Juu elikkä oon viel 14 ja koht ois sit ikää ajaa. Oon tossa miettiny että pitäiskö ajaa tolla skoballa (piaggio fly) vai et pitäskö myydä se ja ostaa esim manki tai pv, olen niin lyhyt nii ei jalat yltä maahan missää derbissä. Pelkään et kaverit nauraa mulle.
Sopiiko skootteri pojalle
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
Älä helvetissä hyvä herra aja skootterilla, vittu melkee yhtä lesta vehkeitä ku mautot
- Anonyymi
suzuki pv llä eikä honda monkeyllä saa sitten kyydittää tyttöystävää, tai poikaystävää. Yksinäisten syrjään vetäytyvien jannujen vehkeitä ovat muut kuin skootterit ja endurot. Piaggio Fly on parhaimpia skoottereita, en käsitä miksi joku edes miettii sellaisesta luopumista 14 vuotiaana.
Skobapoika kirjoitti:
Ei mulla mitää tyttöystävää ole mutta kiitos kommentista
Minullakin oli skootteri kun olin 15v, eli kehtaa sillä ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360