Löyty googlesta tietoo tämmösestä vaivasta mikä mulla on. Virallinen nimi on prutitus anuses mutta suomeksi ihan vaan kutiava pylly. Ei oo vaarallista ja johtuu yleensä siitä jos ei oo pyyhkiny kunnolla. Peset ja rasvaat vaan huolella niin pitäs helpottaa. Ja aina rasvauksen jälkeen pesen kädet kunnolla, koska muuten voi tulla silmätulehus jos hierot aamulla silmiäs. Veikkaan että näin ne tulehtu viimekin kerralla... Ja nyt jos ei viikossa helpota niin voi olla myös peräpukamat, että sitten otan lekurille aikaa. Miten on mua vähän pelottaa ku pylly kutianu noin 2 viikkoo jo ja mitä jos mulla on peräpukamat auttakaa joku pls
Mulla on kutiava pylly liittyykö vatsatautiin?
8
159
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on vatsatauti joka aiheuttaa ripulia niin kyllä se kutina siitä johtuu. Löysä uloste jo pelkästään tavallaan polttaa peräaukon ympäristöä. Eli ajan pitäisi parantaa. Jos taas on pukamia niin ei sekään ole maailmanloppu. Niitä voi olla joko ulkoisia tai sisäisiä, sisäiset ovat vähän syvemmällä. Niihin löytyy hoitokeinot.
- Anonyymi
Minulla kutiaa kanssa ja ulostuksen jälkeen kakkaa valuu jonkin aikaa, vaikka olen pessyt ja kaivannut hyvin.
- Anonyymi
Tuttu vaiva. Minulla on olut pienestä pitäen, ja tulehtuu herkästi, ellei "pyyhi hyvin" ja pane tuota alla mainittua voidetta, vastoin lääkärin ohjetta.
Ongelma on kuitenkin löytää "ainetta", joka auttaisi tuohon kutinaan. Olen kokeillut kaikenlaista, reseptillä saatavaa, ja luontaistuotekaupasta. Yksi auttaisi, ainakin minulle, mutta lääkäri sanoin, ettei sitä saa käyttää. Se on Erisan, kosteuttava perusvoide herkälle iholle. - Anonyymi
Kunnon suihkutus wc ssä käynnin jälkeen. Veikkaisin kuitenkin kihomatoja, lääkkeet saa apteekista. Kihomadot ovat suht yleisiä päiväkodeissa, kouluissa ja aikuisillakin. Usein kutinan huomaa illalla kun yrittää nukkua. Siitä vaan apteekkiin, tarvitaan 2 kuuria ja lääkemäärä painon mukaan. Googlaa. Vapaakauppalääke, ei välttämättä hyllyssä, kysy farmaseutilta.
- Anonyymi
Lääkkeen nimi on Pyrvin. Kysy sillä nimellä apteekista. Googlaa ensin.
- Anonyymi
Jättäkää sokerit pois ja kutinatkin katoaa..
- Anonyymi
Puhtaus eli hygienia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1276332Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745812297Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461560Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121318Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881186- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641010Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27968- 63946