Juu elikkäs mul on 09vm Derbi, mis ois enoxin kokoputkisto. Mul on sii perus 17.5mm dellorto, missä 90 suutin. Välit 14-54, vakio ilmanputsari missä ei taida reikälevyä olla. Ongelma on sii et tää mu vehje menee 74, ku taas kaveril on sama tekniikka paitsi et 14mm kaasari ja lyhyeammät välit, ja menee iha miehekkäästi yli 90. Ainii ja mun putkes ei oo kurei. Jos joku pystyis kertoo mite saisin ton roskan kulkee niiku sen kuuluis ois aika kova.
Derbi ei kulje niin ku sen kuuluis??
5
102
Vastaukset
Mopon suurin sallittu nopeus on 45 km/h.
Miksi sinun Derbisi pitäisi liikkua vauhdikkaammin?
Jos mopo tule vastaan tuolla nopeudella on se liikenteessä merkittävä vaaratekijä.
Miksi?
Siksi, että muilla liikenteessä olevilla on oikeus uskoa, että kaikki noudattava samoja sääntöjä.
Osta kevytmoottoripyörä!
Lisäksi et ole käynyt kouluja, koska et osaa kirjoittaa, yli kaksikymmentä virhettä. Laskin ne.- Anonyymi
No mitä vittua iha yht lail se saatanan kevari tulee vaa kovempaa vastaa. Oisko ny joku ketä osais auttaa eikä mitää tämmösii
- Anonyymi
Jos mopo kulkee yli sen 45, niin eikai se kuitenkaan tarkoita että sillä kokoajan ajetaan jokapaikassa täysiä (toki näitäkin tyhjäpäitä näkyy joskus, kaikilla ajoneuvoilla).
Ja kyllä itse ainakin osaan väistää niitä mopoja vaikka kulkisikin 60 alueella 60. Parempi vaan kun ei ole tientukkeena.
- Anonyymi
Onko näissä 2007 derbeissä vakiona enoxi kun ostin ja sanoi että on vakio.
- Anonyymi
Ei ole missään vakiona enoxia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979