Selviätkö laskutoimituksista - joista ei P. Orpo selvinnyt?

Anonyymi

Kokoomus kansaa edustava pikkumies P. Orpo ei selvinnyt VM:n eli valtiovarainministeriön aikanaan maan talouden ja kulujen ja kustannusten laskutoimituksista yksinkertaisellakaan tavalla!
Siksi poliittisen toimijan kuten Orvon avuksi tarvitaan laskemisen osaavat virkamiehet, mutta ei poliittisia valtiosihteereitä!


Jos kysymys helpoimmillaan oli vain yhteen ja vähennyslaskuista!

Kokeile linkissä itse miten peruslaskutoimitukset sujuu itseltäsi!
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006210018.html

"Saatko kaikki 10 oikein? Testaa, osaatko matikkaa yhtä hyvin kuin peruskoululainen!?"


https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006210018.html

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Your score: 8 / 10
      Sinulla sytyttää!

      Selviät useimmista arkipäivän matemaattisista haasteista hienosti.

      Otteri Pervo

    • Orpo taitaa olla Stubbiin nähden oikea nero.

      • Anonyymi

        Turha menneitä murehtia. Pääministerimme hallitsee helmitaulun seitsemän apulaisen avulla. Elintasomme kohoaa huimasti neljän vuoden aikana. Nousu on jo alkuvaiheessa ja huipentuu itsenäisyyspäivään mennessä.
        Jatketaan onnellisissa aktiivisissa merkeissä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha menneitä murehtia. Pääministerimme hallitsee helmitaulun seitsemän apulaisen avulla. Elintasomme kohoaa huimasti neljän vuoden aikana. Nousu on jo alkuvaiheessa ja huipentuu itsenäisyyspäivään mennessä.
        Jatketaan onnellisissa aktiivisissa merkeissä!

        Tämä kuulostaa kumman paljon Sipilän vaalipuheelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha menneitä murehtia. Pääministerimme hallitsee helmitaulun seitsemän apulaisen avulla. Elintasomme kohoaa huimasti neljän vuoden aikana. Nousu on jo alkuvaiheessa ja huipentuu itsenäisyyspäivään mennessä.
        Jatketaan onnellisissa aktiivisissa merkeissä!

        Helmitaululla (abakus) laskentaa ei taida Suomessa kukaan enää hallita, eivät pääministerin apulaisetkaan.
        Pakko näiden on laskea muilla moderneimmilla tavoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmitaululla (abakus) laskentaa ei taida Suomessa kukaan enää hallita, eivät pääministerin apulaisetkaan.
        Pakko näiden on laskea muilla moderneimmilla tavoilla.

        90-10 Stubb


    • Anonyymi

      Your score: 10 / 10

      Olet arkipäivän Einstein!
      Aivosi raksuttavat kuin taskulaskin.

      Naurettavan helppo testi, en todellakaan ole mielestäni matematiikassa hyvä ja en edes mikään fiksu:(

      • Anonyymi

        Minä en päätäni laskuilla vaivaa, minulla on taskussa laskin ja älypuhelin.


      • "Olet arkipäivän Einstein!
        Aivosi raksuttavat kuin taskulaskin."

        En pitäisi kehuna jos joku sanoisi että aivoni ovat kuin taskulaskin.
        Einstein ei ollut taskulaskin, vaan luoja.
        Hän loi, ei nykertänyt pilkkua.


      • Anonyymi

        No mutta! mahtavaa! Olet silti kehityskykinen ja se on huomattavaa - kun -"tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku"!

        Arvosta itseäsi enemmän voit nousta jopa poliittiselle agendalle sillä monet - liian monet tämän hetken ja menneiden vuosien edustajista on ollut samassa tilanteessa!!!
        Kaikkien kohdalla "fiksuus" ei siitä ole noussut, mutta onhan päästy palkoille! Jopa eduskunnan jälkeen sopeutumaan!
        ☝ 👍👍👍 x3


    • Anonyymi

      Orpoa ei kiinnostanut muut laskutoimitukset kuin paljonko nettoaa akkansa kanssa v.2015 pakolaistulvasta kun päästi rajat auki sisäministerinä ollessaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe