Mies vei järkeni

Anonyymi

Olen aina ollut täysipäinen, koulutettu, järkevä ja vastuullinen aikuinen nainen. Vuosi sitten tapahtui jotain mikä sekoitti kaiken. Ihastuin vailla järkeä, enkä pääse tunteesta eroon. Lienee paha neljänkympin kriisi?! En tiedä muuta kuin että ajattelen häntä lähes koko ajan.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ainakaan ota yhteyttä häneen

      • Anonyymi

        Miksi ei saisi ottaa yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saisi ottaa yhteyttä?

        Taisi olla sarkasmia tuo.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anna palaa ja nauti.

      • Anonyymi

        Aivan niin


    • Anonyymi

      Kyllä se siitä haalenee.

      • Anonyymi

        Ihana vastaus, nää on näitä aina jalat täysin maassa olevia tyyppejä, jotka muistaa aina kun iloitaan, että ihan kiva mutta...


    • Anonyymi

      Jos hälläki on neljänkympin kriisi ja ajattelee sinua ihan yhtä paljon.

      • Anonyymi

        Tuskin on ainakaan neljänkympin kriisi.


      • Anonyymi

        👍🥺😭😭😭😭😭


      • Anonyymi

        Aloitko sinä nyt kyynelehtimään?


    • Anonyymi

      Minäkin olen ihastunut aivan järjettömään tapaukseen. Tiedän entuudestaan millainen keppostelija, raju ja rääväsuu hän on minua kohtaan.

    • Anonyymi

      Että mies tuli ja järkevyys ja koulutus lähti ja sinusta tuli tyhjäpäinen. Hei, kasvoko sulle munat ap, muutuit mieheksi?

      • Anonyymi

        Et taida tekstin ymmärtää piiloviestiä😉


    • Anonyymi

      Kaipaatko siis toksista positiiviutta lohtuun vai?

    • Anonyymi

      Kaikki mikä meitä vaivaa, löytyy meistä itsestämme. Olet ollut turvassa, kun olet tavannut aiemmin vain tavallisia miehiä, jotka on ollut helppo unohtaa. Tämä mies on iskenyt sinun jo olemassaoleviin kipukohtiin. Raskas taival, mutta antaa mahdollisuuden tutustua kokonaisvaltaisesti omaan itseen. Terv. Kohtalotoveri

      • Anonyymi

        Olen kyllä naimisissa joten....


    • Anonyymi

      Mitä eroa siinä on tunne-elämääsi nähden, että olet naimisissa? Ei sitten niin yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Vastasin tuohon ylempään, vaikkei siihen perään tullutkaan.


    • Anonyymi

      Mies ei jää tuleen makaamaan. 😎🛌🚣‍♂️

    • Anonyymi

      Älä viiti

    • Anonyymi

      Putkiaivo tarvitsee järkeäsi.

    • Anonyymi

      Eli ukkoasi haluat jonkun päiväuniesi kohteen kanssa pettää, ethän vain ole pääkaupungista tuosta pettäjien paratiisista..

    • Anonyymi

      Eikö toi voisi olla semmonen positiivinen voimavara, eikä välttämättä huono juttu? Joskus sitä vaan tykkää jostain ihmisestä tosi paljon ja jos säkin ap olet fiksu ja vastuullinen ihminen niin siinä kohteessakin on sitten varmaan jotain tosi hienoa että tunnet noin :) Eikä sen fiiliksen mistään kriisistä tarvitse johtua. Tutustuin itse yhteen saman ikäiseen naiseen ja vaikka on ihan täysin erilaiset elämäntilanteet, naisella perhe,ym. niin oon silti tosi ilonen että tunnen kyseisen henkilön ja että sellaisia ihmisiä on olemassa. Ja jos toinen vaihtoehto ois aina ettei tutustuisi hyviin tyyppeihin ollenkaan niin kyllä sitä mielummin vähän päätään sekoittaa vaikkei mitään muuta tulis

      • Anonyymi

        Hienosti ajattelet. Olisitpa hän, johon tutustuin muutama vuosi sitten. Aluksi tunteet veivät kyllä järjen kokonaan minultakin eli olin samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Mutta nyt ne ovat onneksi hieman tasaantuneet, ehkä kun ei olla nähty vähään aikaan - saattaa tosin muuttuakin, kun taas nähdään..Eli nyt jo jotenkin tuntuu, että haluaisi hänet pitää edes ystävänä, kun on kerran löytänyt niin hyvän tyypin, jota ei tahtoisi menettää.


      • Anonyymi

        0:30 voin kyllä allekirjoittaa noi sun ajatukset. Voimavara ja ilon lähde tämä ihastus on paljolti ollutkin. MUTTA pohjalla on kuitenkin halu saada enemmän. Törmäämisen, esim keskustelun jälkeen olen kuitenkin levoton sielu ja tämä heijastuu kotona monin tavoin


    • Anonyymi

      Et tule pääsemään tunteesta eroon ennen kuin ihastut johonkin toiseen tai saat hänet.

      • Anonyymi

        En usko ihastuvani kehenkään toiseen. Meni tässä yli 15 v jo ilman ihastumisia. Hän vain vetoaa minuun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe