Sanonta kuuluu: - Hukassa kuin orpo piru.
Mutta kokoomuksen puheenjohtajasta voi vain sanoa, että hukassa kuin Orpo parka.
Hän puhuu ikään kuin kokoomus olisi yhä hallituksessa.
Hän perään kuuluttaa ja vaatii perussuomalaisilta vastuuta.
Perussuomalaiset ovat kuitenkin oppositiossa, ja hallituspuolueet ovat vastuussa.
Orpo paran oppositiopolitiikan kohde ja osoite on väärä.
Hän on hukassa.
Hukassa kuin Orpo parka
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Varsinkaan viime hallituksessa aikaansaannoksistaan ei tuo parka voi sanoa mitään, niitä kun EI OLLUT. Ai olihan finvera kikkailu, jolla "saatiin velkaantuminen pysähtymään" hetkeks noin niinko vaalien alla. Vituiks meni soteahneudet ja koulutusjärjestelmän "kehittäminen" rahamaailmaa suosivaksi.
Valtion velkakaan ei oikein nappaa, paitsi uuden hallituksen osalta. Mutta onneksi antilla on aihe kertoa lähistoriaa kokoomuksen >50 mrd. osalta ja sen korkouhkista aina kun orpoparka aukaisee päänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285