Tietokoneessa ei näyttö mene päälle?

Anonyymi

Voisko joku viisas tulla sanomaan mitä tehdä kun näyttö ei mene päälle vaikka on johdot ha kaikki ym. Ostin siis uuden koneen ja tässä pähkäillyt parikymmentä minuuttia mistä johtuu 🤔

12

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos virkistystaajuus ei ole sopiva entisellään, eli käynistä windows vikasieto tilaan ja silloin kubam pitäisi tulla ja vaihda reso ja taajuus näytölle sopivaksi!

• Anonyymi

Miten voin käynnistää sen vikasietotilaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voin käynnistää sen vikasietotilaan?

F8 käynistäessä , rämpytä sitä kun win käynistyy...

• Anonyymi

Kone tai näyttö on mahdollisesti rikki.

• Anonyymi

Samsung SD330- näyttö liitettynä HP Win10- läppäriin ja lisänäyttö on kovin kirkas. Säätö vaikuttaa hyvin vähän.

Tekstit hataria ja harmaita. Tekstien säädöt vaikuttivat vain hieman. Sanomalehden mainoksissa tekstit kuitenkin kunnossa.
      Desktop-L2QSUIS, AMD E2-9000e Radeon R2, 4 COMPUTE CORES 2C 2G, 150 GHz, järjestelmä 64- bittinen.

Onko jotakin tehtävissä?

• Anonyymi

On, on, vaihda oikea näyttötila (resoluutio) siihen.

• Anonyymi

Minä yritin Debianin asennusta, ja siinä törmäsin heti asennuksen karmean näköisesti venyneeseen kuvaruutuun. STOPpasin asennuksen siihen, jos eivät osaa asennus medioita tehdä oikein, niin kuin muutkin, niin ei ne osaa muutakaan.

• Anonyymi

näyttis rikki tai irti väylästä

• Anonyymi

aaaa.. siis son läppäri, no ei siinä mikään sit vikana ole

• Anonyymi

Windowsin viat ei ole läppärin vikoja!
        Windowsin vioisti helposti sytellään ties mitä.muuta yleensä aina vika on windowsissa!

• Anonyymi

Eikös noissa läppäreissä saanut sen ulkoisen näytön päälle jollain "alt joku Fx" näppäimellä tai pelkkä Fx näppäin. Siis toi x oli F näppäin jossa oli monitorin kuva.

Ainakin muistaakseni joskus Dellin koneissa oli, sillon kun vielä olin työelämässä.

• Anonyymi

Taitaa yleensä olla Fn joku funktionäppäin. Tässä Lenovossa Fn F7.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe