Stalkataanko minua?

Anonyymi

Hei, olen 35-vuotias melko hyvin menestynyt nainen. Asun yksin omakotitalossa melko kaukana muista taloista. Yleensä kun käyn kaupungilla tai kaupoissa tuntuu, kun joku katselisi tai seuraisi minua. Harvoin kuitenkaan havaitsen muualla kuin kotona mitään hirveästi normaalista poikkeavaa. Kotona öisin on kuitenkin eri juttu…

Lukitsen aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa kaikki ovet ja varmistan, että ikkunat ovat myös kiinni. Heräät välillä öisin joihinkin ääniin, joka on tietty normaalia ottaen huomioon, että asun luonnon keskellä. Saatan herättyäni käydä vaikka vessassa tai juomassa alakerran keittiössä, jolloin huomaan välillä hieman pelottavia asioita.

Esimerkiksi viime torstaina heräsin vähän vaille neljä yöllä ja menin juomaan. Huomasin, että yksi olohuoneen ikkunoista oli auki. Menin ikkunalle laittamaan sitä kiinni ja huomasin jonkin hahmon juoksevan metsään, metsässäni liikkuu peuroja ja muita eläimiä, mutta hahmo vaikutti ihmiseltä. Muuten en pelkäisi näin paljon, mutta tämä toistuu aika usein ja välillä huomaan liikettä kodissanikin.

Tapahtuuko tätä muillekin vai olenko tulossa hulluksi?!?

11

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihtoehtoja on kaksi: jotain oikeasti tapahtuu tai kuvittelet, että jotain tapahtuu. Siitä riippuu, onko tulevaisuudessa tarvetta ottaa yhteyttä poliisiin vai lääkäriin.

      Kannattaisi tilata kunnolliset hälytysjärjestelmät ja liiketunnistimella olevat pihavalot. Samoin itselle jotain turvaksi, vähintäänkin pippurisumute tai vastaava.

      Lukittua ikkunaa tuskin kukaan ulkoa päin saa auki ilman murtojälkiä, joten varmista itse, että ovet ja ikkunat ovat lukittuja, kun olet kotoa poissa tai nukut.

      Onko sinulla katkeraa ex-miestä tai itsensä epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi kokenutta työkaveria tms? Eli joku, jolla olisi tarve nimenomaan sinua seurata?

      • Anonyymi

        Erosin miehestäni noin puoli vuotta sitten. Hän kuitenkin katosi pari kuukautta sitten ja hänen uskotaan tehneen itsemurhan, mutta ruumista ei olla kuitenkaan löydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosin miehestäni noin puoli vuotta sitten. Hän kuitenkin katosi pari kuukautta sitten ja hänen uskotaan tehneen itsemurhan, mutta ruumista ei olla kuitenkaan löydetty.

        Tämä onkin mielenkiintoinen juttu, vieläkö jotain on tapahtunut vai oletko saanut olla rauhassa? Ehkä se ex-mies ei olekkaan kuollut tai sitten on kuollut mutta tullut kummittelemaan.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin mielenkiintoinen juttu, vieläkö jotain on tapahtunut vai oletko saanut olla rauhassa? Ehkä se ex-mies ei olekkaan kuollut tai sitten on kuollut mutta tullut kummittelemaan.

        AhdistunutMies

        Kummituksia ei ole.
        Aloittajalle: siunaa itsesi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen illalla ennen kuin nukahdat. Silloin et heräile outoihin ääniin kodissasi, vaan nukut sikeästi aamuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin mielenkiintoinen juttu, vieläkö jotain on tapahtunut vai oletko saanut olla rauhassa? Ehkä se ex-mies ei olekkaan kuollut tai sitten on kuollut mutta tullut kummittelemaan.

        AhdistunutMies

        Kummituksia ei ole.
        Aloittajalle: siunaa itsesi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen illalla ennen kuin nukahdat. Silloin et heräile outoihin ääniin kodissasi, vaan nukut sikeästi aamuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin mielenkiintoinen juttu, vieläkö jotain on tapahtunut vai oletko saanut olla rauhassa? Ehkä se ex-mies ei olekkaan kuollut tai sitten on kuollut mutta tullut kummittelemaan.

        AhdistunutMies

        Kummituksia ei ole.
        Aloittajalle: siunaa itsesi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen illalla ennen kuin nukahdat. Silloin et heräile outoihin ääniin kodissasi, vaan nukut sikeästi aamuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummituksia ei ole.
        Aloittajalle: siunaa itsesi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen illalla ennen kuin nukahdat. Silloin et heräile outoihin ääniin kodissasi, vaan nukut sikeästi aamuun asti.

        Onkos tuo takuuvarma keino olla heräämättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummituksia ei ole.
        Aloittajalle: siunaa itsesi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen illalla ennen kuin nukahdat. Silloin et heräile outoihin ääniin kodissasi, vaan nukut sikeästi aamuun asti.

        Jumalaa ei ole jos ei ole kummituksia eikä saatanaakaan.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Ho hoijaa teitin kanssa, ihan vahingossa arpoi s24 tämän ketjun auki. Asiaan, todennäköisesti kukaan ei stalkaa, vaan kuvittelet kaiken. En suosittele ensi alkuun lääkäriä enkä poliisia, molemmat leimaa sinut loppuelämäksi jos jutussa ei ole mitään perää.
      Ajatele loogisesti, homaa vaikka enis alkuun pari riistakameraa, ellei niihin tartu mitään elät kuvitelmissa. Itseluottamusta voi kohottaa, hommaa itsellesi joku pelottavan näköinen ilmakivääri niin saat siitä voiman tunnetta vaikka sillä ei suuremmin voi ketään vahingoittaa, jos olet mielenterveyspulen asiakas voit unohtaa pitkätkin ruutiaseet, uutta pistooli lupaa ei nyt enää saa kukaan tervekkään.
      Paras olis jos hommaisit itsellesi jonkun tervehenkisen harrastuksen ja kaverita joita ei kukaan stalkkaa, vainoa tms Ps Jessikka Aro ei oo sitten hyvä kaveri ehdokas.

      • Anonyymi

        Niitä pistooleja nyt varmaan saa kuka tahansa laittomiltakin markkinoilta jos haluaa.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Omakotialueilla toisinaan kuleksii laitapuolen kulkijoita etsimässä helppoa rahaa.

      Olen havahtunut itsekkin siihen että takaoven kahvaa on yöllä käyty kokeilemassa olisiko jäänyt ovi lukitsematta.

      Liiketunnistinvalot voi hieman vähentää hämärässä viihtyvien kulkijoiden mielenkiintoa.
      Kameravalvonta on toinen, kalliimpi keino.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe