Mistä Jyrki muistetaan.

Anonyymi

Siilinjärven kunnanvaltuuston äänestystuloksen väärentäminen. Vapaamuurari. Kreikan rahoittaminen Suomalaisten verorahoilla. Tuottoa on varmaankin tullut, hän kertoi olevan hyväkin sijoitus. Vittuako tänne Suomeen tunkee, pysyisi vaikka kreikassa.

40

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä myöskään unohtaa Kataisen 700000 euron kuppausta Himaselle tämän Suomen taloutta täysin hyödyttömästä utopia teoksesta !

    • Anonyymi

      Onkohan Kataisella kreisassa huvila tai oma saari.

    • Anonyymi

      Poliittinen mädännäisyys saa jatkua suomessa edelleen.

      • Anonyymi

        Suomessa on vielä valitettava väärennösten palkitsemisen kulttuuri niin kuin jossakin vjenäjällä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mielen osoitus Jyrki vastaa, syy epärehellisyys, verorahojen lahjoittaminen Kreikkalaisille, oma etu. Sitra Suomen itsenäisyys ovat arvoja joihin ei tarvita mätiäomenoita.

      • Anonyymi

        Fyffet meni saksalaisille pankeille, Kreikkaan ei jäänyt senttiäkään !

        Natsit siis Saksa varasti toisen maailmansodan aikana koko Kreikan muhkean kultavarannon, jonka arvo nykyrahassa €300.000 miljoonaa.
        (Saman verran Kreikan valtiolla on lainoja). Outoa on, että Kreikan tukipaketeista huolimata, heidän velkansa ei ole pienentynyt.

        Vain sakemannit ovat sitä mieltä, että asia olisi sovittu !
        Käsittääkseni Lapin polton korvaukset on vieläkin saamatta.


    • Anonyymi

      Sitra on ongelmajäte politikkojen loppusijoituspaikka. Eikös esko latvasta lahokin nostanut sitrasta palkkaa?

      • Anonyymi

        Niin kauan kuin siirtyi Veli Venäläisen palkkalistoille, kätyrinä.


    • Anonyymi

      Ei missään muualla maailmassa ole tälläistä hyväveli verkostoa, kuin suomessa, koska tämä mätäinen toiminta saa puhtaat kasvot ?

    • Anonyymi

      Minä ainakin muistan siitä, että jätti pääministerin tehtävät lennossa ja luikki Junkkerin hovineidiksi eurojen perässä, nyt matelee takaisin suojatyöpaikkaan Sitraan, politiikkojen jäteasemalle..

    • Anonyymi

      Suomi on maa jossa on vähiten näkyvää korruptiota mutta poliitikkojen piilokorruption määrässä maailman kärkijoukkoa.
      Miten on muuten mahdollista että vaikka perustuslakia rikkonut poliitikko päätyy presidentiksi?

    • Anonyymi

      Kuka luottaa vielä rehellisiin vaaleihin?

      • Anonyymi

        "Miestä eläessään työmyyräksi kehuttiin - kuoltuaan tekonsa myyräntyöksi havaittiin."


    • Anonyymi

      Kun Jyrkistä tuli pääministeri, niin ensi töikseen Jyrki poisti yrityksiltä Kela-maksun.
      Tämä päätös teki valtion tuloihin vuosittain 700 miljoonan euron loven, minkä summan yritykset sitten jakoivat osinkoina, pääasiassa amerikkalaisille miljardööreille.
      Tämä oli Jyrkin kiitos suuryrityksille kokoomuksen saamasta vaalirahoituksesta.

      Ja kun suuryritykset eivät olleet vieläkään tyytyväisiä saamiinsa etuihin, niin Jyrki laski vielä yhteisöveroa. Yhteisöveron lasku tekee vuosittain 800 miljoonan euron loven verotuloihin.
      Tästä summasta yritykset jakoivat 600 miljoonaa osinkoina, pääasiasssa amerikkalaisille miljardööreille.

      • Anonyymi

        Jygä oli myös omalta osaltaan myötävaikuttamassa siihen että sähköverkot myytiin ulkomaille ja siksi maksetaan korkeita sähkönsiirtohintoja - muistakaa siis Jygää lämmöllä :)


    • Anonyymi

      Muistan JK alati hikoilevasta naamastaan. Jokohan sen andropaussi on helpottanut ?

      • Anonyymi

        Mulla oli sama ongelma pienenä, kun en ymmärtänyt annettua tehtävää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jykä ei osaa tehtävään vaadittavaa molempia kotimaisia kieliä.

        Näin ollen Käteistä ei voida valita tähän "vastuulliseen" suojatyöpaikkaan !


    • Anonyymi

      Vastakkain asettelun puolittamisesta, jolloin syntyi kahdet eri toimeentuloluukut. Ja mörisemisestä, kun suututtaa.

    • Anonyymi

      Vuoden 1999 eduskuntavaalien edustajavalinnassa Katainen väärensi pöytäkirjan, jolla hän sai ehdokaspaikan. Syyttäjä ei nostanut syytettä, totesi asian olevan Kokoomuksen jäsentenvälisen kiistan.
      Ei Katainen sentään kunnanvaltuuston pöytäkirjaa ole väärentänyt. Se ei ole aivan helppoa.
      Katainen nousi eduskuntaan, Pekka Kantanen tippui.

      • Anonyymi

        Äänten laskenta, Siilijärvi


    • Anonyymi

      Suomessa ketään ei saada vastuuseen rötöksistä.

    • Anonyymi

      Hyppäsi heti laivasta, kun näki vihreämmän oksan, ei herätä luottamusta.

    • Anonyymi

      Köhisevästä tupakoitsijan äänestään, hikisestä naamastaan, ja valehteluistaan ja Suomen kansan pettämisistä.
      Siitä Se muistetaan ikuisesti.

    • Anonyymi

      Oli aika näkymätön Eu virka aikanaan, ihan kuin ei olisi ollut ollenkaan olemassa, taisi olla vaan junkkerin paidan silittäjä taka alalla, ei tule mitään mieleen sieltä, suomesta sitäkin enemmän töpeksintää aikaisemmin.

      • Anonyymi

        jaa näkymätön?

        googlasin

        no joo aika näkymätön.
        katainen (huono matikkapää) ja 1100 miljardia 700 miljardia ja kukaan ei tunnu asiasta tietävän.


    • jaha. Venäjän trollit taas tässäkin ketjussa mädättämässä.

    • Anonyymi

      KTS taitaa olla Jykän kavereita ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katainen lyhyesti: Saamaton nahjus ja pelkuri sekä loinen joka menee aina siitä jossa aita matalin hyvävelisuhteilla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvät on meriitit Sitran johtoon. "Tästä minä nautin" ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lopullinen valinta tehdään ilmeisesti vasta syyskuussa.

    • Anonyymi

      Voiko valinnasta kannella jonnekin ?
      Kätteinen ei osaa toista kotimaista kieltä !
      Savoa ei lasketa toiseksi kotimaiseksi kieleksi !

    • Anonyymi

      Feikki tohtori Himasen / Kataisen kimppa kusetuksesta ! Mistähän TAROT KORTEISTA SEKIN TEHTIIN ? Mitäänhän siitä ei Suomen kansalle selvinnyt !

    • Anonyymi

      Siis mitä vi--ua,eiks toi rosvo osaa edes ruotsinkieltä ja tollasissa viroissa ??????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe