Corolla voitti TM vertailutestin ylivoimaisesti

Anonyymi

Super tehotykki Corolla voitti ylivoimaisesti TM:n vertailussa! Vaikka mukana oli kaikkia parhaat kilpailijat Corolla oli ylivoimainen. TM tosin moitti rengasmelua ja moottorin ääntä kiihdytyksissä. Mutta tärkein eli kulutus oli hämmästyttävän pientä ja päästöt huomattavasti pienemmät kuin 1,5 litran pikkumoottorisilla. Ja kun ajettavuus, turvallisuus sekä led valot olivat paremmat kuin kilpailijoilla niin tuloksena oli selvä ykköstila.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotan ylläpitokulut ovat tutkitusti markkinoiden pienimmät. Kaikki autot on Pohjolan arktisissa olosuhteissa huollettava kerran vuodessa tai vaihdettava öljyt 15 tkm välein. Tämä on faktaa.

      • Anonyymi

        Tuo on pelkkää harhaa.


      • Anonyymi

        Et osaa siis lukea??
        Kallein ylläpitää, siis Corolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa siis lukea??
        Kallein ylläpitää, siis Corolla.

        Jokainen tietää että Toyota on edullisin ja turvallisin ylläpidettävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on pelkkää harhaa.

        Ei tämä ole harhaa, tämä on totuus. Tämän tietää jokainen autoa ajava Suomessa.


      • Anonyymi

        Jaaha roksottaa kiihytykses, kun pitäs vaan murista kuin dieseli? Ja humina kantautuu kumipuslattomasta alustasta?


      • Anonyymi

        Kaikki muut ovat samaa mieltä kanssani. Toyota helppo ja halpa ylläpidettävä. Tämän tietää kaikki suomalaiset.


      • Anonyymi

        Ei valhe muutu totuudeksi vaikka sitä toistaisi monta kertaa. Toyota on 40% kalliimpi huoltaa kuin VW.
        TM 60.000km kestotestin huoltokulut

        Golf:
        30 - 254€
        60 - 507€
        Yht: 761€

        Auris:
        15 - 231€
        30 - 335€
        45 - 173€
        60 - 329€
        Yht: 1.068€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tietää että Toyota on edullisin ja turvallisin ylläpidettävä.

        Corollan huolto maksaa saman, kuin kilpailijoilla, sitä pitää vain huoltaa ja maksaa useammin.
        Ps. Vertailun voittaja oli Octavia, Corolla heti seuraavana. Eikä minulla ole kumpaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa siis lukea??
        Kallein ylläpitää, siis Corolla.

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

        Pitihän se taas arvata, että tojohönö väärentää lainaamiaan tekstejä! Tällä kertaa aikamuoto on muutettu hönön missiota tukevaksi.
        TM kirjoitti näin, koska Octavia oli se joka voitti vertailun:
        "Toyotan matalat polttoainekulut nostaisivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

        Pitihän se taas arvata, että tojohönö väärentää lainaamiaan tekstejä! Tällä kertaa aikamuoto on muutettu hönön missiota tukevaksi.
        TM kirjoitti näin, koska Octavia oli se joka voitti vertailun:
        "Toyotan matalat polttoainekulut nostaisivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa siis lukea??
        Kallein ylläpitää, siis Corolla.

        Jos käyttää merkkihuollossa öljyt vaihtaan ja tarkastuslistan jutut tekemässä, niin kalliiksi tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on pelkkää harhaa.

        Harhaa oli Ernos yhtyeen hitti joskus 60-luvulla kun ostin ensimmäisen Toyotani.


    • Anonyymi

      Ei pärjännyt Corolla ei. Vieläkään.
      Se on ahdistavaa.
      T: Tero

    • Anonyymi

      Etkö osaa lukea
      1 Skoda Octavia Combi
      2 Toyota Corolla

      • Anonyymi

        Terot lukee nuo testit omalla tyylillään..aika nauretavaa lukea niitten ylistyksiä tehdään totuuskin tyhjäksi..onko kaikki tojotan kannattajat noin hönöjä..


    • Anonyymi

      Se hämmästyttää miksi tojohönö nostaa täällä esiin isosti vertailu jossa tojo otti taas kerraan kuokkaan Skodalta.

      • Anonyymi

        Aloittajasta on hauskaa tekeytyä tojohönöksi ja nauraa partaansa, kun se menee täällä niin helposti läpi.


    • Anonyymi

      Ja kaiken muun lisäksi Toyota on Suomen kansan suosikki. Kyllä kansa tietää. Ja luonto kiittää.

    • Anonyymi

      "Toyota nousee kaupunkiajossa ainoana arvosananaan kymmenen, pitkälti loistavasti toimivan voimalinjan ansiosta. Muutkin asiat ovat niin hyvällä mallilla, että jokainen testimiehistön jäsen valitsi sen ehdottamaksi ykköseksi kaupunkiajoon".

    • Anonyymi

      "Jos ylläpitokuluihin lisättäisiin polttoainekulut, järjestys muuttuisi. Laskimme autoille polttoainekulut kertomalla mittaamiemme taajama- ja maantiekulutuksen painotetun keskiarvon (52/48 %) bensiinin hinnalla (1,60 €/l).

      Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

      • Anonyymi

        Pitihän se taas arvata, että tojohönö väärentää lainaamiaan tekstejä! Tällä kertaa aikamuoto on muutettu hönön missiota tukevaksi.
        TM kirjoitti näin, koska Octavia oli se joka voitti vertailun:
        "Toyotan matalat polttoainekulut nostaisivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


    • Anonyymi

      Tojohönöillä p*ska muuttuu kullaksi ja selvä tappio ylivoimaiseksi voitoksi.

      • Anonyymi

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

        Pitihän se taas arvata, että tojohönö väärentää lainaamiaan tekstejä! Tällä kertaa aikamuoto on muutettu hönön missiota tukevaksi.
        TM kirjoitti näin, koska Octavia oli se joka voitti vertailun:
        "Toyotan matalat polttoainekulut nostaisivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


    • Anonyymi

      "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

      Vaihdoin Corollaan ja säästän nyt käyttökuluissa 2000 -- 2500 Eur vuodessa vanhaan 2 litran bensaturboon verraten.

      • Anonyymi

        Säästösi ovat tuntuvat, mutta pitäneekö paikkansa ? Riippuu kai siitä mihin verrataan ?


      • Anonyymi

        Taas näyttää olevan harrastettu hyvin sovellettua laskutapaa. Ensinnäkin kaksilitrainen turbo on täysin väärä kohde koska jo 1.5 TSI pieksi Tojon kaksilitraisen suorituskyvyssä
        Uusimman TM:n mittausten mukaan TSI vie ajossa vain puoli litraa enemmän kuin Tojo. Se tarkoittaa 70 euroa per 10.000km.
        Pidän TM:n mittauksia paljon luotettavampina kuin nettihörhöjen kirjoituksia.
        Ja nähtiinhän tuo sama asia jo vuosi sitten telkkarissa vanhemmilla malleilla. Silloin Tojo vei enemmän maantiellä ja motarilla kuin kaksi eri TSI-versiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas näyttää olevan harrastettu hyvin sovellettua laskutapaa. Ensinnäkin kaksilitrainen turbo on täysin väärä kohde koska jo 1.5 TSI pieksi Tojon kaksilitraisen suorituskyvyssä
        Uusimman TM:n mittausten mukaan TSI vie ajossa vain puoli litraa enemmän kuin Tojo. Se tarkoittaa 70 euroa per 10.000km.
        Pidän TM:n mittauksia paljon luotettavampina kuin nettihörhöjen kirjoituksia.
        Ja nähtiinhän tuo sama asia jo vuosi sitten telkkarissa vanhemmilla malleilla. Silloin Tojo vei enemmän maantiellä ja motarilla kuin kaksi eri TSI-versiota.

        Suorituskyky = Kulutus x Päästöt. Toyota on aivan ylivoimainen. Skoda TSI koneella 7-8 litraa, Toyota 4 litraa, sadalla. Kuka on voittaja, TSI hirveistä päästöistä puhumattakaan ?


      • Anonyymi

        Kovin on laskupää sekaisin ja perusteet hukassa. Melkoisia kilometrejä joudut ajamaan jos meinaat saada tuhansien säästöjä ja huomaa, että silloin sinulle tulee Toyotalla huoltojakin useimmin vastaan ja tosielämässä ei kenenkään selkä ja korvat kestä sellaisia kilometrejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorituskyky = Kulutus x Päästöt. Toyota on aivan ylivoimainen. Skoda TSI koneella 7-8 litraa, Toyota 4 litraa, sadalla. Kuka on voittaja, TSI hirveistä päästöistä puhumattakaan ?

        Kyseisen vertailun mukaan Octavian kulutus maantieajossa oli 4,8 litraa sadalle. Miksi aina pitää vääristellä asioita? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseisen vertailun mukaan Octavian kulutus maantieajossa oli 4,8 litraa sadalle. Miksi aina pitää vääristellä asioita? Häh?

        Ei pidä paikkaansa. Skoda Octavia kulutus kaupungissa oli lähes 8 litraa sadalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Skoda Octavia kulutus kaupungissa oli lähes 8 litraa sadalla.

        Corollalla joutuu ajamaan 450.000km ennenkuin saa bensakuissa kalliimman ostohinnan katettua.
        Melkoinen matka siinä melussa.


    • Anonyymi

      Puutteellinen ruostesuojaus ja äänieristys on sitä nykyajan ylivoimaa?

    • Anonyymi

      Jussin esimerkki
      previa

    • Anonyymi

      Supertykki on todella, kilpailijat kuluttaa yli 50% enemmän kuin Corolla.

      "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

      • Anonyymi

        Eipä tuosta pienestä kulutuksesta ole paljon iloa kun hankintahinta on 5.000 kalliimpi kuin Octavian. Skoda on ensimäiset 450.000 km edullisempi ajaa. Vasta sen jälkeen tojo on säästämnyt bensakuluissa hintaeron.
        Typeryksen säästämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuosta pienestä kulutuksesta ole paljon iloa kun hankintahinta on 5.000 kalliimpi kuin Octavian. Skoda on ensimäiset 450.000 km edullisempi ajaa. Vasta sen jälkeen tojo on säästämnyt bensakuluissa hintaeron.
        Typeryksen säästämistä.

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuosta pienestä kulutuksesta ole paljon iloa kun hankintahinta on 5.000 kalliimpi kuin Octavian. Skoda on ensimäiset 450.000 km edullisempi ajaa. Vasta sen jälkeen tojo on säästämnyt bensakuluissa hintaeron.
        Typeryksen säästämistä.

        Laskuoppi ei olen hönön vahvuuksia ja onhan hän muutenkin, jutuista päätellen, hiukan heikkolahjainen. Kaikki tietää että Corolla 1.8 hybrid on todellinen voittaja ja kansan suosikki. Ei kirkolla käyntiin tarvita mitään huipputykkiä kahden litran ruiskukoneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskuoppi ei olen hönön vahvuuksia ja onhan hän muutenkin, jutuista päätellen, hiukan heikkolahjainen. Kaikki tietää että Corolla 1.8 hybrid on todellinen voittaja ja kansan suosikki. Ei kirkolla käyntiin tarvita mitään huipputykkiä kahden litran ruiskukoneella.

        Todellinen huipputykki. Häviää suorituskyvyssä karvalakki skodalle.
        Häviää myös kokonaisarvostelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan matalat polttoainekulut nostivat sen ykköseksi. Škoda ja Ford ovat astetta kalliimpia, ja Kia ja Nissan ovat vielä pykälää korkeammalla. Nissanin ylläpitoon kuluisi kolmessa vuodessa ajetun 60 000 kilometrin matkalla reilut 2 000 euroa Toyotaa enemmän."

        Todellisuudessa ero Nissanin on 5000 -- 7000 € Toyotan hyväksi ja 10000 € verrattuna Skodaan DSG laatikolla


    • Anonyymi

      Yaris tehdään Ranskassa.

    • Anonyymi

      Toyota on kokonaistaloudellinen, ainoa jota kannattaa pitää kauemmankin kuin kaksi vuotta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe