Taksia ei saa

Anonyymi

Soitettiin ja kerrottiin, kun taksia ei saa niin päättivät soittaa minulle, koska olen heidän luottotaksi, hiphei! Niin olen luottokuski kun näitä uusia 24/7 taksia ei saakkaan. Mitä vi**u mainostavat kun ei aja. Toivotin vaan soittelua näille uusille hyville!, ja katso kellon aikaa. Hyvä sipilä-perneri uudistus.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikuttaa kyllä, että olit viimeinen vaihtoehto. Mielummin olisivat ottaneet muualta, mutta eivät saaneet ja joutuivat ottamaan sinut.

      Mulla kävi kerran samalla tavalla. Koitin ottaa Uberin, mutta niitä ei ollut vapaina niin jouduin ottamaan Taksi Helsingin auton.

      • Anonyymi

        Aivan oikein, viimeinen vaihtoehto oli oikea taksi, joka elää työstä ja ajaa silloin kun nämä uudet uhoajat nukkuu. Mutta tein sen lainsalliman tempun, että jatkaa soittelua uusille ja mahtaville halvoille. Todellakin toivotin onnea, että uudet vastaavat. Kiitos siitä hyvästä kaikkitietävälle entiselle kepujohtajalle. Muuten osa uusista sivutoimiyrittäjiä on pannut kyltin hyllylle. Taidanpa kohdistaa yötaksoja kun onkin autopula:)


      • Anonyymi

        Päin vastoin, TH joutui korottamaan yöhintoja, koska ei saanut kuskeja töihin. Ainakin oman selityksensä mukaan.


      • Anonyymi

        ... ja tyhmät maksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päin vastoin, TH joutui korottamaan yöhintoja, koska ei saanut kuskeja töihin. Ainakin oman selityksensä mukaan.

        Joko Siperia on alkanut TaksiHelsinkiä opettaa? Kauanhan jurripeikot saivatkin liian halvalla öisin itseään ajattaa, kun valtioneuvosto oli säätänyt taksat liian alas säästääkseen Kelan taksikorvauksia.
        Onneksi nyt markkinatalous rulettaa!
        Jos jurripeikolle on yöllä taksi liian kallis, eikun tossua toisen eteen.... tai soittaa kaverille yöllä 3:n aikaan. Hänhän riemastuu, kun saa herätä juoppokuskiksi. Palkaksi lupaa maksaa bensat.
        Kiitos Berner, Sipilä ja eduskunta. Olette korvaamattomia osaajia!


      • Anonyymi

        Niin tai ottaa Lähitaksin ja pääsee laadukkaammalla autolla ja osaavamman kuljettajan kyydissä halvemmalla kotiin.


    • Anonyymi

      Mä otan vain kuskin joka varmasti osaa paikkakunta tuntemuksen ja ymmärtää kieltä tai jos saapuu joku muu vaihdan toiseen kotimaiseen kieleen mulla on siihen oikeus;-)

      • Anonyymi

        Ei kai se kieli ja paikallistuntemus ole kuin kaupunkien ongelma. Elämää on vielä maaseudullakin, vielä! Mutta ne luulot että taksialaa on Amerikan hommaa, jopa hallitus luuli, miksei tavallinen kaulusköyhällistökin. Mutta, mutta arki ja maksut on ja elääkin pitää. Vastuu menee sille puuseppämiehelle
        , joka hommasi sen bisnesnaisen tuhoamaan alan. Miten kävi, puuseppä, missä ovat halvat hinnat??? Kuka ajaa sen huonon kyydin takahikiällä,? Missä on elävä maaseutu, työvoimareservi,?? Kateus vie kalatkin vedestä pitää paikkansa, mutta mikä on hintalappu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      248
      2688
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1663
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1472
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      875
    Aihe