT VIITSISIT KATTOO SARJATAULUKKOO TEHDYT MAALIT EIOONII PAHA MUT PÄÄSTETYT ON KATASTROFI EIJUMA EI JOUKKUEENTUKIPILARI TOLLAI KÄMMÄÄ

        By the way on siellä päästetyissä maaleissa myös Kuokkasen päästämii maalei mukana...


      • hyvä myllys
        JYRKKÄPEKKA kirjoitti:

        JOSSÄ NYT VIITSISIT KATTOO SARJATAULUKKOO TEHDYT MAALIT EIOONII PAHA MUT PÄÄSTETYT ON KATASTROFI EIJUMA EI JOUKKUEENTUKIPILARI TOLLAI KÄMMÄÄ

        Jos pakkikalustosta löytyy miehiä esim Kokko se ukkoha ei puolustamisesta tajua mitää, mutta hyökkäypäässä vaarallinen pakki. /- noin -50 pakkasella. Ai niin Myllys päästi tahallaan aina sillo maalin ku Kokko kentällä. Ei tollasella pakkikalustolla oo mitää mahdollisuuksia pärjätä vaikka se maali ois muurattu umpeen. Hyökkäys taas Saipalla ihan kohtuullinen ja sen kertoo myös tehdyt maalit, mutta hyökättiinköhä välillä puolustuksen kustannuksella.Nyt taas aikaa koko pitkä kevät miettiä asiaa=)


    • porkkanahousu-92

      haista vittu jamo oli suomen paras maalivahti se on pelannu kaikkein kauiten MAALIVAHTINA SUOMESSA ET PIDÄ TURPAS KII!!!!!!!!!!JAMO RULEZ

      • blaablaa

        ..netin suurin kusipää idiootti!! työnnä se porkkana hanuriis!


      • tappara-forever

        onks sulla oikeutta tulla haukkuun jamoo?? ookko ite parempi?? jamo hei lopetti uransa ja sä vaan vittuilet ja kaikkee olisiks sä pelastanu saipan kauden?? ja ei se oo jamon vika jos pakit ja hyökkääjät ei oo oikeeseen aikaan paikalla!! niinku ei sillekkään voi mitään et ändillä on menny vähä huonosti se eka peli jyppii vastaa mut loisto-vahti kuten jamoki!!


    • JYRKKÄPEKKA

      VITTU JOS SAIPASSA OIS TAJUTTU ANTAA PORTSARIN PAIKKA MYLLYKSELLE JA OTETTU MARKKANEN TILALLE NIIN PELIT JATKUIS VARMAAN VIELÄKII

      • S.A.I.P.A

        Mene ensisyksynä peruskolun ekaluokalle äidikielitunneille.Parin vuoden kuluttua tekstiäsi voisi joku edes yrittää ymmärtää.


    • hockeystar

      halpamaista tekstiä...oletko koskaan edes luistellut???

    • Menkää ite maalinsuulle...

      vittu jos teijän mielestä jamo on paska nii miettikääpä kuinka moni maalivahti on tehny maalin ja kuka oli avain asemassa ku suomi voitti maailman mestaruuden sillon aikoinaan....

      • Wernerde

        Jotkut on täällä aivan oikees siitä et Jamo on PARAS. Mä oon seurannu nii kauan Jamon pelaamista et mä tiiän kyl mistä puhun. Jamo on tällä hetkellä Suomen paras Veskari vaikka on jo lopettanu... Ja tulee aina olemaankin. Ei oo tosiaankaan Jamon vika että SaiPa tippu vaan ne saatanan pakit oli aina myöhässä eikä hyökkäämisessäkään oo paljon kehumista...


      • Wernerde kirjoitti:

        Jotkut on täällä aivan oikees siitä et Jamo on PARAS. Mä oon seurannu nii kauan Jamon pelaamista et mä tiiän kyl mistä puhun. Jamo on tällä hetkellä Suomen paras Veskari vaikka on jo lopettanu... Ja tulee aina olemaankin. Ei oo tosiaankaan Jamon vika että SaiPa tippu vaan ne saatanan pakit oli aina myöhässä eikä hyökkäämisessäkään oo paljon kehumista...

        Jos joukkue on täynnä sellasii pakkeja jotka tarvii kartan löytääkseen oman maalin , syy ei voi silloin olla jamon . Ölin kattomassa pelin ja musta näytti et saipan pelaajat ei tiennyt minne mennä ? Joten kaikki lähti vaihtoon mites , moke pitää maalin tyhjänä yksin viittä vastaan kysyn vaan ??????????.


    • kärpät

      Jamo on ihan hyvä vaan sille ei ollu saatu kunnon varusteita ku seuralla ei oo maunuu! vaikeeta torjua räpylällä jossa on reikä!

    • Myytävänä

      HIFK:lla olis varmaan myynnissä pari molarii,ostakaa ihmeessä!!!!

      • YellowDanger

        Kuka sä luulet jyrkkäpekka olevas??? Jamo on/oli loistava maalivahti ja ansaitsee kaiken kunnioituksen!!! Mies on yksi kaikkien aikojen parhaita suomalaisia maalivahteja!!!Ellei jopa paras kun saavutuksia katsotaan!! Eipä oo kovin monella molkella tollasia näyttöjä!!! Jamo on kingi!!!
        T: Lukko sm-2005!!!!


    • S-Mies

      1. Älä huuda.

      2. Opettele puhumaan.

      3. Get your facts straight.

      4. Mene kotiis ja kasva vähän. Yritä uudelleen vaikka teini-ikään päästyäsi.

    • frank5

      kuule puupää pekka jamo oli suomen kaikkienaikojenparasmaalivahti että IME MUNAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • frank5

      ime kyrpäpekka munaas myllys best

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe