Olen selaillut täällä näitä bi-henkisiä seuran hakuun/kokeiluun/fantasioiden toteuttamiseen liittyviä keskusteluja läpi ja miettinyt, että onko niistä yksikään johtanut oikeasti mihinkään. Pari, kolme kertaa olen päätynyt juttelemaan toisen seikkailunhaluisen kanssa mahdollisista treffeistä, mutta homma on karahtanut joko siihen, että toinen katoaa kokonaan keskusteluista tai haluaa suunnilleen suoraan hypätä sänkyyn käsipäivää sanomatta (toisille toimii, mulle ei).
Voisitteko jakaa kokemuksianne aiheesta, onko menty loppuun asti vai onko homma tyssänny jo ensimmäisessä keskustelussa? 🤔
Oletko päätynyt jatkoille tältä palstalta?
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Yhen kans keskustelin muutamia kertoja, mutta sit hänestä ei kuulunu enää mitään moneen viikkoon niin homma jäi siihe. Oon vähän skeptinen sen suhteen, että löytyykö näistä paikoista sit lopulta ees sitä petikumppania saati mitää isompaa.
- Anonyymi
Olen ikävä kyllä huomannut, että heti kun ihmiset eivät esiinny omalla nimellään ja naamallaan, niin yhteyttä on vaikea saada ja homma on tosi epämääräistä. Siinä on hankala rakentaa sitä kuuluisaa luottamusta.
Ehkä tyyliin joku Tinder toimii tässäkin paremmin. Siellä on porukkaa liikkeellä kaikenlaisilla tutkilla, jos osaa vähän lukea rivien välistä (aina ei tarvitse tehdä sitäkään).
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516530- 685216
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1004779Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273555- 2043174
- 412975
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242844mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132789- 1561641
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3441592