Aborttiuskonnon uhrit ja kustannukset

Anonyymi

Uskonnoista väkivaltaisin ja epä-älyllisimpiin kuuluva on moolokistinen aborttiuskonto. Sen uhreja eivät kuitenkaan ole vain, painostuksessa murtuneet tai hurahtaneet ja elämänsä pilaavat uskikset Aborttiuskonnon uhreja ovat ensi sijassa viattomat lapset, jotka mukavuusaborteissa surmataan ”rasittavuutensa vuoksi”. Myös perheet hajoavat lapsien teilaukseen,

Aborttiuskonnon harjoittavan väkivallan kustannukset myös yhteiskunnalle ovat valtavat. Jokaisen tuhannen lapsen abortoinnin tuottama tappio on n. 4 miljardia euroa = 4 000 000 000. Yhdeksän tuhannen lapsen abortointi tuottaa kansantalouteen n. 36 miljardin euron vajeen vuosittain.

2

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo luvut varmaan eivät ole mutua?

      Ilmeisesti et oikein ymmärrä suurempia lukuja?

    • Ajattelit sitten, että saman sisällön spämmääminen sen tuhannen kertaa muuttaa jotenkin tuon sinun mielikuvitusmaailmasi olemassa olon totuusarvoa? :) Oikeasti se kyllä vaan valaisee ja vahvistaa tietoa abortinvastustajien henkisestä lahjakkuustasosta ja onkin tarpeen, että ihmiset näkee nämä hulvattomat argumentit jotka on saavuttaneet ajat sitten jo parodiahorisontin. Viihdettä parhaimmillaan.

      Tässäpä hyvä vastine tähän uskontonäkökulmaasi:

      "Fundamentalismi tarkoittaa lujaa pitäytymistä tiettyihin periaatteisiin, koska ne ovat ainoita ja absoluuttisesti oikeita tapoja asioiden hahmottamiseen. Fundamentalisti osaa esimerkillisesti erottaa käsitteet ”meidät” ja ”noi” toisistaan. Fundamentalistisiksi kutsutaan sellaisia uskonnon muotoja, joissa uskomuksen kohteita pidetään totena. Tai oikeastaan pitäisi sanoa jossa kohde on totta, sillä kaikki muut näkökulmat ovat Helvettiin joutuvien pakanoiden ininää. Heitä ei tarvitse pitää minään (ja sama koskee homoja ja naisia). Vain sellainen ihminen, joka on löytänyt isminsä, voi olla fundamentalisti.

      Fundamentalistin tunnistaa siitä, että tämä kiistää olevansa fundamentalisti. Fundamentalistin mielipiteen tiedon mukaan kaikki muut ovat fundamentalisteja. Silloin, kun fundamentaalit eivät tee näin, toimivat he fundamentaalisesti ja saavat täten aikaan huonoa mainetta fundamentalismille, jolloin vihollisten eri mieltä olevien herjaaminen oikeaoppinen nimittäminen fundamentalistiksi saa lisää tehoa. Fundamentalistit ovat tunnettuja suvaitsevasta asenteesta kaikkea, etenkin tieteellisesti todistettua tutkimusta kohtaan. He rakastavat jokaista ihmistä maan päällä. Erityisen hyvin fundamentalistien avoin mieli näkyy heidän tavassaan keskustella rakentavaan sävyyn asiasta kuin asiasta." :D

      Lähde: Hikipedia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe