Voisko liiton hallitus vaikka kerätä rahaa ettei edustuspainijoitten tarvitsisi itse maksaa kisa ja leirikuluja. 97 kg.n valintaprosessi naurata painiväkeä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Rupia keräämähän rahaa äläkä täällä päätä auo. Pitääskö itte urheilijan kans jotakoin tehdä? Ne vain yleensä odottaa jotta joku hoitaa ja valittaa ja samas isät valittaa eikä tee mitää kun vain huutaa liittoa apuhun
- Anonyymi
Tiedoksi että oon kerännyt akanani sievoisen summan painille rahaa eikä painijoitten tarvinnut maksaa reissujaaan.
- Anonyymi
Sä oo mitää muuta tehny ku leivästä paskaa
- Anonyymi
Ei kai se ole aikuisikäisten urheilijoiden isien asia kerätä jollekin lajiliitolle rahaa,kyllä se on liiton asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871312
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1861097- 741009
- 77897
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su332760Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t166728Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.191711- 54687
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5677- 43635