Mikähän se tämäkin esitys oikein on?

Anonyymi

Leike toisesta ketjusta. Tämä on erittäin yleinen ilmiö tuolla liikenteessä. Sinä, joka teet näin kerrotko, että miksi sinä teet näin. Minä haluaisin tietää miski sinä teet näin kun minä en sitä ymmärrä. Onko se paha juttu?

Leike:

"Samaa olen itse ihmetellyt moottoritiellä. Esim. ajan muutaman auton jonossa, jossa nopeus on mittarivirheen korjauksen jälkeen aika tarkkaan rajoituksen mukainen (mittarissa 130 ja rajoitus 120) ja pidän tasaisen välimatkan edellä ajavaan. Joku ottaa jonon kiinni kovalla ylinopeudella ja ohittaa juuri minut ja jää sitten jonoon. Onko mitään järkeä ottaa jono kiinni ja sitten hidastaa oma nopeus samaksi kuin jonossa? Eikö riitä uskallus ajaa itsenäisesti?

Toisinaan ohittaja pusertaa väkisin ohi uskaltamatta nostaa mittarinopeutta paljoa yli rajoituksen (esim. 100 km/h) ja sitten ohituksen jälkeen hidastaa nopeutensa johonkin mittarisataseen eli ajaa sitten noin 90 km/h. Ei mitään järkeä."

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuosta kannata mieltänsä pahoittaa. Lauman johtava uros siinä vain ottaa oman paikkansa.

      • Anonyymi

        Sairas näkemys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas näkemys.

        Maailma on sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairas näkemys.

        Mutta niin totta ja jokapäiväistä.


    • Anonyymi

      Minä menen aina junassa ekaan vaunuun että olen ensimmäisenä perillä asemalla.

      • Anonyymi

        Järkevää toimintaa. Minä taas, jos joudun bussissa sen takaosaan, juoksen sieltä bussin eteen vähän ennen kuin jää pysäkille, koska silloin olen aikaisemmin perillä.


    • Anonyymi

      Jospa se kovaa ajanut hoksaa, että tässähän on tullut ajettua miten sattuu, ja päättää ajaa fiksusti. Sehän on kaikkien kannalta hyvä juttu.

    • Anonyymi

      Joitakin ei voi ymmärtää eikä ole järkevää selitystä sille mitä tekevät.
      Varsinkin jos itsellä on ollut vähän raskaspäivä ja alkaa kiinnittää huomiota näiden joidenkin ajotapoihin niin niitä kyllä riittää. Toisaalta se antaa kyllä sisältöä tavallaan minullekkin, vaikka ei tuo hyvää mieltä eikä rentouta mutta pitää hereillä ja saattaa jopa saada itsensäkin mukaan leikkiin..

      Niin kuin tuossa päivällä kehä I:llä, reilu välimatka edellä olevaan, takana ei ole ketään jopa useampaan sataan metriin. Jostain takaa ilmestyy vanha tumma alfaromeo (ei hinauksessa vaan ajaa omalla konevoimallaan peräti), tämä alfa oikein kiihdyttää ja vaihtaa kaistaa sitten eteeni.. Mikä vika siinä olisi ollut että ilman kiihdyttämistä olisi vaan vaihtanut kaistaa taakseni missä tilaa olisi ollut kaikkein eniten..

      Vaihdoin sitten itse kaistaa tuon jälkeen ja ajoin hänestä ja parista muusta ohi ja palasin oikenpuoleisimmalle kaistalle, alfa näytti tulevan perässä, vähän näytti kuin sillä olisi ollut pitkät päällä vähän aikaa :) En tiedä miksi mutta.. hohhoijaa näit taas, raskaspäivä ollu itsellä niin kaikenlaiset ajotapopa sankarit provosoi aika herkästi.. mutta miksi en voisi ajaa niin kuin muutkin ja voinhan minä.. eikä se ole edes vaikeaa ajaa päin persettä.

    • Anonyymi

      Minä ajelen aina mukautuva nopeuden säädin päällä ja annan auton pitää sen pisimmän välin edellä ajavaan päällä niin usein minun takaani siirrytään siihen eteeni väliin. Mitähän se hyödyttää??

    • Anonyymi

      Miksi ei tuohon aloittajan kysymykseen kukaan vastaa? Miksi??
      Niitä, joiden kuuluisi vastata on liikenne täynnä.

      VASTATKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe