Päällimmäisenä mielessä

Anonyymi

se että mikä tarkoitus oli meidän lähentymisellä jos siitä ei kuitenkaan voi tulla mitään. En vain ymmärrä. Mistä tämä mielettömyys, mistä tuo hulluus häneen? Ja jos hän tietäisi tilanteen omalta taholtani niin kuin se todellisuudessa on, hänkään ei ymmärtäisi.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upea lähtökohta sinällään, toinen osapuoli tietää, mutta toinen osapuoli ei.

    • Anonyymi

      Tilanne taholtasi= olet varattu
      Lähentyminen = sinä ihastuit kun hän hymyili ja jutteli ystävällisesti mutta vieraskorean kohtelijaasti

    • Anonyymi

      Ei näitä asioita voi järjellä selittää, ehkä jokin tarkoitus loppupelissä kuitenkin on? Olet vain tavannut kaltaisesi?

      • Anonyymi

        Tätä eräs nainenkin ihmettelee, että miksi....


    • Anonyymi

      ehkä tarkoitus oli vain aiheuttaa v*****s? elämässä tapahtuu kaikenlaista,aina ei jutut johda mihinkään,joskus voi syntyä parisuhteita.....

    • Anonyymi

      Parisuhde on kahden kauppa jossa kumpikin on voittajia. Ihan samaa mietin minäkin kuin aloittaja, mikä sai tilanteen tähän kun mitään ei nyt olekaan tulemassa. En vaan tiedä.

      • Anonyymi

        Juuri noin minäkin täältä sivusta ajattelen koskaan ole tuskin tulemassa tai parisuhdetta hänen osaltaan vai olisiko hän valmis en vaan tiedä en


    • Anonyymi

      Me ollaan tutkimusmatkalla itseemme ja toisiimme. En haluaisi sanoittaa tätä koska kaikki on jotenkin kauniimpaa niin. Voin sanoittaakin jos se auttaa, mutta se ei kerro kaikkea. Sä oot parempi siinä.

      • Anonyymi

        Sanoita niin luen, haluan kuulla. Kerro miten ja mitä itse koet tai olet kokenut.


      • Anonyymi

        Sivusta kommentti että sinä kyllä vaikutat paremmalta sanoittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoita niin luen, haluan kuulla. Kerro miten ja mitä itse koet tai olet kokenut.

        Ei taida onnistua näin myöhään eikä muutenkaan. On niin paljon tunnetta, tuntuu että mitä vaan voi tulla jos kohdataan, en yhtään tiedä. Siihen tarvitaan sinut, niin kahdesta voi tulla yksi. Enkä tiedä miten sen jälkeen voi enää olla erossa. Ehkä senkin vuoksi olen ollut vähän kaukana. Anteeksi, ei ole ollut ketään muita edes mielessä. Mutta haluaisin kietoutua suhun kokonaan ja palaa yhtenä roihuna kanssasi.

        Onko nämä vain unia? Toivottavasti ei. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida onnistua näin myöhään eikä muutenkaan. On niin paljon tunnetta, tuntuu että mitä vaan voi tulla jos kohdataan, en yhtään tiedä. Siihen tarvitaan sinut, niin kahdesta voi tulla yksi. Enkä tiedä miten sen jälkeen voi enää olla erossa. Ehkä senkin vuoksi olen ollut vähän kaukana. Anteeksi, ei ole ollut ketään muita edes mielessä. Mutta haluaisin kietoutua suhun kokonaan ja palaa yhtenä roihuna kanssasi.

        Onko nämä vain unia? Toivottavasti ei. Hyvää yötä.

        Jos olisit hän, unta hänestä näen ja toisinaan rohkenen haaveilla ajasta kun olemme me. Elämä on antamassa mahdollisuuden, kumpa hän saisi rohkeutta kohdata minut. Siinä voisi sanat sinkoilla ja tunteet leimahtaa. Lopulta voisi syntyä loppuelämän mittainen rakkaustarina. Hänelle ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, unta hänestä näen ja toisinaan rohkenen haaveilla ajasta kun olemme me. Elämä on antamassa mahdollisuuden, kumpa hän saisi rohkeutta kohdata minut. Siinä voisi sanat sinkoilla ja tunteet leimahtaa. Lopulta voisi syntyä loppuelämän mittainen rakkaustarina. Hänelle ❤️

        Ihana kirjoitus, onnea matkaan!


    • Anonyymi

      Se on se elämänkoulu nääs. 🥴

    • Anonyymi

      Ehkä hän ymmärtäisi, luulet vain muuta. Hänellä voi olla samanlaiset mietteet, että miksi näin kävi. Näitä tunteita ei voi järjellä selittää, ne pitää tuntea. Uskallatko jatkaa eteenpäin? Itse tahtoisin kyllä tutustua sinuun/häneen kaikesta huolimatta.

      • Anonyymi

        Nimenomaan kaikesta huolimatta. Järki ja sydän kulkevat eri teitä.


      • Anonyymi

        Todellakin järki on kadoksissa ja olen kaivannut sinua, tiedätkö sen?


      • Anonyymi

        Välillä mietin, että yritätkö suojella minua järjetöntä itseltäni pysymällä etäämmällä? Saattaisit jopa pystyä siihenkin, mutta miten oikein itse kestät sitä?


    • Anonyymi

      Kasva ia tervehdy ihmisenä, muuten tulet kysymään tuota aina.

    • Anonyymi

      Sanos muuta...Miksi näytetään ihminen joka tuntuisi niin oikealta ja sitten napsastaan pois?Elämä huijaa,ei reilua.Kaikki kenestä itse kiinnostuisin eivät ole joko vapaita tai muita esteitä/velvoitteita sinne sun tänne,huoh...Haluaisin vaan yhden napakympin keneen saisi tutustua ilman milj eri seinää,voisi rakastua/saisi rakastaa.Tuntuu olevan liikaa pyydetty tässä elämässä.

      • Elämä on juuri niin raakaa...


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Elämä on juuri niin raakaa...

        Tai sitten ei, jos löytää hänet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ei, jos löytää hänet.

        Neula heinäsuovassa että tunteet osuvat yksiin. Toisen elämän rakkaus, toisen tuttava jostain joskus.. Siinä se raakuus.


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Neula heinäsuovassa että tunteet osuvat yksiin. Toisen elämän rakkaus, toisen tuttava jostain joskus.. Siinä se raakuus.

        Viisaita sanoja kyllä.


    • Anonyymi

      Kyl mä ymmärrän, kun ihan hulluna sinuun myös.

    • Anonyymi

      Divine plan, divine humor. Kaikki silmäkarkki on tosin plussaa, kuten me kaikki tiedämme.

    • Anonyymi

      Varattunakin mietin sua, olen odottanut yhteydenottoasi, miksi vetäydyit.. ole rohkeampi.

      • Anonyymi

        Vetäydyin koska suunnaltasi ei näkynyt merkkiäkään lämpimistä tunteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vetäydyin koska suunnaltasi ei näkynyt merkkiäkään lämpimistä tunteista.

        Entä näkyikö sinun suunnaltasi? Sivusta kysyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä näkyikö sinun suunnaltasi? Sivusta kysyn.

        Oli ne puoleltani esillä. Ihan sillä (toistaiseksi) viimeisimmälläkin kerralla, kun olimme tekemisissä.


    • Anonyymi

      Oletko itse suurin este.

      • Anonyymi

        No enpä tiedä. Ehkä niinkin voi olla. Molempien olisi otettava askelia toisen suuntaan. Lämpimiä sanoja, katseita ja kutsuvaa käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä. Ehkä niinkin voi olla. Molempien olisi otettava askelia toisen suuntaan. Lämpimiä sanoja, katseita ja kutsuvaa käyttäytymistä.

        Eikö sellaista ole ollut aikaisemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sellaista ole ollut aikaisemmin?

        Ehkä onkin, ainakin omalta puoleltani. Hänkin kyllä vaan aikeistaan ei ota selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä. Ehkä niinkin voi olla. Molempien olisi otettava askelia toisen suuntaan. Lämpimiä sanoja, katseita ja kutsuvaa käyttäytymistä.

        Itse en pysty enään lähestymään. Hän päättää jatkosta.


      • Anonyymi

        Miksi et pysty? Jokin syy täytyy olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en pysty enään lähestymään. Hän päättää jatkosta.

        Saathan sinä hänen numeronsa selvitettyä joten pystyt sinäkin lähestymään.


    • Anonyymi

      Ehkä kaiken tarkoituksen ymmärtää joskus. Nyt sydämessä viiltää. Sen tunteen kestää jotenkuten, eikä tässä auta kuin pärjätä vaikka kuinka realiteetit sattuu.

      Sen minkä tässä on huomannut, on miten paljon on rakkautta ollut vailla monta vuotta. Ja päälle vielä fyysinen hellyyden ja seksinkin vaje. Sitten kun rakkauden kohtaa, näkee toisessa sielunkumppanin, kokee saman aaltopituuden väreilyn, sen rakastavan ja hellän katseen, tunteiden tsunamin, vetovoiman, talviunesta heränneen nälkäisen seksuaalisuuden voiman, tarpeen päästä lähelle ... ja kohtaa kaiken monimutkaisuuden, sovinnaisuuden ja ristiriitaisuuksien solmut. Sen tajuaminen, että on monta vuotta pistänyt omat tarpeet maton alle. On se jonkinmoinen paketti käsiteltäväksi sen päälle, että oma elämä on kovassa muutoksessa muutenkin. Tiukkaa settiä kaikkinensa, täytyy sanoa.

      Jos saisi edes yhden hetken. Yhden hetken, jona janoinen saisi juoda varastot täyteen, jotta jaksaa vaeltaa kuivalla aavikolla seuraavalle keitaille. Aavikolla ei voi seuraavaa keidasta aina ennustaa ja janoisena kangastuksien näkeminen on inhimillisempää. Sille tielle en haluaisi joutua.

      Silti, vaikka haastavaa nyt onkin tunnetasolla, oli tapaamisesi se mikä sai ymmärtämään että onni ja rakkaus on mahdollisuuksia. Tuota mahdollisuutta haluan vielä tavoitella tässä elämässä. S

      • Anonyymi

        Hyvin samanlaisten ajatusten kanssa olen myös paininut tässä muutaman vuoden. Antaisin aika paljon, jos saisin edes yhden hetken kokeakseni tuon tunteen hänen kanssaan. Ehkä se riittäisi loppuelämäksi tai sitten ei.. ei voi tietää.


      • Anonyymi

        Milloin tapahtunut tapaamisemme?


      • Anonyymi

        Nähtiin viimeksi heinäkuun alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tapahtunut tapaamisemme?

        Jos kysyt 23:16, vastaan että tapaamme useimmiten arkipäivisin.


      • Anonyymi

        23:16, oletko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kysyt 23:16, vastaan että tapaamme useimmiten arkipäivisin.

        Missäpäin maata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtiin viimeksi heinäkuun alussa.

        Niin nähtiin,heti lämmitti sydäntä.Voi kun nähtäis useimmin,vaikka mahkuja olisi ilmeisesti ajoitus pielessä,


    • Anonyymi

      Minullakin heräsi halu, intohimo, halukkuus ja toiveet, mutta sehän tästä on tehnyt niin hankalaa. Kun ei ole ketään muutakaan johon nuo tarpeensa kohdistaa. Kokee että elämä kiusoittelee ja leikittelee kanssani: ensin herättää ja sitten hylkää. Kuvasit osuvasti miltä se tuntuu. Yksin se tuntuu liian kylmältä ollakseen totta. Enkä halua muita kuin hänet, en juuri nyt. (ei aloittaja)

    • Anonyymi

      Sä sekoitat mun maailman.. En sydäntäni rauhoittumaan saa..

    • Anonyymi

      Kuulehan sinä mies! Sovitaanpa näin että, et sotke itseäsi enempää minuun.
      Koska mitään lähentymistä ei ole tapahtunut, mitään suhdetta minulla ja sinulla ei ole ollut koskaan. Olemme kaksi hyvin erilaista ihmistä, joskus tavanneet, jutelleet muutaman sanan. Aikaa kaikesta on niin helkutisti, että sitä ei ilkeä tänne palstalle kirjoittaa. Ihmiset nauraisivat varmasti totuudelle, tukehtuen ihmetykseen.
      Sinä et rakasta minua, et liioin tarvitse minua mihinkään enkä minä rakasta sinua, ymmärrä tämä asia jo. Enkä minä tule tapaamaan sinua yhtään mihinkään, etkä sinä tule minun luokseni enää koskaan.
      Koskaan en sinua huoli et ole edes vaihtoehto ollut etkä tule olemaan koskaan!
      Palstalla olen kirjoitellut vain säälistä sinulle, joskus on osunut varmaan oikealle henkilölle. Tiedän, että olet täällä palstalla yötä päivää.

      • Anonyymi

        Kuulehan sinä, naiseksi minut on syntymässä luokiteltu. Älä tule sotkemaan toisten kirjoituksia omien typerien intuitioitesi perusteella vai oletko vain onneton trollaaja?


      • Anonyymi

        No ei nyt osunut kohdalleen. Ei täsmää. Olet sekoittanut johonkin toiseen. Minun naiseni on hieno ihminen eikä kirjoittaisi tuollaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe