Onko tähän menty, että Tampere on vetovoimaisin ja vain rippeitä jää Nokialle, Pirkkalaan, Ylöjärven keskustaajaman asti samoin Kangasalan kylille?
Pirkanmaan kehitys!?
12
90
Vastaukset
- Anonyymi
Vesilahti ainakin mainostaa kuntaansa vetovoimaisena pirkanmaan kuntana,mutta tosiasiassa imua ei ole .
- Anonyymi
Nokia ainakin junavuorojen mukaan tulee olemaan kehityksessä, ja Pirkkala tietty muuten
- Anonyymi
Tampereen nukkumalähiöitä ympäristökunnat tutuvat olevan Tampereen päättäjien mielestä. Kuntien asukkaat ovat varmasti eri mieltä ja haluavat palvelut lähelle. Vaikeaa on kutenkin toteuttaa kaikkia palveluja, kun Tampereen iso tarjonta on kivenheiton päässä.
- Anonyymi
Mikä tarjonta kaiken saman roinan saa Ideaparkin alueelta ja enemmänkin kuin näivettyvistä tampereen kauppapalveluista. En koske tikullakaan tampereen palveluihin jos ne helpommin samat saa motarin vierestä ilman pelkoa että parkkiPirkko sakottaa jos jätän ns "erikoisliikkeessä" käynnin ajaksi autoni ansaksi naamioituun lailliseen parkkiin näiden poikkeuksellisten ja jatkuvien liikennejärjestelyjen takia.Pitäkää puljunne ja tehkää tiliä kaupunkilaiset huijarit.
- Anonyymi
Automarketit ovat syrjäyttäneet keskustan liikkeet. Monet palvelut löytyvät jonkun ison automarketin läheisyydestä. Ihmiset joilla ei ole autoa, kärsivät myös hivenen tästä ilmiöstä.
- Anonyymi
Tampere on natsimielinen kaupunki .
- Anonyymi
Mihin kuntaan tai kaupunkiin vesilahti liitetään pakkoliitoksella kun se ei selviä veloistaan ?.
- Anonyymi
Paikkakunnan kehitys riippuu liikennesyhteyksistä.
Kuka haluaa Parkanon pimeälle, kapealle, mutkaiselle valtatielle,
jos Nokialla liikenne pelittää ?
Koko Pohjois-Pirkanmaa on kylätasoisen valtatien liikennemotissa .
Mieluummin leveää nelostietä Jyväskylään, kuin kapeaa kolmostietä Pohjanmaalle päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikkakunnan kehitys riippuu liikennesyhteyksistä.
Kuka haluaa Parkanon pimeälle, kapealle, mutkaiselle valtatielle,
jos Nokialla liikenne pelittää ?
Koko Pohjois-Pirkanmaa on kylätasoisen valtatien liikennemotissa .
Mieluummin leveää nelostietä Jyväskylään, kuin kapeaa kolmostietä Pohjanmaalle päin.Kyllä se kolmonen taitaa olla isompi tie, ainakin jos vertaa kun Tampere -Jyväskylä ;)... mikä ei ole nelostie vaan 9tie.
Kolmostie on Tampereen valtatie, joka myötäilee päärataa Jalasjärvellä asti. - Anonyymi
Hesalaiset ja firmat menevät nelostietä Lahteen Jyväskylään Ouluun ja Lappiin.
Tampere jää paitsioon huonon jatkoyhteytensä vuoksi.
Parkanontie on kylätietasoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesalaiset ja firmat menevät nelostietä Lahteen Jyväskylään Ouluun ja Lappiin.
Tampere jää paitsioon huonon jatkoyhteytensä vuoksi.
Parkanontie on kylätietasoinen.Se vaan on pojjaat niin, että nykysuomi sijoittuu kolmioon missä PK seutu -Tampere-Turku, valitettavasti. Sillä tuo Pääratakin on Suomen tärkein liikenne hanke, vaikka mulle se on yks hailee
- Anonyymi
Raideliikenteeseen näkyy satsausta. Siellä missä on asema hyvässä käytössä, on tulevaisuutta, kuten esim. Nokia ja Lempäälä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808