Päästin susta irti tänään

Anonyymi

Johtuu siitä että sinua ei kiinnosta selkeästikään enää. Se oli vain hetken huuma ja tuulahdus raikasta ihanuutta.. Omakin mielenkiinto loppuu jos toinen laittaa jäitä hattuun. Tosin siihen on pätevä syykin. Et haluaisi, mutta teet sen ystävyyden vuoksi. Halataan kun tavataan ;)

\m/ Itseppä härnäsit ja flirttailit.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huva homma!

      • Anonyymi

        Niin mustakin 🤣 t.ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mustakin 🤣 t.ap

        Hyvä, että ymmärsit🤔👍


      • Anonyymi

        No kyllähän se pitää ymmärtää. Ei siitä olis mitään tullut. 🤷 se olis pilannu kaiken. Silti se mies (tuskin sinä) on aina ihana ja hyvä tyyppi. Joskus kun hän löytää kauniin ja upean naisen niin voin olla onnellinen hänen puolestaan.


    • Anonyymi

      Nautit naisten hurmaamisesta ja siitä että pääset heidän unelmiinsa. Sitten lyöt jarrut pohjaan.

      T.ap

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣😃😃😂🤣


      • Anonyymi

        Älähän trollaa siellä.
        hymiöteini.


    • Anonyymi

      Sori olen niin pahoillani.

      • Anonyymi

        No et sä ole se tyyppi 🤣 Todista se. Etunimesi tokavika kirjain?


      • Anonyymi

        Ai sä oikein taas tunnistit aloittajan. Mutta, sä et osaa olla koskaan mistään pahoillasi, sä vaan leikit päivästä päivään näin, juuri näin. Sussa ei oo mitään oikeaa ja aitoo ja kaikki se vähä mitä on kelpaa tähän ainaiseen palstapelleilyyn.
        Ei mihinkään muuhun, oikeeseen.


      • Anonyymi

        Olisiko mitenkään mahdollista että viimeinkin nämä mitääntarkoittamattomat
        nettisorittelut sinne ja tänne jäisivät jo menneisyyteen. Ellei ihminen ymmärrä pyytää tekosiaan anteeksi oikealta kohteelta niin turha se näinkin on toimia.
        Senverran pitää jo olla jokaisella selkärankaa ja kunnioitusta toista ihmistä kohtaan että ymmärtää hyvät käytöstavat.


    • Anonyymi

      Et osaa olla pahoillasi ja sanoa sitä ääneen. Sinussa on silloin jotain vikaa. Puuttuu sellainen inhimillinen ymmärrys. Naisille tosin aika yleistä, kun heidän tunteitaan on loukattu.

      • Anonyymi

        Ei hän itseasiassa loukannut vaan hän on toiminut asiallisesti sekä olemme edelleen väleissä. Välillämme ei ehtinyt tapahtua mitään mistä täytyisi vetää hiekat.. Katsoskun toiset naiset ymmärtää asioita ja pohtii toisenkin tunteita ja asemaa. Olet varmaan saanut liikaa pakkeja kun puhut noin. Ainiin siis oletkin trolli?
        Minun ei tarvitse olla pahoillani tilanteesta hänen puolestaan. Hän pärjää 🤣🤣


    • Anonyymi

      Olenkin sellainen sarjaihastuja itsekin☺ pidän huomion keskipisteenä olemisesta en voi sille mitään😔

      • Anonyymi

        Niin. No meitä on joka junaan ja bussiin.


    • Anonyymi

      Palstasuhteemmeko päättyi?! Aaaarggghhhh!!!! 😩

      • Anonyymi

        Sori ei nyt mee läpi nää tälläset 😂
        Palstan tarkoitus on keskustella asioista eikä ylläpitää palstasuhteita. Etkö tienny?


    • Anonyymi

      Tämä nainen tai mies( aloittaja) istuu yöt ja päivät läpeensä koneella. Eivät käy työssä. Mieheltä tuntuu.😊

      • Anonyymi

        Niimpäs näytät olevan


      • Anonyymi

        Ei jumaliste näitä arvailuja 😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Mustasukkaisuus on etovaa. En siedä ollenkaan naisessa.

    • Anonyymi

      Ja sinäkö ap ihan passiivisena vaan kattelit etkä flirtannu ja härnänny yhtään? Naiset on just tommosii, ei mitään vastakaikua anneta ja sitten "päästetään irti kun toinen laittaa jäitä hattuun".
      Imehän jo sitä munaa beibi, siihen sut on luotu!

      • Anonyymi

        Annoin vastakaikua ja paljon :(


      • Anonyymi

        Voisin imaistakin jos se mies ois täällä. Mutta turha haaveilla. Aika pitkä muna saa olla että tänne ylettää.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin vastakaikua ja paljon :(

        Mutta et imeny sitä munaa? Lähe kalppii lehmä ei ihme ettei sitä kiinnostanu!


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta ihmiskauppa eikä Jeesus!

      Odotan oikeudenkaarta ja ihmisoikeustuomioistuinta.

      T h r j

    • Anonyymi

      Farkkubebako siellä, tai siis ElluHalloyb.

    • Anonyymi

      Sonni on aloittaja eikä ole eka kertaa asialla. Viimeinen saisi kyllä olla🐃🐂

    • Anonyymi

      Voin flirttailla sulle lisää jos haluat?? :)

    • Anonyymi

      ☕🍩 ko

    • Anonyymi

      Miks olette noin törkeitä 😂😂😂

      Sovin tänään treffit henkilön kanssa kenestä puhuin alussa. Harmittaako????

      Ap "lehmä"

    • Anonyymi

      Olenko se minä alasti sinun vuoteessa.

    • Anonyymi

      Hieron parhaillaan sinua eli minähän se olen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin se on. Tiedän sen nyt, vaikka sattuu. Voin ehkä vielä kirjoittaa sulle joskus fiilikseni, mutta ensin haluan unohtaa. Eikä se tietenkään ole mahdollista mutta silti. En halua sanoa että rakastan sinua, koska se ei ole totta, ne sanat tarkoittavat että haluan omistaa sinut. Tämä tunne on jotain sen ylittävää, koska meitä ei voi koskaan tulla, olet osa kaikkea ympärilläni, kaiken tarkoitusta, sitä mitä oli ja ei ollut, minkä vuoksi minä olen se joka olen. En osaa selittää paremmin. Itken nämä kyyneleeni ja elämä jatkuu. Haluaisin että sinäkin tuntisit minut kaikessa, että voisin olla voimanasi aina. En halua kiittää sinua koska olet syy suruuni, mutta en ole sinulle vihainenkaan. Tämä menee kaiken yli, en osaa selittää paremmin. Haluaisin juosta perääsi mutta tiedän että se ei hyödytä mitään. Kaikki sinun jälkeesi on erilaista. Mutta sinä jäät sieluni maisemaan ja värjäät kaiken purppuraan, purppurasateeseen 😔💜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Tiedän sen nyt, vaikka sattuu. Voin ehkä vielä kirjoittaa sulle joskus fiilikseni, mutta ensin haluan unohtaa. Eikä se tietenkään ole mahdollista mutta silti. En halua sanoa että rakastan sinua, koska se ei ole totta, ne sanat tarkoittavat että haluan omistaa sinut. Tämä tunne on jotain sen ylittävää, koska meitä ei voi koskaan tulla, olet osa kaikkea ympärilläni, kaiken tarkoitusta, sitä mitä oli ja ei ollut, minkä vuoksi minä olen se joka olen. En osaa selittää paremmin. Itken nämä kyyneleeni ja elämä jatkuu. Haluaisin että sinäkin tuntisit minut kaikessa, että voisin olla voimanasi aina. En halua kiittää sinua koska olet syy suruuni, mutta en ole sinulle vihainenkaan. Tämä menee kaiken yli, en osaa selittää paremmin. Haluaisin juosta perääsi mutta tiedän että se ei hyödytä mitään. Kaikki sinun jälkeesi on erilaista. Mutta sinä jäät sieluni maisemaan ja värjäät kaiken purppuraan, purppurasateeseen 😔💜

        Miksi et puhu hänen kanssaan IRL? Saat asioille varmuuden. Älä täällä lisää enempää omaa epätoivoasi mies. Toimi äläkä valita!!!


      • Anonyymi

        Puhutaan kun nähdään, ainakin keho puhuu jos ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutaan kun nähdään, ainakin keho puhuu jos ei muuta.

        Mistä meinaat tunnistaa ? ))


      • Anonyymi

        Energiastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Tiedän sen nyt, vaikka sattuu. Voin ehkä vielä kirjoittaa sulle joskus fiilikseni, mutta ensin haluan unohtaa. Eikä se tietenkään ole mahdollista mutta silti. En halua sanoa että rakastan sinua, koska se ei ole totta, ne sanat tarkoittavat että haluan omistaa sinut. Tämä tunne on jotain sen ylittävää, koska meitä ei voi koskaan tulla, olet osa kaikkea ympärilläni, kaiken tarkoitusta, sitä mitä oli ja ei ollut, minkä vuoksi minä olen se joka olen. En osaa selittää paremmin. Itken nämä kyyneleeni ja elämä jatkuu. Haluaisin että sinäkin tuntisit minut kaikessa, että voisin olla voimanasi aina. En halua kiittää sinua koska olet syy suruuni, mutta en ole sinulle vihainenkaan. Tämä menee kaiken yli, en osaa selittää paremmin. Haluaisin juosta perääsi mutta tiedän että se ei hyödytä mitään. Kaikki sinun jälkeesi on erilaista. Mutta sinä jäät sieluni maisemaan ja värjäät kaiken purppuraan, purppurasateeseen 😔💜

        Riipaisevan kauniisti kirjoitettu, täydellisesti ilmaistu miltä tuntuu kun ..


    • Anonyymi

      Hienoa avaimen haltija, kun irrotat raskaan pallon jalasta. Olen siitä iloinen ja saan olla taas rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe