Vähän vajaa 3tuhatta velkaan

Anonyymi

Myönnettäkööt että olin typerä, vaikkakaan en kadu koska tää on saanut mua tekemään paljon myös positiivisia Elämäntapa muutoksia, ahdistaako? No pikkusen kyllä perkele vieköön. Elikkä siis tilanne on se että velkaa on yhteensä about 2700e, neljästä eri paikasta. Tähän mennessä kaikki laskut maksettu ajallaan, mutta yksinkertaisesti ne erät on yhteensä liian suuret että pärjäisin, pystyn lyhentämään toistaiseksi mutta sit taas jatko on arpapeliä. Velka kuitenkin on aika pieni vielä joten jos perkele jotain keksis millä saa sen pois ni tietää jatkossa välttää tällästä paskaa

8

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo velka ei ole vielä mikään, ei kannata masentua.

Ei muutaku pistät JOKAISEEN vippi/laina puljuun s.postia että haluat ikuiset kiellot, koska me molemmat tiedetään että riski suuri että haet lisää lainaa ja sitten sua OIKEESTI ahdistaa

Haet sitten lainat kotimaisista pankeista js tarvetta

Vaikka menis luottotiedot niin sekin parempi kuin lisä velka, puhun kokemuksesta

Jos et ole asuntoo lähivuosina ostamassa niin ei luottoja ei muuhun tarvi

Ennemmin velaton kuin luottotiedot kunnossa

• Anonyymi

Moikka, soitin pariin paikkaan ja kysyin onnistuuko kuukausierien hetkellinen pienentäminen, laskeskelin että noin vuodessa jos hyvä tuuri käy niin kaikki on maksettu pois

• Anonyymi

Turha murehtia, voit aina ottaa lisää velkaa ja maksaa sillä vanhempia pois, you know!

• Anonyymi

Kaikki mulle heti nyt. Voi jeesus, aikuiset ihmiset.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei kiitos. 😎

• Anonyymi

2700 euroa velkaa? Vau huonosti menee. Ei ymmärrä tuollaista käsitettä, kuin velka.

• Anonyymi

Voihan sitä euronki olla velkaa :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe