Reykjavikissa kokoustavat Pohjoismaiden pääministerit sopivat, että maiden viranomaiset alkavat yhteistyössä toimimaan "vihan lietsojia" vastaan!?
Ei kait tarvitse kertoa, keitä tuolla vihanlietsoja-nimityksellä tarkoitetaan? Sehän on mamutuseliittien koodinimi oman maan, kansan, kultturin ja uskon puolustajille.
Eli taas kerran saamme huomata,kuinka poliisi- ja oikeuslaitokset valjastetaan toimimaan omaa kansaansa vastaan!
Pohjoismaiden elitit yhteistyöhön omia kansojaan vastaan!
11
115
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jo täysin perustellusti sanoa, että Länsi-Euroopan valtaeliitit käyvät TUHOAMISSOTAA omia kansojaan ja kulttuureitaan vastaan!
Vain sokea, typerys tai epärehellinen ihminen voi olla eri mieltä... - Anonyymi
Ruudgullitin pitii lopettaa vatnajöökullissa.
- Anonyymi
Vihanlietsojat eivät kansa.
Valtaosa ovat samaa mieltä, että vihanlietsomiset, uhkailut ja maalittamiset ym. on saatava loppumaan.- Anonyymi
Valtaosa kansasta on sitä mieltä että murha oksia ei pidä päästää maahan.
- Anonyymi
Lyijyvaippaluoti kommunistia niistää...
Tarvitaan koko euroopan laajuinen kansannousu tyranneja vastaan.
... ja sellainen on näköpiirissä.
Rauhanprojekti johtaa sotaan, vain typerys ei näe.- Anonyymi
Mihinkäs sotaprojekti sitten mahtaa johtaa.
Siinä sinulla on sama toive, että Eurooppa yhdistyisi yhdeksi kansaksi kuin innokkaimmilla EU-mielisillä.
Epäilen ettei teikäläisten yhdistymishaaveet onnistu.
- Anonyymi
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/288398-ministeri-thomas-blomqvist-huolestui-polarisoituminen-ja-vihapuheen-kasvu-vakava-uhka
Tietysti Rasistisen Kansan Puoleen ministeri mukana vihapuhe-juonessa, vaikka RKP on aina ollut pahin suomalaisuuden ja suomen kielen halveksija!?
Mikä ihmeen "Pohjoismaisen yhteistyön ministeri"-posti on keksitty???
Oikea nimitys olisi " Ruotsin alusmaan emämaan nuoleskeluministeri". - Anonyymi
Jaahas? Kohta tuo julkilausuma vaikuttaa tähänkin foorumiin.
Suomi24 eli Aller Media saa hyvän tekosyyn lisätä poliittista sensuuria. aiiivan mahtavaa..suvakit saa sitä mtä tilaa...eli kansalle kurjuutta
"... oman maan, kansan, kultturin ja uskon puolustajille."
Ihanko oikeasti uskotte olevanne tällaisia uskonsotureita? Myös Jussikin?
Nauretaan nyt kybällä ensin vartti ja vasta sitten etsitään tekohampaat lattialta. Voi Mooses. ;))
PS. Vai "kultturin" puolustaja vielä. ;)- Anonyymi
Minuakin naurattaa aivan hirveästi. 3,2 miljardin menot vuodessa, raiskatut pikkutytöt, gettoutuvat lähiöt jne. Heh heh heh.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483