Olen selaillut täällä näitä bi-henkisiä seuran hakuun/kokeiluun/fantasioiden toteuttamiseen liittyviä keskusteluja läpi ja miettinyt, että onko niistä yksikään johtanut oikeasti mihinkään. Pari, kolme kertaa olen päätynyt juttelemaan toisen seikkailunhaluisen kanssa mahdollisista treffeistä, mutta homma on karahtanut joko siihen, että toinen katoaa kokonaan keskusteluista tai haluaa suunnilleen suoraan hypätä sänkyyn käsipäivää sanomatta (toisille toimii, mulle ei).
Voisitteko jakaa kokemuksianne aiheesta, onko menty loppuun asti vai onko homma tyssänny jo ensimmäisessä keskustelussa? 🤔
Oletko päätynyt jatkoille tältä palstalta?
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Yhen kans keskustelin muutamia kertoja, mutta sit hänestä ei kuulunu enää mitään moneen viikkoon niin homma jäi siihe. Oon vähän skeptinen sen suhteen, että löytyykö näistä paikoista sit lopulta ees sitä petikumppania saati mitää isompaa.
- Anonyymi
Olen ikävä kyllä huomannut, että heti kun ihmiset eivät esiinny omalla nimellään ja naamallaan, niin yhteyttä on vaikea saada ja homma on tosi epämääräistä. Siinä on hankala rakentaa sitä kuuluisaa luottamusta.
Ehkä tyyliin joku Tinder toimii tässäkin paremmin. Siellä on porukkaa liikkeellä kaikenlaisilla tutkilla, jos osaa vähän lukea rivien välistä (aina ei tarvitse tehdä sitäkään).
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636