Uudet pelipaidat?

Anonyymi

Nyt vaihtui pelipatojen värit, mutta hyvään vai huonoon suuntaan. Sen jälkeen, kun jokerit luopui niistä violetin värisistä on aina menty huonompaan päin. Tuo uusi keltainen kotipaita on ihan ok. No eihän ketään muuta, kuin helsinkiläistä vanhaa jokerifania kiinnosta jokerit, kun eivät pelaa sm-liigaa. Siirtyminen khl.llään oli suuri virhe Hjallikselta. Taitaa joukkue olla tehnyt pelkkää tappiota siirtymisestä lähtien. Jokerit ovat menneen talven lumia.

4

1662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen odottanut kunnollisen Euroopan liigan syntymistä 90-luvulta asti ja tähän mennessä KHL on paras yritys siihen suuntaan. Euroopan liigasta on puhuttu jo vuosikymmeniä mutta tilanne ei ole edistynyt. Kaikki Euroopan sarjat jatkavat edelleen kiltisti NHL:n farmisarjoina. CHL ei auta tässä tilanteessa koska sen formaatti ei tue suurseurojen syntyä. Niinkuin Jokereiden johtoportaassa sanotaan KHL on ainoa oikea paikka niin kauan ennen kuin KUNNOLLINEN Euroopan liiga syntyy.

      Uudet paidat ovat ihan ok.

    • Ihan vitun rumat paidat. Perinteiset värit kunniaan ja siihen ei kuulu 90 -luvun oksennusvärit vaan sininen, valkoinen, punainen ja keltainen. Paidoista tulee mieleen viime kauden CHL paidat ja kunnon pelipaidassa käytetään aplikointia ei printtiä. Paitojen laatu on laskenut liiga-ajoista ja ekasta KHL -kaudesta aika hitosti, se Reebokin kanadassa valmistettu paita on ihan toista luokkaa, kuin nykyinen haista-paska kertakäyttöpaita. Näitä nykyisiä oksennuksia myyvät vielä hallilla "aitoina pelipaitoina" jokaiselle sukankuluttajalle. Aito pelipaita on sellainen, jota joku on pelissä käyttänyt tai on edes pitänyt käyttää pelissä, eikä vitun sarjatuote printtipaska, jota myydään jokaiselle. Mullä on yksi game-ready paita, punba-keltainen, jota käytetään vain viikonlopun kotipelissä ja se tehtiin Mäksälle, mutta se loukkaantui ja ei sitä koskaan käyttäny, se on Game Ready, mikään lookalike ei ole. Aito pelipaita taas on sellainen, joss on paidan sisäpuolella lappu, jossa on Esa Manulan nimi, kausi ja sarjamerkintä (Series1, Series2)...se on aito pelipaita ja käytännössä joka kerta game worn.

    • Anonyymi

      Onneksi Jokerit on nyt Mestiksessä siirtynyt takaisin retroväreihin. Esteettinen ja hieno tuo violetti/vihreä/valkoinen väriyhdistelmä. Harvinainen väriyhdistelmä ja tuo mieleen 90-luvun ja Jokerien kulta-ajat.

      Toki sini/kelta/puna värinen pelipaitakin on hieno, muttei hienoin.

      • Anonyymi

        Puna-kelta ja sininen kaiketi olivat ne seuran alkuperäiset värit. Sittemmin 90-luvulla Jokerien seuravärit olivat kaikki värit plus kattila sekä violetti, koska vetosi myös naiskatsojiin. Noihin kai nyt palattiin vaihteeksi. Ihan jees.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe