Oletko päätynyt jatkoille tältä palstalta?

Anonyymi

Olen selaillut täällä näitä bi-henkisiä seuran hakuun/kokeiluun/fantasioiden toteuttamiseen liittyviä keskusteluja läpi ja miettinyt, että onko niistä yksikään johtanut oikeasti mihinkään. Pari, kolme kertaa olen päätynyt juttelemaan toisen seikkailunhaluisen kanssa mahdollisista treffeistä, mutta homma on karahtanut joko siihen, että toinen katoaa kokonaan keskusteluista tai haluaa suunnilleen suoraan hypätä sänkyyn käsipäivää sanomatta (toisille toimii, mulle ei).

Voisitteko jakaa kokemuksianne aiheesta, onko menty loppuun asti vai onko homma tyssänny jo ensimmäisessä keskustelussa? 🤔

2

129

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhen kans keskustelin muutamia kertoja, mutta sit hänestä ei kuulunu enää mitään moneen viikkoon niin homma jäi siihe. Oon vähän skeptinen sen suhteen, että löytyykö näistä paikoista sit lopulta ees sitä petikumppania saati mitää isompaa.

• Anonyymi

Olen ikävä kyllä huomannut, että heti kun ihmiset eivät esiinny omalla nimellään ja naamallaan, niin yhteyttä on vaikea saada ja homma on tosi epämääräistä. Siinä on hankala rakentaa sitä kuuluisaa luottamusta.

Ehkä tyyliin joku Tinder toimii tässäkin paremmin. Siellä on porukkaa liikkeellä kaikenlaisilla tutkilla, jos osaa vähän lukea rivien välistä (aina ei tarvitse tehdä sitäkään).

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2042
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      603
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      472
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      460
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe