Pirkanmaan kehitys!?

Anonyymi

Onko tähän menty, että Tampere on vetovoimaisin ja vain rippeitä jää Nokialle, Pirkkalaan, Ylöjärven keskustaajaman asti samoin Kangasalan kylille?

12

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vesilahti ainakin mainostaa kuntaansa vetovoimaisena pirkanmaan kuntana,mutta tosiasiassa imua ei ole .

• Anonyymi

Nokia ainakin junavuorojen mukaan tulee olemaan kehityksessä, ja Pirkkala tietty muuten

• Anonyymi

Tampereen nukkumalähiöitä ympäristökunnat tutuvat olevan Tampereen päättäjien mielestä. Kuntien asukkaat ovat varmasti eri mieltä ja haluavat palvelut lähelle. Vaikeaa on kutenkin toteuttaa kaikkia palveluja, kun Tampereen iso tarjonta on kivenheiton päässä.

• Anonyymi

Mikä tarjonta kaiken saman roinan saa Ideaparkin alueelta ja enemmänkin kuin näivettyvistä tampereen kauppapalveluista. En koske tikullakaan tampereen palveluihin jos ne helpommin samat saa motarin vierestä ilman pelkoa että parkkiPirkko sakottaa jos jätän ns "erikoisliikkeessä" käynnin ajaksi autoni ansaksi naamioituun lailliseen parkkiin näiden poikkeuksellisten ja jatkuvien liikennejärjestelyjen takia.Pitäkää puljunne ja tehkää tiliä kaupunkilaiset huijarit.

• Anonyymi

Automarketit ovat syrjäyttäneet keskustan liikkeet. Monet palvelut löytyvät jonkun ison automarketin läheisyydestä. Ihmiset joilla ei ole autoa, kärsivät myös hivenen tästä ilmiöstä.

• Anonyymi

Tampere on natsimielinen kaupunki .

• Anonyymi

Mihin kuntaan tai kaupunkiin vesilahti liitetään pakkoliitoksella kun se ei selviä veloistaan ?.

• Anonyymi

Paikkakunnan kehitys riippuu liikennesyhteyksistä.
        Kuka haluaa Parkanon pimeälle, kapealle, mutkaiselle valtatielle,
        jos Nokialla liikenne pelittää ?
        Koko Pohjois-Pirkanmaa on kylätasoisen valtatien liikennemotissa .
        Mieluummin leveää nelostietä Jyväskylään, kuin kapeaa kolmostietä Pohjanmaalle päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikkakunnan kehitys riippuu liikennesyhteyksistä.
        Kuka haluaa Parkanon pimeälle, kapealle, mutkaiselle valtatielle,
        jos Nokialla liikenne pelittää ?
        Koko Pohjois-Pirkanmaa on kylätasoisen valtatien liikennemotissa .
        Mieluummin leveää nelostietä Jyväskylään, kuin kapeaa kolmostietä Pohjanmaalle päin.

Kyllä se kolmonen taitaa olla isompi tie, ainakin jos vertaa kun Tampere -Jyväskylä ;)... mikä ei ole nelostie vaan 9tie.

Kolmostie on Tampereen valtatie, joka myötäilee päärataa Jalasjärvellä asti.

• Anonyymi

Hesalaiset ja firmat menevät nelostietä Lahteen Jyväskylään Ouluun ja Lappiin.
        Tampere jää paitsioon huonon jatkoyhteytensä vuoksi.
        Parkanontie on kylätietasoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hesalaiset ja firmat menevät nelostietä Lahteen Jyväskylään Ouluun ja Lappiin.
        Tampere jää paitsioon huonon jatkoyhteytensä vuoksi.
        Parkanontie on kylätietasoinen.

Se vaan on pojjaat niin, että nykysuomi sijoittuu kolmioon missä PK seutu -Tampere-Turku, valitettavasti. Sillä tuo Pääratakin on Suomen tärkein liikenne hanke, vaikka mulle se on yks hailee

• Anonyymi

Raideliikenteeseen näkyy satsausta. Siellä missä on asema hyvässä käytössä, on tulevaisuutta, kuten esim. Nokia ja Lempäälä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe