Vihervassarit kannattaa

Anonyymi

eläimiin sekaantumista. Mieti ketä äänestät.

22

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He paljastavat koko ajan lisää samanlaista arvopohjaa itsellään kuin terroristeilla.

      • Anonyymi

        Jep. Terroristi katkaisee kaulat eläimiinsekaantujilta ja sukupuolivähemmistöiltä. On hyvin samanlainen arvopohja. Ihan kuin kokoomuksella ja Stalinilla.


      • Anonyymi

        Rajaton tuntuu olevan Vihreiden perversiovarasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Terroristi katkaisee kaulat eläimiinsekaantujilta ja sukupuolivähemmistöiltä. On hyvin samanlainen arvopohja. Ihan kuin kokoomuksella ja Stalinilla.

        Terroristi katkaisee kaulat eläimiinsekaantujilta

        Eivät katkaise. Mustassa afrikassa ja Lähi-idässä eläimiin sekaantuminen on yleistä, myös terroristien keskuudessa.


      • Se on muuten aivan totta. Taannoin tuli dokumentti ohjelma tanskalainen sellainen, missä kerrottiin eläintensuojelijoiden työstä jossakin afrikkalaisesssa valtiossa.Siinä hoidettiin nuorta oranginaarasta jonka takapuoli oli ajeltu ja sitä oli paikalliset miehet raiskanneet. Aika yleistä siellä annettiin ohjelmassa ymmärtää.


    • Anonyymi

      Oletko perehtynyt sen laillisuuteen omasta kiinnostuksestasi? Varmasti vihreät kokeilevat senkin kieltää.

    • Anonyymi

      Niin, itse pää-persu Suti Aittoniemi vastusti aikoinaan miehen ja sian avioliittoa.
      Suti pelkäsi, että sika saattaisi jopa nauttia siitä.
      Yllättävn monessa perus-suomalaisessa perheessä nainen on kuitenkin naimisissa sian kanssa.

      • Anonyymi

        Kiinassa naista joka paneskelee mustan miehen kanssa pidetään eläimeen sekaantujana.


      • Anonyymi

        Niitähän ne on Suomessakin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinassa naista joka paneskelee mustan miehen kanssa pidetään eläimeen sekaantujana.

        En yhtään ihmettele. Ihmisen muotoinen ei välttämättä ole ihminen !


    • Ehkä mutta usea suomalaisnainen on jo naimisissa sian kanssa, joten eläimiin sekaantumista ei voi välttää.

      • Anonyymi

        Mitäs se kertookaan naisista, jotka ovat eläimiin sekaantuneet?


    • Anonyymi

      Tännehän kutsuttiin sankoin joukoin lampaannussijoita v.2015.
      Mutta kun eivät löytäneet lampaita niin alkoi tapahtumaan kauheita.

    • Anonyymi

      Kuin raivohärät! 40 villiintynyttä ja vaarallista nautaa vaeltaa Laukaassa – jopa viikon lopetusoperaatio tulossa.

      Taivaastako nuo ovat pudonneet?

      • Anonyymi

        Sinne vietiin valikoitu bussilastillinen Antti Alamäen toivehöttö"hallituksen" kallispalkkaisten avustajien komppaniasta.


      • Anonyymi

        Nyt olis tarjontaa, eikä maksais paljoa.


    • Anonyymi

      Hollannin ja Saksan vihreillä on sydämenasiana saada lainsäädäntömuutos lasten hyväksikäytön laillistamisesta.

      • Anonyymi

        Nehän on ilmestyskirjan petojen lähettiläitä ja siksi suvaitsevaisuutta puolustavia, ja päivänselvän järjen puhujien syyttäjiä, ja tuomioille vetäjiä !

        Sehän näkyy täysin selvästi heidän touhuistaan, eikä muut toljanteripuolueet tajua yhtään mitään- KD-, JA PS-puolueita lukuunottamatta.


    • Onkohan nämä halal-teurastajat myös sivutoimisia pimpin silpojia?

    • Anonyymi

      Olikos siellä pride kulkueessa muuten koiria tai jotain muita eläimiä mukana marssilla?

      • Anonyymi

        Ainakin pari koiraa näkyi olevan, eli touhuhan on täydessä käynnissä jo!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe