tehdäämpä pieni kysely nyt.
1. Oletko kokeillut peppuseksiä?
2. Mitä kaikkea olet laittanut peppuusi?
omat:
1. Olen, mutta en miesten kanssa.
2. Banaani,juomalasi,sormet,grillimakkara,tyttöystänäni kieli,kondomiin pakattu kännykkä (suosittelen!! värinä vaan päälle...). Paras kaikista on kuitenkin se, kun tyttökaverini suihkuttaa painepakattua kermavaahtoa perseeseeni.. (kylmää ja pehmeää)
Mitä kaikkea?
8
5974
Vastaukset
- Timoteus33
1. Olen
2. Hiromasauvan, anustapin, kynttilän, grillimakkaran, sormet, tyttöystän kieli, deororanttipullon, löylykauhan varren. - Atari
1. En
2. Dildon, Geishapallot, sormet. - boot
Harrastavatko lesbot anaaliseksiä, esim. sormin? videoilta olen tätä nähnyt mutta ne videot tehdään miesten ehdoilla.. niin tain näin kiihottavaa se oli!
- Nelkytkuus
1. Olen!
2. Sormet, deodoranttipullon, kaulimen, harjanvarren.
Kivointa on runkata samalla kun peppureiässä
on täyttä! - tuota..
enpä oo kokkeellu persepanoo,mutta viime viikolla kun kävin verkoilla niin sattu soma tappaus.Noh,oli reppu ja lapio,tuura ja narukela.Siinä mietin jotta mitenkä ne vehkeet suan yksin vietyä järvelle kun kalakaveri ratkes ryyppeemään,niin keksin että jos kävelen selkä 90 asteen kulmassa niin minähän voen laettoo tuuran varren persiiseen ja muut kulukookiin käsissä.Tuuran varsi oli valamiiks matikan liisteessä edelliseltä kalareessulta niin hyvin luiskahti persiiseen,eekä tuntunna missään!Kokkeelkeepa!
- Mariabi
1. Olen
2. Porkkana, banaani, kurkku, makkara, sormet, jostaki laitteesta irronnut kahva, eri dildoja, talousrullateline, pullo, eri tusseja ja kyniä, hiusharjanvarsi, löylykauhan varsi, c-pore purkki, deodoranttipullo, kieli, vesi, pissa, sperma, tietenki penis. - Pete24
1. Kyllä, mutta aivan liian vähän.
2. Dildon, Corona-pullon kaulan, sormet (omat ja naisystävien), hammasharjakotelon.
Kun lukee mitä kaikkea me olemme sinne laittaneet, niin tuntuu kovin oudolta, että asiaan vihkiytymättömät eivät vähintäänkin kiinnostuisi kokeilemaan piukan pyllyn saloja. Sopivassa kulmassa kun Corona-pullon jälkeen liutat sen pyllyyn ja runkaat, niin laaki lähtee alta aikayksikön. Suosittelen... - tv-typy
1. olen
2. HK-sininen, dildo, anustappi(6cm paksu), olut pullo, harjanvarsi, kurkku, tyttöystävän nyrkki ja kieli, yms. muuta kivaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794