Sähköä siittimeen

Anonyymi

Olemme vaimoni kanssa toteuttaneet erilaisia bdsm leikkejä. Alistamista ja sidontaa puolin ja toisin.
Pakottamista sidottuna perinteisesti pervoihin toimiin patukan ja raipan avustuksella.
Kiusoittelua, sietämätöntä kutittelua yms.

Sähkö puuttuu. Olen katsonut netissä alistettuja miehiä sekä sidottuna, että vapaana, pelkästään kaulaliekassa joita dominat käskyttävät siittimeen sijoitetun, kauko-ohjattavan sähköanturin impulsseilla.

Jonkin langattoman laitteen ilmoituksen olen nähnyt.
Onko kokemuksia?

11

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ymmärrän että kaikkea haluaa kokeilla, mutta itse jättäisin sähkövehkeet väliin.

    • Mun Valtiatarella on Estim laite. Siihen voi laittaa sellaiset kiristettävät anturit, jotka laitetaan toinen kullin juureen ja toinen terskan ympärille. Antaa kyllä aikamoisia "sätkyjä". Toinen on sellainen lasinen vehje, jonka päästä tulee sähkäreitä kun sillä koskettaa ihoa. Se toimii hyvin nänneihi, palleihin, g-pisteeseen ja tietty itse kulliin. Se on ehdottomasti mun suosikki!

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan sähkömiehet lämmitti eväsmakkaransa laittamalla kumpaankin päähän jonkinlaisen elektrodin, ja kytkemällä niihin silloisen 220VAC.

      • Anonyymi

        230v..


    • Anonyymi

      Domina nainen, kun käskyttää kahlittua miestä ja pistää jännitettä cock & ball, silloin on vähän pakko toimia, kuten Domina käskee tai ainakin sattuu niin, että isokin karju parkuu...kevyellä napin painalluksella.

    • Hölmöjä vastauksia. E-stim, elektrostim ovat normaaleja kiihotusmenetelmiä sekä kahdenkeskisessä että sooloseksissä. Itselläni on 3 elektrolaitetta ja olen tyytyväinen. Laitetta käyttämällä voi orkun tuloa säädellä mielen mukaan ja pysyä siinä hilkulla. Lihashierontaan tarkoitetut TENS laitteet ajavat alkuun saman asian, mutta kehoitan ihan kuitenkin maksamaan 300- 400€ maksaviin seksuaalisiin laitteisiin. Niistä saa sellaiset fibat, ettei ole moista nähnyt. Kun meinaa orkku tulla niin lisää virtaa. Sillä saa orkun takaalalle. Sitten taas himmaillua. Näin voi tehdä vaikka koko päivän. Lopulta orkussa lähtee kynnetkin varpaista.

      • Anonyymi

        Tämäkö nyt sitten on fiksu vastaus?!


      • Anonyymi

        Kiitos! Jotain tuollaista haenkin.


    • Anonyymi

      Myös erikoishoidoissa käytän Klinikklla Tens laitetta , klitorikseen se toimii hienosti. Erillaisin hoidoilla , myös naiselle tai miehelle.

      Klinikka hoidot

    • Anonyymi

      Olisiko linkkiä hyvään sähkö ohjaimeen

    • Anonyymi

      Jep. Ihan ok hommia. Ite harrastan kans sähköjuttuja. Kokeileppas seuraavaa...
      Irroita tunturi super sportista tulpanjohto ja poista tulppa. Pappatunturikin käy. Sitten laitat metrin mittasen kuparijohtimen tulpanhattuun kiinni. Kääri johtimeen sellanen pieni nipukka ja paina se pää edellä tulpan hatun reikään. Johdin pysyy näin paremmin paikallaan. Toisen pään johtimesta työnnät munan reijästä sisään. Sitte työnnät perseeseesi sorsapillin ja käsket vaimon polkaista voimalla käynnistinpolkimesta. Voi että sitä ihanuuden tunnetta ku sähköisku iskee kullin nuppiin ja samalla tulee pierua niin, että sorsapillillä voi soittaa vaikka nyt peethooffenin 5 sinfonian. Ainaki eka säkeistön. Ja harjoittelemalla menee kohta koko virsi.
      Kerran takapihallani testasin tota juttua myöhään syksyllä. Olihan mahtavaa.
      Naapuri vaan kyseli seuraavana päivänä, että satuinko kuulemaan illalla sellasta, että ihan niinku sorsat ois polkeneet mopoa käyntiin ja laulaneet peethooffenin sinfoniaa.
      Melko outo naapuri. Hoitoon joutas.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe