Kymmenen vuotta sitten tuli käytyä viimeksi Joensuun yössä jos ei lauantaita lasketa. Tuntuu, että asiat ovat muuttuneet kovasti. Missään ei oikeastaan näkynyt ketään, paitsi JetSetissä, jossa porukka oli about 18-vuotiasta.
Itse kävin ko. baarissa aikoinaan, olinkin silloin parikymppinen. Meno oli hurjaa ja "kaikki" kävivät siellä. Nyt kolmekymppisenä ei huvittaisi enää katsella junnuja. En nähnyt ainuttakaan tuttua.
Kävin sitten BePopin alakerrassa ja Kimmelissä, joka oli kummallisen tyhjä. Kaipa kaikki olivat sitten Gigglingissä, mutta tuntuu, että sekin on aika nuorille oleva paikka.
Mitä Joensuun yöelämälle on tapahtunut?
Missä baarissa ihmiset käyvät Joensuussa?
29
5847
Vastaukset
- Bailaaja
On todella hyvä, että Joensuuhun tuli jotain uutta. JetSethän on ollut jo pidempään out listaltani.
Suosittelen Giglingiä.- Kalajuttu
Joskus 90-luvulla kai Jetti oli in. Nykyään täynnä alta kaksikymppisiä.
- hirmuinen
Kalajuttu kirjoitti:
Joskus 90-luvulla kai Jetti oli in. Nykyään täynnä alta kaksikymppisiä.
käy kikkelibaaris myös yli 22-vuotiaita, mut pääosin paikan keskimääräinen ikä on lähellä 40-vee! mikä on mun mielestä niin naurettavaa, et keski-ikäset hyppii pöydillä ja hankkivat kunnon sairaslomia pöydältä tippumisen takia, kun eivät kykene kivuistaan töihin. Ja tuskin enää kukaan pari kymppinen sinne tahtoisi eksyäkkään, kun nelikymppiset ämmät heiluttelet lyhyissä minihameissaan perseittään korkeilla pöydillä, yäk! ja tappeluitahan siellä on harva se auki olo kerta, minkä ikäiset ne eivät oikein osaa tässä maassa käyttäytyä?!!!
- en ny sanois, et nasta
Kävin ensimmäistä ja varmaankin viimeistä kertaa ko.baarissa viime lauantaina. Sisään 6 e 1.5 e narikka. Siideri tais olla 3.80?? En muista kun en itte tilannut. Tiskillä kyllä olin, ja kauan olinkin, kun tarjoilijoita oli väkimäärään nähden joka pisteessä 1 liian vähän. Tarjoilijapoju näytti esimerkkiä, ja kun kaksi tuoppia olivat tarttuneet yhteen, paiskasi hän ne sinne lattialle rikki.
En kyllä ihmettele, että tuoppeja ja laseja hajoaa, kun ei siellä ole pöytiä, minne voi tyhjän tuopin laskea, suomirock-puolella pöydät on tanssimista varten ja muualla on täyttä myös, pöydät ovat tosi pieniä...
Vessat on vaikeessa paikassa, jos sattuu istumaan siellä aulan lähellä. Joutuu rykimään tanssilattian läpi, menee sitten kumpaa kautta vain. Käytävät ahtaat jne...
Aika epämiellyttävä muutenkin, siis paikkana. Junttimesta.
Henkilökuntaa en moiti, vaan sitä logiikkaa, millä paikka on rakennettu ja suunniteltu. - Ei hyvä paikka miehelle
en ny sanois, et nasta kirjoitti:
Kävin ensimmäistä ja varmaankin viimeistä kertaa ko.baarissa viime lauantaina. Sisään 6 e 1.5 e narikka. Siideri tais olla 3.80?? En muista kun en itte tilannut. Tiskillä kyllä olin, ja kauan olinkin, kun tarjoilijoita oli väkimäärään nähden joka pisteessä 1 liian vähän. Tarjoilijapoju näytti esimerkkiä, ja kun kaksi tuoppia olivat tarttuneet yhteen, paiskasi hän ne sinne lattialle rikki.
En kyllä ihmettele, että tuoppeja ja laseja hajoaa, kun ei siellä ole pöytiä, minne voi tyhjän tuopin laskea, suomirock-puolella pöydät on tanssimista varten ja muualla on täyttä myös, pöydät ovat tosi pieniä...
Vessat on vaikeessa paikassa, jos sattuu istumaan siellä aulan lähellä. Joutuu rykimään tanssilattian läpi, menee sitten kumpaa kautta vain. Käytävät ahtaat jne...
Aika epämiellyttävä muutenkin, siis paikkana. Junttimesta.
Henkilökuntaa en moiti, vaan sitä logiikkaa, millä paikka on rakennettu ja suunniteltu.Parasta ennen päiväys on ollut jo vuosia sitten. Sitä se korkea ikä raja teettää. Ei ole missejä tai malleja.
- Äiti -78
Niillä on jo perhe. Ei tarvitse.
- Wanha bailaaja
Jos tuo viestisi, Äiti-78 oli minulle, niin minunpa kuitenkin nyt "tarvitsee" käydä baareissa koska perhettä ei ole :) En kysynyt tietääkseni mitään pariutumisneuvoja vaan ihan sitä, missä ihmiset pyörivät Joensuussa nykyään.
Vastauksien perusteella Gigglingissä.
Ainakin Jyväskylässä se paikka on hirveä teiniluola. - Suomalainen
Wanha bailaaja kirjoitti:
Jos tuo viestisi, Äiti-78 oli minulle, niin minunpa kuitenkin nyt "tarvitsee" käydä baareissa koska perhettä ei ole :) En kysynyt tietääkseni mitään pariutumisneuvoja vaan ihan sitä, missä ihmiset pyörivät Joensuussa nykyään.
Ainakin Jyväskylässä se paikka on hirveä teiniluola.Ei mullakaan ole perhettä mutta eipä silti tarvii käydä jossain tyhjänpäiväisten joraajien pintaliitopaikassa. Onneksi toi "mikä on hyvä baari?"-ajattelu jäi sinne kahdenkympin ikään.
- Toolbag
Suomalainen kirjoitti:
Ei mullakaan ole perhettä mutta eipä silti tarvii käydä jossain tyhjänpäiväisten joraajien pintaliitopaikassa. Onneksi toi "mikä on hyvä baari?"-ajattelu jäi sinne kahdenkympin ikään.
Mitäs säkin sitten klikkasit tämänkin keskustelu auki???
Ei perhettä yulekaan jos olet joku peräkammarin spede jostain Kiteeltä.
Aloittajalle: Jetissä käy nykyään urheilevat ammarit, ei paljon muita. Kolmekymppiselle paikka ei ehkä enää sovi. - Kylmä rinki
Toolbag kirjoitti:
Aloittajalle: Jetissä käy nykyään urheilevat ammarit, ei paljon muita. Kolmekymppiselle paikka ei ehkä enää sovi.Jetti sopii ihan hyvin ainakin arki-iltoina vanhemmillekin.Ehkä viikonloppuisin kymmenen jälkeen saattaa alkaa ahdistaan vanhempaa.
- Mika2
Wanha bailaaja kirjoitti:
Ainakin Jyväskylässä se paikka on hirveä teiniluola.Sinne sitten pääsee ilman papereita jos siellä on teinejä. Ikäraja on kyllä korkea jos se on 20 tai 22. Tuon ikäiset rouvat ovat kyllä jo kaukana teinistä.
- Nuorista naisista pitäville...
Toolbag kirjoitti:
Aloittajalle: Jetissä käy nykyään urheilevat ammarit, ei paljon muita. Kolmekymppiselle paikka ei ehkä enää sovi.Kauneuden päälle ymmärtävät varttuneet miehet viihtyvät varmasti
- Minä Anne
Toolbag kirjoitti:
Aloittajalle: Jetissä käy nykyään urheilevat ammarit, ei paljon muita. Kolmekymppiselle paikka ei ehkä enää sovi.Kolmekymppisenä ei muiden tarvitse käydä baarissa kuin epätoivoisten ja hylättyjen. Muilla on jo oma perhe.
- Kaupunkilainen Kitteeltä
Toolbag kirjoitti:
Aloittajalle: Jetissä käy nykyään urheilevat ammarit, ei paljon muita. Kolmekymppiselle paikka ei ehkä enää sovi.Miulla on vaimo lapset. Jospa se siulle löytyisi se oma perä kammarin einari poika mieheksi jääneistä tai ukko mies lainaan. Ärreys häviäisi.
- Ex-alaikäinen
Mika2 kirjoitti:
Sinne sitten pääsee ilman papereita jos siellä on teinejä. Ikäraja on kyllä korkea jos se on 20 tai 22. Tuon ikäiset rouvat ovat kyllä jo kaukana teinistä.
Silloin kun itse kävin Jetissä, pääsin kyllä alaikäisenä, joskin olin kypsän näköinen 17-vuotias.
Nykyään ko. baarissa käy miehistä vain jälkeenjääneet kolmekymppiset kouluttamatttomat poket tai divari-lätkänpelaajat.Tai ne alta kaksikymppiset mällihuulet. Paikka ei ole ollenkaan sama kuin 90-luvulla. - Wanha bailaaja
Minä Anne kirjoitti:
Kolmekymppisenä ei muiden tarvitse käydä baarissa kuin epätoivoisten ja hylättyjen. Muilla on jo oma perhe.
Voi voi, "Minä Anne", jos elämänkatsomuksesi on noinkin kapea ja rajoittunut.
Minä olen kolmekymppinen, mutta mistä luit, että olisin epätoivoinen tai hylätty? Spekulointi tuntemattomien ihmisten elämäntilanteesta parin rivin perusteella kertoo enemmän spekuloijasta kuin mistään muusta. Kai baareissa voivat käydä muutkin kuin "luuserit"?
Ai niin, Suomessahan kaikkien yli 25-vuotiaiden naisten tulee tätiytyä kotiin ja olla äitejä. Kun se on niin hienoa ja vaikeaa. Ja kun on sinkku, sitähän on tietysti vain pakosta tai sen takia ettei saa ketään...
Anteeksi, kun tulin käymään Joensuussa ja kysyin sen baareista. Taitaa olla mukavampaa mennä muualle. Tai, ah, pysyä kotona neulomassa sukkaa. - Kylmä rinki
Mika2 kirjoitti:
Sinne sitten pääsee ilman papereita jos siellä on teinejä. Ikäraja on kyllä korkea jos se on 20 tai 22. Tuon ikäiset rouvat ovat kyllä jo kaukana teinistä.
Kun suurin osa Joensuun alle 30-vuotiaistakin on täysiä teinejä.Jotta sellasta.
- Kylmä rinki
Minä Anne kirjoitti:
Kolmekymppisenä ei muiden tarvitse käydä baarissa kuin epätoivoisten ja hylättyjen. Muilla on jo oma perhe.
Kun sinullakin on perhe kun noin tiukkapipoinen tunnut olevan!Voi sun ukkoraasua.Varmasti tossun alla ja et varmaan nalkutakkaan mistään.No parempi tus..eikun tossun alla kuin taivasalla..
- wiseman
Minä Anne kirjoitti:
Oletpas melkoisen rajoittunut ihminen! Millä perusteella voit väittää, että kolmekymppisillä pitäisi olla perhe ja sen jälkeen on lupa öhöttää vain kotona?
Mahtaa oma elämäsi olla melko tylsää, kun lauot noin katkeria mielipiteitä!
Eikun masentavaa ja tylsää elämää sinulle perheen parissa kotona!! Ajattele, vietät loppuelämäsi noin...huonossa ihmissuhteessa ja kahlittuina lapsiisi! Muista olla onnellinen ja nauttia jokaisesta tylsästä hetkestäsi täysin sielun voimin!!
Onneksi nykyään ei kaikkien tarvitse ajatella noin vanhoillisesti kuin sinä: Käydään koulut, hankitaan työpaikka, perustetaan perhe ja elämä onkin sitten siinä...huhhuh!! - Nainen 40+
wiseman kirjoitti:
Oletpas melkoisen rajoittunut ihminen! Millä perusteella voit väittää, että kolmekymppisillä pitäisi olla perhe ja sen jälkeen on lupa öhöttää vain kotona?
Eikun masentavaa ja tylsää elämää sinulle perheen parissa kotona!! Ajattele, vietät loppuelämäsi noin...huonossa ihmissuhteessa ja kahlittuina lapsiisi! Muista olla onnellinen ja nauttia jokaisesta tylsästä hetkestäsi täysin sielun voimin!!
Onneksi nykyään ei kaikkien tarvitse ajatella noin vanhoillisesti kuin sinä: Käydään koulut, hankitaan työpaikka, perustetaan perhe ja elämä onkin sitten siinä...huhhuh!!Kyllä tuohon pelkkään baarielämään voi kyllästyä ainakin jos nuorena aloittaa. Elämässä on paljon muutakin. Nuorena tuota saattaa olla vaikea ymmärtää mutta kyllä tuo jonain päivänä aukeaa. Elämän ei tarvitse olla tylsää vaikka ei jaksa käydä enää näissä Joensuun ravintoloissa.
- Minä Anne
wiseman kirjoitti:
Onneksi nykyään ei kaikkien tarvitse ajatella noin vanhoillisesti kuin sinä: Käydään koulut, hankitaan työpaikka, perustetaan perhe ja elämä onkin sitten siinä...huhhuh!!Yksinäisillä pelkän dildon kanssa seurustelevilla naisilla on varmasti tarve saada irtonumeroita ravintoloista helpottamaan oloa. Onnekseni en ole koskaan tarvinnut kumpaakaan.
- wiseman
Minä Anne kirjoitti:
Yksinäisillä pelkän dildon kanssa seurustelevilla naisilla on varmasti tarve saada irtonumeroita ravintoloista helpottamaan oloa. Onnekseni en ole koskaan tarvinnut kumpaakaan.
Tiedätkö, että baarissa voi tehdä muutakin kuin hakea seksikumppaneita? Ilmeisesti sinä kuulut siihen horojoukkoon, joka menee baariin vain etsimään naintikavereita...onnea metsästykseen!
Baarissa voi myös pitää hauskaa kavereiden kanssa...Ja kyllähän lärvien vetäminen silloin tällöin on paras "nollaamiskeino" ainakin meille miehille. Jotta näin! - Minä Anne
wiseman kirjoitti:
Tiedätkö, että baarissa voi tehdä muutakin kuin hakea seksikumppaneita? Ilmeisesti sinä kuulut siihen horojoukkoon, joka menee baariin vain etsimään naintikavereita...onnea metsästykseen!
Baarissa voi myös pitää hauskaa kavereiden kanssa...Ja kyllähän lärvien vetäminen silloin tällöin on paras "nollaamiskeino" ainakin meille miehille. Jotta näin!Minä totesin jo, ettei ole koskaan tarvinnut. Perheellisyydessä on etunsa.
- wiseman
Minä Anne kirjoitti:
Minä totesin jo, ettei ole koskaan tarvinnut. Perheellisyydessä on etunsa.
Kukin tyylillään! Ei kenenkään elämäntapa ole se oikea tapa. Eläkööt kukin elämäänsä niinkuin haluaa...vaikka baarissa joka päivä jos tuntuu hyvältä.
- Screwdriver
Minä Anne kirjoitti:
Yksinäisillä pelkän dildon kanssa seurustelevilla naisilla on varmasti tarve saada irtonumeroita ravintoloista helpottamaan oloa. Onnekseni en ole koskaan tarvinnut kumpaakaan.
Oletpa sinä Anne yksinkertainen. Et takuulla ole Suomen tai Joensuun ainoa perheellinen, mutta lapsellisin varmasti. Jos sinun sinkkuelämäsi aikoinaan on ollut epätoivoista ja surkeaa, et voi projisoida tunnetta muihin.
Minäkään en ole koskaan tuntenut tarvetta irtonumeroihin. Minulla on ystäviä ja seuraelämä, joiden vuoksi käyn ulkona.
Ihmisen elo kun ei ole pelkkää joko-tai-touhua: perhe tai elämä... - wiseman
Screwdriver kirjoitti:
Oletpa sinä Anne yksinkertainen. Et takuulla ole Suomen tai Joensuun ainoa perheellinen, mutta lapsellisin varmasti. Jos sinun sinkkuelämäsi aikoinaan on ollut epätoivoista ja surkeaa, et voi projisoida tunnetta muihin.
Minäkään en ole koskaan tuntenut tarvetta irtonumeroihin. Minulla on ystäviä ja seuraelämä, joiden vuoksi käyn ulkona.
Ihmisen elo kun ei ole pelkkää joko-tai-touhua: perhe tai elämä...Hyvin sanottu veliseni!! Todellakaan elämä ei välttämättä perustu siihen perinteiseen malliin. Yhteiskunta muuttuu, elämä muuttu ja vanhat arvot ei ehkä olekkaan niitä oikeita. Mutta jokainen eläköön miten haluaa. Mutta silti turha ruveta arvostelemaan muita.
- sinne
Ex-alaikäinen kirjoitti:
Silloin kun itse kävin Jetissä, pääsin kyllä alaikäisenä, joskin olin kypsän näköinen 17-vuotias.
Nykyään ko. baarissa käy miehistä vain jälkeenjääneet kolmekymppiset kouluttamatttomat poket tai divari-lätkänpelaajat.Tai ne alta kaksikymppiset mällihuulet. Paikka ei ole ollenkaan sama kuin 90-luvulla.Ettei silloin vaan olis olleet kaikkein kiinnostavimpia tapauksia nämä kouluttamattomat poket ja divari-lätkänpelaajat ja myös ne alta kaksikymppiset mällihuulet? :D
- Hersyvä vako
sinne kirjoitti:
Ettei silloin vaan olis olleet kaikkein kiinnostavimpia tapauksia nämä kouluttamattomat poket ja divari-lätkänpelaajat ja myös ne alta kaksikymppiset mällihuulet? :D
Ehkä ne amikset ja mällihuuliurheilijat olivat in kun itse oli vielä alta kaksikymppinen. Nykyään ajattelee vähän järkevämmin tulevaisuuttaan ja valitsee seuransa tarkemmin.
- Seiten-ysi Sepi
Ihan aluksi "äidille" vastauksena, että en minä ainakaan baareista mitään perhettä kuvittele löytävänikään, vaan ihan muualta.
Ja sitten alkuperäisen kysyjän aiheeseen.
KULTAPÄÄSKY
Kun itse 16-vuotiaana aloittelin baarissa käymistä (ikinä ei papereita kysytty), niin selkeäksi suosikkipaikaksi Joensuussa tuli Kultapääsky. Siellä soitettiin AC/DC:tä ja muuta hard rockia/heavyä, olut oli halpaa (Leningrad Cowboys IV pullossa 12 mk) ja oli kaikin puolin mukava pikkupaikka (n. 60-70 asiakaspaikkaa muistaakseni). Isku oli kova, kun joskus '97 tienoilla se meni kiinni ja tilalle tuli joku päivällisravintola.
FEVER
Myös Feveristä tuli heti suosikkipaikka. Jukeboksista löytyi aina mieluisaa musaa ja tunnelma oli täälläkin sopivan kapakkamainen, eikä liian täysi. "Tanssilattiallakin" tuli joskus heiluttua (se n. 2 neliön kokoinen rajattu alue, olikohan pieni peilipallokin katossa) :-D
KELLARI
Em. pubien lisäksi Kellari oli se ykköspaikka, jos isompaa paikkaa valittiin. Täällä tuli monet live-esitykset katseltua, mm. Nightwish (ehkä kahdestikin)! Ja baaritiskillä oli kyltti "Täällä ei soiteta Captain Jackia, xxx:a tai xxx:a" (xxx= pari muuta disco/dance-ryhmää noilta ajoilta) - Kellari oli rock-paikka ja aivan upea sellainen. Mutta jotain tapahtui, ja Kellarista tuli BePop. Lava kutistui, esiintymiset jäivät pois, ja paikasta tuli tyypillinen dance-paikka. Silti BePop säilyi käyntipaikoista ehkä ykkösenä, mutta eihän se sama ole kuin Kellari.
PUBLIC CORNER
Täällä oli mukava ensin piipahtaa muutamalla ennen alakertaan siirtymistä. Sopiva rauhoittumispaikka alakerran riehumiselle. Mutta nyt on muistikatkos iskenyt: Mikä oli Public Cornerin nimi silloin, kun BePop oli vielä Kellari?
EAST WEST
Westi oli aina sellainen paikka, jota vihasimme, koska se ei ollut rockia nähnytkään. Mutta kuitenkin 99-00 siellä tuli käytyä toistuvasti, ja huomasin, että ei paikka niin paha ollutkaan. Ehkä tämä johtui myös omaan musiikkimakuun vahvasti tulleesta rapista, jota Westissä sai dj:ltä usein kinuttua. Mutta Westikin loppui ja tilalle tuli Amarillo. Kummallista.
KERUBI
Olisi luullut, että minulle rock-henkisenä Kerubi olisi ollut se ykköspaikka. Mutta ei, siitä ei kerennyt tulemaan sellaista. Paikka vaikutti turhankin ankealta, olutta sai joskus paskaisissa tuopeissa ja huhu kertoi että pilviveikot viihtyvät Kerubissa. Jälkeen päin käydyistä keskusteluista olen kuitenkin huomannut, että Kerubi on varmasti ollut hyvä paikka, ja kaipaan sitä itsekin koska nyt kaupungissa ei ole vastaavaa - Marksista en tiedä, kun en ole ikinä käynyt. Luultavasti olin tuolloin vielä liian nuori Kerubille.
GOLDFINGER
Finger oli myös suosittu paikka. Poketkin olivat "kuuluisia" nyrkkeilijöitä :-) Fingerissä oli mukava nauttia whiskyä ja muutenkin siellä viihdyin varsin hyvin - vaikka tungosta oli usein aivan liikaa, kuten esim. Kellarissa/BePopissakin varmasti.
MORITZ
Kimmelin alakerta on houkutellut melko usein, myös 2000-luvulla sen mitä nyt olen käynyt. Tästä paikasta en oikein osaa sanoa mitään, kalliilta tuntui aikoinaan mutta nykyisin kaikki on yhtä kallista. Tänne kuitenkin edelleenkin suunnistaisin tai BePoppiin, jos tämänkaltaiseen paikkaan milloin haluan.
PALAVERI
Nyt alkaa tuntumaan, että suosikkeja tulee jo liikaa. Mutta ei, kyllä Palaveri on ollut minulle koko ajan se jatkuvin paikka - kokonaisuutena paras, jossa pystyy keskustelemaan. Ja jos eri olutmerkkejä haluaa maistella, niin tämähän on huippupaikkoja jopa koko Suomen mittakaavalla. Myös parveke on kiva lisä kesäöinä.
LA BARRE
Tämä on sellainen paikka, jossa olen aina halunnut käydä useammin, mutta koskaan ei tunnu muistavan. Sijaintikin on ehkä hieman sellainen, että helposti unohtuu. Mutta paikalla on joka tapauksessa yksi aivan ylivoimainen valtti: kaupungin ainoa kattoterassi! Jotain esiintyjääkin olen tuolla ollut katsomassa aikoinaan. Pitänee ensi kesänä poiketa ainakin jonkun kerran!
TEMPO
Entisen Wilman (nykyisin joku NetCafe vai onko sekään enää) alakerrassa Willyn paikalla oleva Tempo tuntui aluksi aivan pentujen paikalta, mutta toisaalta tämäkin kelpasi jonkun kerran siinä missä Poppi tai Moritzkin. Sittemmin ei Tempossa ole tullut käytyä, pari vuotta ainakin jo aikaa. Järjesti joskus Coyote Ugly -illan, sen olisin halunnut nähdä.
JETSET
Jettihän on tosiaan tunnettu sporttibaarina, mutta itse en ole matseja siellä katsonut. Alkuillasta on Jetissä kuitenkin tullut monta kertaa käytyä, joskus terassillakin. Ihan OK pieni paikka.
CafeNextBar / CNB
Ennen CNB:tä, kun paikka aloitti Cafe Next Barin nimellä, tuntui tämä todella hyvältä lupaukselta. Alakerrassa oli nimittäin mukavan hämyinen paikka, johon luvattiin esim. blues-tyyppisiä esiintyjiä. Yhden bluesillan kerkesin siellä olemaankin, ja tuntui että nyt löytyi uusi ykköspaikka. Mutta ei, eikö sitten ollut kysyntää kaupungissa tarpeeksi vai mikä oli - ei sitä pitkään kestänyt.
Kultainen Noutaja / OLD DOG
Tämä on paikka, jossa olen aina halunnut käydä. Irkkupaikat kiinnostavat - mutta jostain käsittämättömästä syystä en edelleenkään ole käynyt tuolla muistaakseni kertaakaan! Ehkä kesällä, ehkä...
WANHA JOKELA
Tästä paikasta minulla oli pitkään aivan vääränlainen kuva. Tuli nimittäin joskus lähes ala-ikäisenä tuolla käytyä, jolloin joku pianisti oli nurkassa ja ovellakin oli vanhan ajan poke jolle olisi kai tippiä pitänyt antaa. Sittemmin minulle on selvinnyt, että paikka on kahteen osaan jaettu, ja se toinen puoli on kuulemma varsin rock ja opiskelijoidenkin suosima. Mutta käynnit ovat jääneet vielä tekemättä...
MOLLY'S
No nyt on tämäkin historiaa, kun Rosso laajensi ja Molly's jäi alle. Tässä Vaakunan aulabaarissa tuli toisinaan istuttua jonkin aikaa, kadulle oli hyvä näköala ikkunoiden vierestä. Kohtaa alkaa näitä lopettaneita paikkoja olemaan niin paljon, että ei enää edes muista kaikkia.
Niin, mitä yöelämälle on tapahtunut. En tiedä, itselleni on ainakin tapahtunut se että en kehtaa paljon koskaan enää lähteä kaupungille. Olen "vasta" 25, mutta samaa on jatkunut jo vuosia. Ehkä tärkein syy on se, että järjettömiä summia rahaa ei huvita laittaa turhuuteen, eli sellaiseen josta ei jää mitään käteen. Muihin harrastuksiin jää näin paljon enemmän. Jos hintataso olisi edes samaa luokkaa kuin 90-luvulla, niin ehkä tulisi enemmän käytyä, ehkä ei sittenkään.
Mutta jos unohdetaan tuo, niin se mitä Joensuun yöelämältä edelleen kaipaan, olisi kunnollinen rock-/ sen tapainen paikka, jossa olisi live-esiintyjiä useita kertoja viikossa vähintään. Mitään Gigglingin tapaista en kaivannut enkä kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953