Uskossa korjasin aina virheeni, kun itse virheeni havaitsin. Tein pari erehdystä, joita en ehtinyt korjaamaan, kun poistuin uskonnon järjestöstä liikarasitussyistä.
Ihminen uupumuksen kanssa on pakotettu vaihtamaan pois sellaisia ympyröitä mistä pitkäkestoista stressiä ja rasitusta on kertynyt. Työtehtäviä tai työpaikkaa, jopa koko alaa missä työskentelee ovat ihmiset pakotettuja vaihtamaan elämäntilanteitaan.
Myönteinenkin pitkäkestoinen stressi mistä syystä tahansa aiheuttaa ennen pitkää helposti uupumuksen, ellei palautumisesta rasitusta kerättäessä huolehdita. Ihmisen ei pidä palautumatta kerätä mitään uutta rasitusta.
Uusissa tuulissa toivuttuaan jaksaa entiseen malliin. Entiseen palaaminen sairastuttaa tai aiheuttaa pahoinvoinnin uudelleen.
Siksi uupuneella on tavallisesti 1-2- vuosikymmenen ero ennen kuin voi ajatella palaavansa entisiin kuvioihin. Aikoinaan uuvuin tukkumyyjän työhöni. Oli liikaa työtä, -asiakkaat koko ajan soittelivat, (asiakaspalvelu oli minulle aina kuitenkin mieluista) -ja kolme myynnin johtajaa heittelivät delegoivat minulle töitä olkani yli työpöydälleni. Kaikki illat ja viikonloput kuluivat opinnoissani Markkinointi-Instituutissa.
Uskonnon järjestön talkoo tehtävät eivät olleet minulle kuitenkaan liikaa, mutta minulla oli tusina luottamustehtäviä, -oli hengellisen järjestö-yhdistys-toiminnan lisäksi, myös suuren asuntovuokrayhtiön asukasdemokratiassa, sekä kunnallisessa hallinnossa- kun näissä "huipulla tulee" ja alkaa olla ihmissuhdevaikeuksista stressiä, -en ollut varautunut enkä kokenut olevani "huipulla." Hoidin tehtäviäni.
-Luottamustehtävissä ei olla kenenkään alaisena. Luottamustehtävissä hoidetaan tehtävävastuu, ja käytetään toimielimessä äänestyslappu tai äänestysnappulan verran itsenäistä toimivaltaa. Monet erehtyvät luulemaan itsellään olevan suoraa valtaa kansalaiseen, -eduskunnassakin (maan ylin toimielin) toimielimien itsenäinen toimivalta on äänestysnappula. Henkilökohtainen juridinen ja moraalinen vastuunkanto-.
- Armaassa Suomen maassa -oikeusvaltiossa on jokainen syyteoikeuden ulkopuolella oleva pidettävä syyttöminä. Oikeusvaltiossa ei vaadita kansalaiselta iankaikkista syyllisyyttä. uskonnon järjestön teologisen tiedekunnan kouluttamat ihmiset ja maallikkotyöntekijät eivät ole laillisessa oikeudessa jos pitävät jäseniään iankaikkisessa syyllisyydessä. Oikeusvaltion oikeusmoraalietiikka menee oikeusvaltiossa yli teologian kandidaatin. > Eli jokainen olevainen jolle maan perustuslain mukainen tuomioistuin ei pysty sakkolappuakaan kirjoittamaan rikoksesta -ei ole rikokseen syyllinen.
Oikeusvaltiossa pitää vähintään sakkolappu pystyä kirjoittamaan rikoksesta, ollaksensa rikokseen syyllinen.
Oikeusvaltio ei anna valtaa kansalaiseen uskonnon järjestöille ja kirkoille.
Jokainen uskonnon järjestö on jättänyt kirjoittamatta jäseniä koskevat säännöt, -ovat kirjoittaneet vuosikymmeniä organisaatioarvoja joille on perustettu "arvovaltaan" perustuva mielivallalla toimiva hallinto. Arvovaltaa voi syntyä vain ihmisten mielikuvituksessa, -arvovaltaan perustuvaa laillista päätöksentekoa ei oikeusvaltiossa ole olemassa. Uskonnon järjestöillä on oikeus vihkiä avioliittoon pyydettäessä, -ei päättää itsenäisesti ihmisten parisuhdeasioita.
Olen lainkuuliainen kansalainen, joka on useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltion lakisäädöksiä, -rattijuoppoa kummempi rikollinen en ollut koskaan, -nuoruudessani 35 vuotta takaperin syytetty ja tuomittu rattijuopumuksesta.
1980 ja 2010 luvuilla suorittamani pari hyvää oikeustieteen peruskurssia, ja 2010 luvulla hallintotiteen julkisen johtajuuden hyvät perustiedot, -kurssinkäynnissäni yliopistolla, -ja 61- vuotiaalle kertynyt kokemus, ovat minulle antaneet tämän ymmärryksen.
Uskonnon järjestöissä kannattaa pysyä ylimmissä toimielimissä vain organisaatioiden prosessivastuussa, -ei ottaa henkilöihin liittyviä asioita, kun niille ei ole aikaa eikä halua vuorovaikutukseen. Toimielimien toimivalta on mitoitettava siten, ja selvät jäseniä koskevat säännöt kirjoitettava. Organisaation arvoissa jokainen hengellisessä voi sitten "edistyä" omassa ymmärryksessään. Henkilökohtainen rakkaussuhde Jumalaan _Jeesukseen pelastaa ikuiseen elämään, -ei organisaation asiat-. Organisaation asiat saattavat olla aiheuttamassa paljon ristiriitaa ja uskosta pakoa pahimmillaan. Toimielimien jäsenien äänivalta pitää olla yhtä suuri. Puheenjohtaja vastaa puheen johtamisesta. Esimiesasemia suhteessa jäseniin ei ole. Keisarin vallan aikakausi on päättynyt 1918. Kuninkaallisen vallan armollisen kuninkaan vallan aikakausi on päättynyt ennen keisarin vallan aikakautta. Vain viranhaltijat käyttävät suoraa virkasopimuksissaan rajattua itsenäistä toimivaltaa suoraan kansalaisiin. Tavallisesti viranhaltijavallallekin on omat toimielimet.
Nykyajan ihminen on tottunut osallistumaan, ja ottamaan haasteita, -Eivät odottamaan isännältä hitaasti tippuvia makupakoja niin kuin koirat pöydän alla.
Jumalan siunausta
armaassa maassa
Lyhyt tieto vielä ajattelijalta
100
98
Vastaukset
Lisäys;
Viranhaltijat eivät koskaan voi ohittaa subjektia subjektia koskevassa asiassa.
Julkisilta oikeushenkilöiltä (= ovat = yhdistykset/yhtiöt/järjestöt)
vaaditaan ns. hyvää hallintotapaa. Yksinkertaisuudessaan asia on ymmärrettävissä sillä että subjekti saa aina subjektia koskevat tiedot. Armaassa oikeusvaltiossa ei ole ainuttakaan alaista missään, -jokaisella alaisella on työsopimukset, joista sitten päättelee alaistaitovaatimuksensa (mistä syystä joku idiootti -heh, maksaa palkkaa-) ja mitä on osapuolien kesken sovittu kirjallisesti juridisesti sitovasti. Toimielimet ovat pomoja, -päätöksentekijöitä ja juridisia vastuunkantajia = ovat = hallitukset/johtokunnat/lautakunnat.
Tämän kaiken mitä kirjoitin tässä ja edellisessä ymmärrän taivaan kannen alla armaassa maassa -rakkaassa oikeusvaltiossa.
Aamen.Vielä;
Globaalit uskonnon järjestöt ns. protestanttiset kirkot ovat suorittaneet yhdessä ns. reformaation l. uskonpuhdistuksen.
Adventtikirkon teologia ei ole yhtynyt maailman syntiin. Kirkon työntekijät ovat hengellisesti motivoituneita ihmisiä, ja tiedollisesti asiantuntijoita teologiassa on runsaasti. Tämä kaikki on hyvä asia. Teologiat siinä ettei ole organisaatioteologiassa syntiin yhtynyt onkin tavallisesti kaikilla kunnossa protestanttisessa maailmassa.
Protestanttiset järjestöt -kirkot ovat yhä suorittamassa hengellistä Jeesus Kristus Raamatun evankeliumin uskonnon palvelua.
Tämänkin kaiken ymmärrän taivaan kannen alla armaassa maassa.
Uskonnolliset väärät vaikuttimet -ennakkoluulot, ja järjestöjen ihmisten rajat aiheuttavat ennakkoluulon lisäksi vihaakin.
Uskonnollinen väärien vaikuttimien hurmos ei ole juridista ja pätevää ajattelua ja vallankäyttöä armaassa maassa.
Aamen.
Jumalan siunausta
Ala-Kiikkalan pappilan Saarenpään torpan sepän pojanpojantyttärenpoika
Ala-Taloselan virkatalon kurpan torpan sepän pojanpojanpojanpoikaJaxinhotelli kirjoitti:
Vielä;
Globaalit uskonnon järjestöt ns. protestanttiset kirkot ovat suorittaneet yhdessä ns. reformaation l. uskonpuhdistuksen.
Adventtikirkon teologia ei ole yhtynyt maailman syntiin. Kirkon työntekijät ovat hengellisesti motivoituneita ihmisiä, ja tiedollisesti asiantuntijoita teologiassa on runsaasti. Tämä kaikki on hyvä asia. Teologiat siinä ettei ole organisaatioteologiassa syntiin yhtynyt onkin tavallisesti kaikilla kunnossa protestanttisessa maailmassa.
Protestanttiset järjestöt -kirkot ovat yhä suorittamassa hengellistä Jeesus Kristus Raamatun evankeliumin uskonnon palvelua.
Tämänkin kaiken ymmärrän taivaan kannen alla armaassa maassa.
Uskonnolliset väärät vaikuttimet -ennakkoluulot, ja järjestöjen ihmisten rajat aiheuttavat ennakkoluulon lisäksi vihaakin.
Uskonnollinen väärien vaikuttimien hurmos ei ole juridista ja pätevää ajattelua ja vallankäyttöä armaassa maassa.
Aamen.
Jumalan siunausta
Ala-Kiikkalan pappilan Saarenpään torpan sepän pojanpojantyttärenpoika
Ala-Taloselan virkatalon kurpan torpan sepän pojanpojanpojanpoikaTäsmennys; koskien; "Uskonnolliset väärät vaikuttimet -ennakkoluulot, ja järjestöjen ihmisten rajat aiheuttavat ennakkoluulon lisäksi vihaakin," >>> Tarkoitan uskonnollisista syistä johtuvaa syytöshurmiotilaa, -joissa väärät vaikuttimet mm. järjestöjen jäsenien henkilökohtaiset antipatiat ja ennakkoluulot suhteessa toiseen uskonnon järjestöön.
>>> Minun oma kanta on se että kaikissa Raamattua lukevissa uskonnon järjestöissä on tänään ja vuosisatojen varrella niitä olevaisia tänään ja olevaisuudesta toistaiseksi poistuneita joilla on ollut henkilökohtainen rakkaus-suhde Jumalaan -Jeesukseen -vilpitön henkilökohtainen suhde tässä rakkaussuhteessa taivaan kannen alla taivaan kannen ylle ja taivaan kannen alla olevaiseen Jumalan omaan Henkeen. Vajaassa teologian tiedossaan ja vajaassa inhimillisessä olevaisuudessaan täydellisyyden edessä nämä ovat niitä jotka perivät ne lupaukset mitä Raamattu antaa ikuisen elämän suhteen kun tämä aika taivaan kannen alla aikanaan päättyy.
Aamen.
- Anonyymi
"joilla on ollut henkilökohtainen rakkaus-suhde Jumalaan -Jeesukseen -vilpitön henkilökohtainen suhde..."
Se on täyttä valhetta.
Sellaiset ihmiset vain ovat niin omahyväisiä, että he saavat tyydytystä siitä, kun voivat näytellä olevansa muita parempia kaikessa.
Olen tavannut heitä ja heidän kohtaaminen on erittäin vastenmielistä, koska näen heidän pyrkimyksensä. Kehon kieli ja kaikki todistavat sellaisten ihmisten olevan vain kaksinaamaisia. He ovat myös niitä pahimpia selkään puukottajia tilaisuuden tullen.- Anonyymi
Valheesi ei meitä hetkauta.
Viranhaltijoiden valta on sitä mitä ministeriö delegoi sen mukaan mitä eduskunta on lakia säätänyt.
Eduskunta säätää armaan maan lait, -valtioneuvostolla ja tasavallan presidentillä on laissa tarkemmin säädettyä valtaa ns. vetooikeuden suhteen, joilla voivat kierrättää lakialoitteita uusille lausuntokierroksille ja valiokuntien käsittelyihin.
Esim. KELA- postittaa jatkuvasti viranhaltijapäätöksiä. Yksi henkilö suorittaa korkeintaan tavallisesti laskureilla päätöksiä, -toimielimet yleensä käyttävät päätösvaltaa viranhaltijavaltana viranhaltijankin tehtävissä. Rangaistusvallan oikeuttakin jakaa maan perustuslain mukainen tuomioistuin -toimielimenä.
Lain valvontavallan suorittaa poliisi/rajavartiolaitos, ja kouluttavat itse valvontavallan. Kaikkiin tehtäviin on tiedollisuuden vaatimukset.
- Kansalaisten ei tarvitse orientoitua olemaan alaisena ilman työsopimuksiaan, eikä orientoitumaan "poliisille," "tuomarille" tai "rikostutkijalle," tai "lääkärille -joilla ei olisi tehtävissään viroissaan vaadittua tiedollisuuden/ pätevyyden vaatimuksia olevaisena.
Armaan maanLaillisesti toimivaa uskovaisten tuomioistuinta ei ole taivaan kannen alla armaassa maassa olemassa!
Uskonnollisista vaikuttimista johtuva -erilaisten asiayhteyden seikkojen vaikuttama syytöshurmiotila ei ole laillista tuomiota armaassa oikeusvaltiossamme.
Lainsäädäntävalta on säätänyt lait, -ministeriöt panevat lait toimeen, -lain valvontavalta valvoo, ja lain tuomiovalta tuomitsee ja syyttää kirjoittua lakia.
Armaassa oikeusvaltiossamme on aivan ihana lakisäädösmassa, joka turvaa kansalaisten oikeuksia ja turvallisuutta, sekä säätelee valtion orgaanien toimintaa tarkasti, ja ohjaa valtiorajojen rajapintoihin liittyvät asiat.
Lakisäädökset ohjaavat käyttäytymistä ja orgaanien toimintaa.
Perustuslain kanssa on kaikki lakisäädösmassa sovussa aina.
Sananvapauteen ja liittymisen vapauteen liittyvä perustuslain säädös löytyy PL 11-12§.
- Kiitän kuulemasta armaassa maassa taivaan kannen alla.
Ala-Taloselan virkatalon Kurpan torpan sepän pojanpojanpojanpoika
Ala-Kiikkalan pappilan Saarenpään torpan sepän pojanpojantyttärenpoikaVielä;
Suomen ev.lut. kansan kirkkomme -valtionkirkkomme toiminta on ohjattu kirkkolaissa.
Yhdistyslaki säätelee järjestö- yhdistystoimintaa.
>>> Jäseniä koskevat säännöt tulisi olla sellaisia, että säännöt kertoisivat kaikki ne ehdot ja vaatimukset miten olevaiset tullaksensa jäseniksi, ja millä ehdoilla sekä vaatimuksilla olevaiset säilyttävät jäsenyytensä. Näitä sääntöjä tarvitaan myös siihen että jäsen voi sääntöihin vedota häntä koskevissa mahdollisissa ristiriita-asioissa, "järjestössä auktorisoidun arvovallan edustajan mielivallan ja intuitiivisen näkemyksen sijasta." - Ymmärrätte että säännöt pitää olla. Organisaation toiminnan ohjauksen normitukset on oltava käsikirjana, tai muussa muodossa, mutta niistä on poistettava kaikki sellainen vallan käyttö missä valjastettaisiin valtaa järjestö-yhdistys-toiminnassa jäsenille suhteessa toisiin jäseniin. Kaikki päätöksenteko kuuluisi sitten siis toimielimille (hallitus/johtokunnat) sääntöjen ja normituksien mukaan. Jäseniä koskevat säännöt on esiteltävä hyvin silloin kun jäseniä otetaan siis.
- Tehkää tämä -tarkoitan organisaation ja organisaatio-jäsenien hyvinvointia ja menestystä kaikella tällä opastuksella mitä kirjoitin ketjussa.
Esim. Adventtikirkossa organisaatiorakenne on kunnossa, ja jäseniä toimielimissä on sekä maallikoista että kirkon palkattuja työntekijöitä.
- Kuitenkin on niin että toimielimien jäsenien äänivalta pitää siis olla yhtä suuri. Pöydän päähän ei voi istahtaa esimieheksi muille, jonka äänivalta kaataisi koko toimielimien jäsenien äänivallan summan.
Olen taivaan kannen alla nähnyt uskonnon kaikkia järjestöjä koskevan ongelman, ja olen antanut korjausehdotukseni organisaation ja organisaatioiden jäsenien hyvinvoinnin hyväksi.
>>> Kaikki jäseniä koskevat asiat käsiteltäisiin siis sääntöjen mukaan toimielimissä -em. missio-metodiikan mukaan mitä esitän.
Aamen.Korjaan vielä yhden erehdyksen;
>> Armaassa maassa kansalaiset usein uskovat että hengellisen usko olisi sitä että olevaiset yksilöpersoonat ryhtyisivät etsimään vikoja toisista ihmisistä ?!
- Ei lapsukaiset, ei asia näin ole.
Hengellisessä uskossa ihminen keskittyy oman itsensä ja Jumalan _Jeesukseen väliseen henkilökohtaisen rakkaussuhteen luomiseen ja tuon elävän olevaisen rakkaussuhteen ylläpitämiseen uskossa sen mukaan miten vilpittömästi itse ymmärtää itsensä suhteen ymmärryksessään erilaisen tiedon.
Kaikilla muilla ihmisillä on ihka omat henkilökohtaiset rakkaus-arvo-arvostus-suhteensa.- Anonyymi
Tehtyä virhettä ei voi korjata. Se ei ole kuin jokin metallityö, jota voi muovata loputtomiin. Sitä ei vaan saa tekemättömäksi. Jatkossa on parasta vain koittaa välttää virheiden tekoa ja hyvitellä niitä, joihin virheiden vaikutukset kohdistuvat.
Armaassa maassa homojen tehtailu on laitonta puuhaa!
- Oikeusvaltiossa ei kenenkään tarvitse olla ns. homo, tai nk. hintti ellei itse omasta tahdostaan niin toivo. Oma tahto asiayhteydessä tarkoittaa että olevainen rekisteröi parisuhteensa, tai muutoin elää yhdessä salaamatta ns. homo, tai nk. hinttisiuhteessa.
Minä en ole elänyt ainokaisessakaan homorakkaus-suhteessa elämäni aikana.
Olen perseestä neitsyt ja jokainen kaveri ja ystäväni ovat säilyneet persiestään neitsyeinä seurassani vuosikymmenien varsitiellä.
En ole elämäni varistiellä solminut ainokaistakaan suhdetta kummankaan sukupuolen peräsuoleen tai/ ja peräaukon seutuville takapuolelle ihmistä- en yhdynnän enkä oraaliseksi missioissa -en ainuttakaan suhdetta varsitielläni.
Olen 100% varma että olevaiset jotka rakastavat ihmisen peräpäätä peräsuolen seutuja ovat solmineet 61- vuoden ikään mennessä lukuisia suhteita -usein pitkäkestoisia suhteita peräsuoliin ja peräaukon seutuville takapuolelle ihmistä.
Miehillä on omat riisiaikansa, omat kokeilunsa ja omat sekoilunsakin -joilla on nopeasti ohimenevä missio elämän arvoissa ja vakiintuneiden tapojen suhteen.
Hyvin harva mies jää mieltymään ns. homo.- tai ns. hinttimissioon pidemmäksi aikaa, tai lopullisesti elämänarvonaan, jos sellaista kokeileekin tai on korvikeluontoinen asia.
Olen 10- vuotiaasta lapsesta saakka rakastunut neitoihin, en joka akkaan jokaisella nurkalla kuitenkaan, mutta vielä 50- villityksessäkin neiti-ihmisiin.
En ole ainuttakaan miestä sanallakaan ns. homoksi, tai nk. hintiksi sanonut varsitielläni, ja jokaisen varhaisnuoren seksitarjoilun olen torjunut absoluuttisesti ehdottomasti yli 30 vuoden ajan 30-. __ Nuorisoseksi harrastuksia minulla ei ole koskaan ollut siis. Omat nuoruusaikani ajoittuvat 1980 luvulle -n. 20-30 vuoden ikäni aikakausi.
En ole ainokaisenkaan olevaisen haarojen väleistä puhunut sanakaan koskaan elämäni varsitielläni armaassa maassa. En olevainen juoruakka koskaan ollut.
Työuupumuksen seurauksina olen menettänyt miljoonien työurani aikoinaan, -1980 luvun lopulla työuupumus oli tuntematon asia vielä. Voimat loppuivat yhtäkkiä työpöydälle ja asia minulle hallitsematon kaaos. Monenlaista ihmissuhdekompastusta stressi ja uupumus sai aikaan ja em. syistä johtuva hallitsematon kaaos.
Minulle on ollut helpompaa taitavana pikkurahan käsittelijänä -erinomaisen taloudenhoitajana olla yksin taloudessani muutaman lantin kanssa, kuin tapella ja riidellä kaljaa lipittävien, sätkää polttavien rääväsuisten naisten kanssa muutaman lantin käytöstä.
Nuorempana nautitut oluetkin oli helpompi nauttia yksin kuin muutamasta lantista tapellen. Em. seikkojen lisäksi minun työurani menetys ei houkutellut naisia parisuhteisiin miehen kanssa, jonka olisi pitänyt sitten elättää vaativa nainen ja lapset muutamalla lantilla. Naisille on vakaus tärkeintä parisuhteen solmimisen asioissa. Olen erinomainen taloudenhoitaja joka olisi kyennyt elättämään ja holhoamaan tusinan alaikäisiä lapsiakin taloudessaan niillä mahdollisuuksilla mitä armas maa lapsiperheiden elannon turvaksi tarjoaa.
Aamen.Ns. kompetenttina ns. luonnollisena henkilönä olen tehnyt omat elämäni päätökset itse tietenkin._
Loppu.- Anonyymi
Eipä ole mennyt oikeustieteen oppi hukkaan, kun erotat luonnollisen henkilön oikeushenkilöstä. Osaat myös vedota perustuslakiin sanan- ja uskonnonvapauden osalta.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole mennyt oikeustieteen oppi hukkaan, kun erotat luonnollisen henkilön oikeushenkilöstä. Osaat myös vedota perustuslakiin sanan- ja uskonnonvapauden osalta.
Kotitarpeisiin riittää oikeustajuni- sekä sosiaalisen lainkuuliaisen kansalaisen elämänviettoon- että myös armaan ja rakkaan oikeusvaltiomme hallintopalvelukulttuurimme arvostamiseen ja -rakastamiseen.
Armas maa on tietenkin vaarassa kaikelle kyber-uhkalle- mm. sademetsien tuhoamisen aiheuttavia maita on kiireesti autettava tiedossa ja ymmärryksessä, sekä vaihtoehtoisten ratkaisujen löytämisessä.
Joudumme elämään maailmassa jossa on myös uhkia. On ratkaistava aina ongelmia niin paljon kuin mahdollista.
Neuvottelen uskonnon järjestön jäsenyydestä mahdollisesti 2030 luvulla. Olen poissa järjestö-yhdistys-kirkko-toiminnoista seuraavan 2020 vuosikymmenen.
Aamen.
Loppu.- Anonyymi
Oman terveyttäsi koskevan analyysin perusteella et tule elämään siihen asti, et varsinkaan 2030-luvulle.
Anonyymi kirjoitti:
Oman terveyttäsi koskevan analyysin perusteella et tule elämään siihen asti, et varsinkaan 2030-luvulle.
Täytyy vain toivossa olla että perusterveellä miehellä, joka on maraton kuntoinen 2010 vuosikymmenellä ollut- että terveyttä piisaisi. -Ei koskaan voi taudeistaan ennalta tietää. Terveystilaa koskevien asioiden edessä on oltava aina nöyrä.
Työuupumus ei vähentänyt aivosolujen määrää. Muisti on täysin kunnossa.
Elämäntavoissa on pelkkiä terveyttä arvostavia -ns. funktionaalisia elintarvikkeita, -
Lihastulehdustila oli paha, ja antibiootilla sain selkähartiani auki, että voin jatkaa liikuntaa. Lihastulehdukset johtuivat vuosikausien raskaasta pyöräilystä, ja olemattomasta lihashuollosta.Jaxinhotelli kirjoitti:
Täytyy vain toivossa olla että perusterveellä miehellä, joka on maraton kuntoinen 2010 vuosikymmenellä ollut- että terveyttä piisaisi. -Ei koskaan voi taudeistaan ennalta tietää. Terveystilaa koskevien asioiden edessä on oltava aina nöyrä.
Työuupumus ei vähentänyt aivosolujen määrää. Muisti on täysin kunnossa.
Elämäntavoissa on pelkkiä terveyttä arvostavia -ns. funktionaalisia elintarvikkeita, -
Lihastulehdustila oli paha, ja antibiootilla sain selkähartiani auki, että voin jatkaa liikuntaa. Lihastulehdukset johtuivat vuosikausien raskaasta pyöräilystä, ja olemattomasta lihashuollosta... Vanhuuseläkkeeni kynnyksellä haluan jättää menneet murheet taakse.
>>> 1980 luvun nuoruuteni seikkailujeni yli 30- vuoden takaisen aikakauden oma kohtuullisen ajan aikakausi moralisointiin, syyttämiseen ja synnin suruun on ollut 1980 luvulla ja viimeistään 1990 luvun puoleen väliin mennessä neljännesvuosisadan taakse jäänyt- kaikki mahdollinen 1980 lukua koskevien nuorten menojen suhteen noin 25-40 vuoden taakse koskien 30 vuoden takaista 1980 lukua-.
Terveissä selväjärkisissä vaikuttimissa ei moralisoida nuorten ja nuorten ihmisten 1980 luvun aikakauden aikaa-.
Aamen.- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
.. Vanhuuseläkkeeni kynnyksellä haluan jättää menneet murheet taakse.
>>> 1980 luvun nuoruuteni seikkailujeni yli 30- vuoden takaisen aikakauden oma kohtuullisen ajan aikakausi moralisointiin, syyttämiseen ja synnin suruun on ollut 1980 luvulla ja viimeistään 1990 luvun puoleen väliin mennessä neljännesvuosisadan taakse jäänyt- kaikki mahdollinen 1980 lukua koskevien nuorten menojen suhteen noin 25-40 vuoden taakse koskien 30 vuoden takaista 1980 lukua-.
Terveissä selväjärkisissä vaikuttimissa ei moralisoida nuorten ja nuorten ihmisten 1980 luvun aikakauden aikaa-.
Aamen.Tekisikö sinun mieli mennä kaljakapakkaan porisemaan ja juomaan olutta?
Anonyymi kirjoitti:
Tekisikö sinun mieli mennä kaljakapakkaan porisemaan ja juomaan olutta?
Minun tapoihini ei ole koskaan kuulunut olutta vahvempi, sillä halusin säästää sisäelimiäni. Viinakaupan asiakas en koskaan ollut. Viinapulloja oli tax-reesta tuotuja korkeintaan baarikaapissani vuosikausia korkkaamatta aikoinaan, ja jäivät minulta juomatta. Kotini ei ollut koskaan ryyppypaikka. Istuin todellakin sosiaalisista syistä kuppiloissa ja rakastin olutta. Pidin vuosikausien absolutismin mission kausia, koska en halunnut alkoholisoitua. Nuoruudessa työpaikkani kulttuuri oli alkoholin käyttöä. Työkaverien kanssa pukuhuoneessa kännäämistä, ja kapakoissa istumista, -ja myöhemmin kokousmatkoja maakunnan hotelleissa, ja ulkomaita myöten viikonloppujen ryyppyreissuja "kokousmatkoina," - 1970 ja 1980 luvun yhtiöt edustivat runsaalla alkoholilla, ja paljon edustavat ihmiset olivat alkoholisoituneita, jotka usein vaivoin sitten selviytyivät työstään. Yhtiöt alkoivat viisastua 1990 luvulla kun havaitsivat henkilöstöjensä työtehottomuuden alkoholisoitumisen johdosta.
Olen ollut maraton kuntoinen alle 50 vuotiaana vuosikymmenen ajan ja raivoraitis. -50- villityksessä halusin pusertaa viimeiset olut ja istuin kuppiloissa ja annoin hetken palaa. Vuosikymmen on kulunut viimeisestä oluesta.
- En päästänyt koskaan itseäni alkoholisoitumaan. Viihdyttyäni kuppiloissa hetken pätkän matkaa löin aina jarrut päälle, vuosien raittiuden- ja nuoruuteen kuului runsaita työn ja opintojen vuosia, yhtä aikaa työtä ja opintoja, ei aina voinut olutta juoda.
Kun ikää on 61- olen 60 vuotiaana tehnyt viimeiset viilaukset 30 vuoden kestäneeseen ruokaremonttiini, laskenut mikrogramman tarkkuudella elämäni viimeisen 1/3 osan ikääntyvän ravintoaine tarpeen. Ruokavaliooni ei kuulu mitään sellaista mistä olisi terveysriskejä, vaan ainoastaan ihanteellista ihmisen ravintoa.
Kaikki nopea hiilihydraatti on poissa, kaikki kova rasva on poissa 80-100g Edam/ vrk lukuunottamatta, kaikki raffinoitu on poissa, lääkäri kehoitti minua syömään suolaa, koska natrium pitoisuus oli 126, ja hyponatremian oireet alkavat arvossa 125. Ihmisen ei sovi kokonaan suolaa pois jättää. 0,5 tl päivittäin suolattomuuden sijaan ja max 1 tl. Näin itse lasken.
Ruokavalioni kostuu hedelmä, juures, vihannestiskiltä, marjoista, sokeroimattomia maitotuotteita, palkokasveja, kokojyväviljaa ja kokojyvävalmisteita, hylkäsin pähkinät niiden runsaiden torjunta-aine jäämien vuoksi, (pitää aina kylmässä vedessä liottaa) mutta käytän extra virgin öljyjä, ja öljyinä myös runsaasti omega3 rasvahappoja, kalaa ja -lisäravinteitakin harkitusti.
Tuossa äkkiä pääasiat.
Minun ruokaremonttini on alkanut 30 vuotiaana yli 30 vuotta sitten.
Nykyisin rakastan kaikkea minkä tiedän terveelliseksi, eikä entiset herkut enää laske kurkusta alas.
Nuoruudessa sai syödä sianpääsyltyt ja juoda oluet, terveyttä en riskeeraa tässä iässä.
Juhlin 50.- villitykseni ja välittömästi 50- villitykseni jälkeen polkaisin edestakaisin Helsinkiin Pohjanmaalta polkupyörällä 30 kg pakkauksieni kanssa 1050 km. - 50 villitys ei minusta -ei mikään aikaisempikaan aika ole minusta alkoholisia tehnyt.
Sain rällätä poikamiehenä nuoruudessa, -ja istua nyt keinutuolissani.
Suositan ehdotonta raittiutta, sillä koulutus ja työelämä on niin paljon vaativa.
Huomasin että yksi olutpullo vei keskittymiskyvyn kokonaan opiskelussa.
Tällä vuosikymmenellä suoritin yliopistokursseja 2010 luvun puolessa välissä 70 opintopistettä, erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja kurssitenteissä ja essee kirjoituksissa pävittäessäni 1980 luvun opintojeni kaupallista osaamistani sekä hallinnon tieteiden julkisen johtamisen hyviä perusasioita opiskellessa, -näin heti Helsingistä palatessani.
- En ole koskaan alkoholistiksi siis ryhtynyt.
Aamen.
Olipa mukavaa rupatella.
On aika ajatella että viestiketjun asiat on ymmärretty -ne ihmiset jotka olivat livenä elämässäni 2000 luvulla.
Harkitsen uskonnon järjestön jäsenyyttä 2030 luvulla.
Minulla on rauhaisaa omaa prosessia vanhuuseläkkeeni kynnykselläni.
Olen tehnyt "tiliä" anonyymilla tavalla menneistä vuosikymmenistä, mutta älkää luulko että olen syntejäni tunnustanut, -ihmiset eivät syntejä anteeksi anna, siksi ei ihmisille syntejä tunnustella. Olen nuoruuteni 1970-1980 luvun synnit surrut omana kohtuullisena aikanaan viimeistään 1990 luvulla 1900 vuosituhannella.
Olen ollut Adventtikirkon jäsen seitsemän aktiivista järjestö-yhdistystoiminnan vuotta 2000 alusta noin 1999-2006 välisenä aikana.
Aamen.- Anonyymi
No kiva kuulla, että koet noin. Toivottavasti tämä lopettaa toistuvat vuodatuksesi ja saamme lukea sinulta välillä järkeviäkin pohdintoja Raamatusta ja uskosta. Toivottavasti muutakin kuin adventistisien opinkohtien pakonomaista toistoa.
Jaahas. Kun skippasin sinun kommenttisi, niin eipä mitään käteen jäänytkään.
Lopetapa jo nämä yksinpuhelusi, ja hakeudu asianmukaiseen hoitoon.- Anonyymi
Sinä itse taidat olla varsinainen pahanilman lintu. Jaxinhotelli antoi asiallisen vastauksen kysymykseeni olutravintolassa käyntiin liittyen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse taidat olla varsinainen pahanilman lintu. Jaxinhotelli antoi asiallisen vastauksen kysymykseeni olutravintolassa käyntiin liittyen.
Mikä vitun 'Jaxinhotelli'?
Onko se joku kyläbordelli Pohjanmaalla?
Vai onko se tumputtajien kokoontumispaikka? - Anonyymi
"Vai onko se tumputtajien kokoontumispaikka?"
Se on yhden eläkeläistumputtajan omistama hotelli, joka on vain hänen yksityisessä käytössään.
Miehiltä on hotelliin pääsy ankarasti kielletty, sillä eläkeläistumputtaja varjelee kiihkeästi omaa perseneitsyyttään. Samoin vanhoilta lihavilta akoilta, kuten myös yli 160 cm pitkiltä riipputissisiltä naisilta, joiden kengän koko on yli 39, on pääsy kielletty, sillä sellaiset oksettavat hotellin omistajaa.
Sen sijaan vapaa pääsy on alle 40 vuotiailla pystytissisillä tiukoilla pimuilla, mutta eihän sellaisia tuollainen vanha homehtunut hotelli kiinnosta, joten hotellin käyttöaste onkin siis lähes nolla.
Kannattamattomuuden ja varojen puutteessa hotelli rapistuu vähitellen aivan käyttökelvottomaksi, jolloin yksinäiselle eläkeläistumputtajallekin tulee hotellistaan lähtö. Anonyymi kirjoitti:
Se on yhden eläkeläistumputtajan omistama hotelli, joka on vain hänen yksityisessä käytössään.
Miehiltä on hotelliin pääsy ankarasti kielletty, sillä eläkeläistumputtaja varjelee kiihkeästi omaa perseneitsyyttään. Samoin vanhoilta lihavilta akoilta, kuten myös yli 160 cm pitkiltä riipputissisiltä naisilta, joiden kengän koko on yli 39, on pääsy kielletty, sillä sellaiset oksettavat hotellin omistajaa.
Sen sijaan vapaa pääsy on alle 40 vuotiailla pystytissisillä tiukoilla pimuilla, mutta eihän sellaisia tuollainen vanha homehtunut hotelli kiinnosta, joten hotellin käyttöaste onkin siis lähes nolla.
Kannattamattomuuden ja varojen puutteessa hotelli rapistuu vähitellen aivan käyttökelvottomaksi, jolloin yksinäiselle eläkeläistumputtajallekin tulee hotellistaan lähtö.Minun hotellini on ja pysyy minun kirjoittamana seuraavat kolmekymmentä vuotta. Lopetan kirjoittamisen joskus 30 vuoden kuluttua.
Minun hotelli jäi uupumus-syistä kesken, minulla on viimeistelytyötä kirjoituksissani, jahka kerkiän.
Alan olla vasta toipunut elämäni II-bourn outista.
Aihepiirejä tulee ajassa ainakin yksi lisää.
Kirjoitan raakileiksi jääneet kirjoitukseni ja paljon lisää ajassa.
- Älä hyvä ihminen vaan minua ajattele tumputusmissioissa, -en minä todellakaan ala laskemaan vähiä lanttejani parisuhteessa. On helpompaa laskea muutamat lanttinsa yksin, kuin tapella muutaman lantin kanssa parisuhteessa naisen kanssa joka on jollekin muulle henkilölle mieluisa, -mutta ei minulle toiveitani vastaava parisuhteeseen.
En usko että kannattaa olla minun ikäisteni ihmisten tumputuksista tai muustakaan laittomasta kielenkäytöstä eli rangaistavasta teosta eli kunnianloukkauksesta puheessa ja huolissaan.
En ole ainuttakaan naista taivaan kannen alla arvostellut henkilökohtaisella tavalla, en kenenkään kiloja, pituutta, tai painoa ole minä koskaan sanallakaan puhunut kenestäkään tai kirjoittanut minnekään.
Minä en ole juoruakka eikä minulla ole tapana arvostella ihmisten ominaisuuksia ja ulkoista ominaisuutta.
Ylläpidän yksityisiä kotisivujani, en suorita mitään minnekään, enkä ota ainuttakaan johtajaa eläkepäivilleni. En ole solminut ainuttakaan sopimusta johtajuudesta taikka alaistaidoista eläkepäivilläni. Työelämässä oli kyllin johtajia. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden niistä ihmisistä joilla on työsopimus.
Ottakaa yhteyttä mielisairaalaan kallonne tarkistusta varten, jos pitää luulla itseään eläkeläisen esimies-johtajaksi, jopa tuomariksi.-
Ottakaa yhteyttä samaan paikkaan samaan toimenpiteeseen, jos pitää mölistä seksijuttuja nuoria koskien, sillä minun elämäni jokainen seksikontaktini on 2019 tänään vähintään 50- villityksen ikäinen ihminen. -Patviva työllinen-.Anonyymi kirjoitti:
Kannattamattomuuden ja varojen puutteessa hotelli rapistuu vähitellen aivan käyttökelvottomaksi, jolloin yksinäiselle eläkeläistumputtajallekin tulee hotellistaan lähtö.On hyvä että Sinulla lihavan tai ja vanhan akan pillun riemua piisaa.
Oikein huitelet menemähän edestä, takaa ja vinkkelistä niin että pillunposket laulaa. Puhumatta ja pussaamatta, niin kaikki setämiehetkin ovat tyytyväisiä Sinun nussimiseen.
Sitten vaan ilmoittaudut kirkonjohtajalle kirkkokandidaatille alaiseksi ja alamaiseksi kirkonjohtajan itsenäiseen hallintaan ja autoritaariseen vallintaan -kunnon panomieheksi, eikä mikään saatanan tumputtaja.Anonyymi kirjoitti:
Kannattamattomuuden ja varojen puutteessa hotelli rapistuu vähitellen aivan käyttökelvottomaksi, jolloin yksinäiselle eläkeläistumputtajallekin tulee hotellistaan lähtö.En ole seurustellut päivääkään sormuksien hankinnan missiossa naisten kanssa, jotka eivät minua parisuhteen rakkaus-kiintymyksiä vastaavalla tavalla miellytä.
En ole valtuuttanut ketään koskaan itsenäisiin naittajaisiin, joissa salaa parittaisivat minua jokaiselle naikkoselle joka ottaa kanssani muutaman askeleen. Minulla on ollut naisia ja neitoja elämässäni pelkkinä ystävinä ja lähiötuttavuuksina päiväkahvilla pelkällä päiväkahvilla, tai päiväkaljalla pelkällä päiväkaljalla, ja erilaisia mm. kotitalous-arjen avustamisen asioita. -sopimuksemme mukaan, En ole ainuttakaan sanaa lausunut arvostelua yhdenkään naisen ulkonäöstä tai ominaisuuksista, tai ja kirjoittanut minnekään sellaisia arvosteluja.
Olen maininnut että kaikki ne naiset ja neidot jotka ovat minun hormoonit hyrräyttäneet ja joihin olen rakastunut varsitiellä ovat olleet poikkeuksetta painoindeksitaulkolla optimaalisessa tilassa, kenkä max 39, ja pituus max 165. - He va bara så näin tämä asia ollut aina.
- Joko helpottaa, vai onko jonkun akka ollut koko ajan nussittuna 40 vuotta vai mistä on kyse?Anonyymi kirjoitti:
Kannattamattomuuden ja varojen puutteessa hotelli rapistuu vähitellen aivan käyttökelvottomaksi, jolloin yksinäiselle eläkeläistumputtajallekin tulee hotellistaan lähtö.- Jakorasia jakamaan kylän jätkille, ja sitten vaatia uskollisuutta joka jätkältä jakorasian jakajille.- ?!
Mitä lihavampi akka sitä enemmän olen aina jotakin näiden mielestä.
Pitää etsiä sellaisia miehiä joita liikalihavat naiset miellyttävät, jotka tykkäävät hyllyvästä ihrasta ja kinkkuvoileipiä ja karamellia ahmivista naisista.Jaxinhotelli kirjoitti:
On hyvä että Sinulla lihavan tai ja vanhan akan pillun riemua piisaa.
Oikein huitelet menemähän edestä, takaa ja vinkkelistä niin että pillunposket laulaa. Puhumatta ja pussaamatta, niin kaikki setämiehetkin ovat tyytyväisiä Sinun nussimiseen.
Sitten vaan ilmoittaudut kirkonjohtajalle kirkkokandidaatille alaiseksi ja alamaiseksi kirkonjohtajan itsenäiseen hallintaan ja autoritaariseen vallintaan -kunnon panomieheksi, eikä mikään saatanan tumputtaja."On hyvä että Sinulla lihavan tai ja vanhan akan pillun riemua piisaa.
Oikein huitelet menemähän edestä, takaa ja vinkkelistä niin että pillunposket laulaa. Puhumatta ja pussaamatta, niin kaikki setämiehetkin ovat tyytyväisiä Sinun nussimiseen."
Vanhan sanonnan mukaan: sinulla lienee puhe siitä mistä puute.
Jätäpä nyt kuitenkin omaksi tiedoksesi nämä puutteen siivittämät fantasiasi.- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
Minun hotellini on ja pysyy minun kirjoittamana seuraavat kolmekymmentä vuotta. Lopetan kirjoittamisen joskus 30 vuoden kuluttua.
Minun hotelli jäi uupumus-syistä kesken, minulla on viimeistelytyötä kirjoituksissani, jahka kerkiän.
Alan olla vasta toipunut elämäni II-bourn outista.
Aihepiirejä tulee ajassa ainakin yksi lisää.
Kirjoitan raakileiksi jääneet kirjoitukseni ja paljon lisää ajassa.
- Älä hyvä ihminen vaan minua ajattele tumputusmissioissa, -en minä todellakaan ala laskemaan vähiä lanttejani parisuhteessa. On helpompaa laskea muutamat lanttinsa yksin, kuin tapella muutaman lantin kanssa parisuhteessa naisen kanssa joka on jollekin muulle henkilölle mieluisa, -mutta ei minulle toiveitani vastaava parisuhteeseen.
En usko että kannattaa olla minun ikäisteni ihmisten tumputuksista tai muustakaan laittomasta kielenkäytöstä eli rangaistavasta teosta eli kunnianloukkauksesta puheessa ja huolissaan.
En ole ainuttakaan naista taivaan kannen alla arvostellut henkilökohtaisella tavalla, en kenenkään kiloja, pituutta, tai painoa ole minä koskaan sanallakaan puhunut kenestäkään tai kirjoittanut minnekään.
Minä en ole juoruakka eikä minulla ole tapana arvostella ihmisten ominaisuuksia ja ulkoista ominaisuutta.
Ylläpidän yksityisiä kotisivujani, en suorita mitään minnekään, enkä ota ainuttakaan johtajaa eläkepäivilleni. En ole solminut ainuttakaan sopimusta johtajuudesta taikka alaistaidoista eläkepäivilläni. Työelämässä oli kyllin johtajia. Organisaatiojohtajien ainoat alaiset löytyvät organisaatioiden niistä ihmisistä joilla on työsopimus.
Ottakaa yhteyttä mielisairaalaan kallonne tarkistusta varten, jos pitää luulla itseään eläkeläisen esimies-johtajaksi, jopa tuomariksi.-
Ottakaa yhteyttä samaan paikkaan samaan toimenpiteeseen, jos pitää mölistä seksijuttuja nuoria koskien, sillä minun elämäni jokainen seksikontaktini on 2019 tänään vähintään 50- villityksen ikäinen ihminen. -Patviva työllinen-."Minun hotellini on ja pysyy minun kirjoittamana seuraavat kolmekymmentä vuotta. Lopetan kirjoittamisen joskus 30 vuoden kuluttua."
Onko kertaakaan käynyt mielessä, että mikäli olet silloin vielä hengissä, niin voit hyvin suurella todennäköisyydellä maata vaipat housuissasi vuodeosastolla syötettävänä, kun ei lusikkakaan pysy kädessä? Ja aivojen rapistuttua pääkään ei toimi enää.
"- Älä hyvä ihminen vaan minua ajattele tumputusmissioissa, -en minä todellakaan ala laskemaan vähiä lanttejani parisuhteessa."
No senpä vuoksi juuri ajattelenkin sinua tumputusasioissa. Eihän sinulla reppanalla ole muuta iloa kuin tumputtaa.
"En usko että kannattaa olla minun ikäisteni ihmisten tumputuksista tai muustakaan laittomasta kielenkäytöstä eli rangaistavasta teosta eli kunnianloukkauksesta puheessa ja huolissaan."
Älä ole huolissasi, en minäkään ole. Jatka vaan rauhassa tumputtamistasi.
"eikä minulla ole tapana arvostella ihmisten ominaisuuksia ja ulkoista ominaisuutta."
No nyt tuli kyllä niin paksu valhe, että meinasi rehelliseltä kunnon kansalaiselta mennä kahvit väärään kurkkuun !
"Ottakaa yhteyttä mielisairaalaan kallonne tarkistusta varten, jos pitää luulla itseään eläkeläisen esimies-johtajaksi, jopa tuomariksi.-...
-Patviva työllinen-."
En luule itseäni kenenkään esimieheksi, johtajaksi enkä tuomariksi, mutta ehkä Patvivan työllisen kannattaisi mennä keskustelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa, joka ymmärtää teitä Patvisia työllisiä... Anonyymi kirjoitti:
"Minun hotellini on ja pysyy minun kirjoittamana seuraavat kolmekymmentä vuotta. Lopetan kirjoittamisen joskus 30 vuoden kuluttua."
Onko kertaakaan käynyt mielessä, että mikäli olet silloin vielä hengissä, niin voit hyvin suurella todennäköisyydellä maata vaipat housuissasi vuodeosastolla syötettävänä, kun ei lusikkakaan pysy kädessä? Ja aivojen rapistuttua pääkään ei toimi enää.
"- Älä hyvä ihminen vaan minua ajattele tumputusmissioissa, -en minä todellakaan ala laskemaan vähiä lanttejani parisuhteessa."
No senpä vuoksi juuri ajattelenkin sinua tumputusasioissa. Eihän sinulla reppanalla ole muuta iloa kuin tumputtaa.
"En usko että kannattaa olla minun ikäisteni ihmisten tumputuksista tai muustakaan laittomasta kielenkäytöstä eli rangaistavasta teosta eli kunnianloukkauksesta puheessa ja huolissaan."
Älä ole huolissasi, en minäkään ole. Jatka vaan rauhassa tumputtamistasi.
"eikä minulla ole tapana arvostella ihmisten ominaisuuksia ja ulkoista ominaisuutta."
No nyt tuli kyllä niin paksu valhe, että meinasi rehelliseltä kunnon kansalaiselta mennä kahvit väärään kurkkuun !
"Ottakaa yhteyttä mielisairaalaan kallonne tarkistusta varten, jos pitää luulla itseään eläkeläisen esimies-johtajaksi, jopa tuomariksi.-...
-Patviva työllinen-."
En luule itseäni kenenkään esimieheksi, johtajaksi enkä tuomariksi, mutta ehkä Patvivan työllisen kannattaisi mennä keskustelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa, joka ymmärtää teitä Patvisia työllisiä...Hei kuule, En ollenkaan ole armaaseen Suomen maahan syntynyt siksi että joutuisin Sinun arvosteltavaksi ja tuomaroitavaksi.
Olen viestiketjussa tässäkin vielä opettanut hyvin käytös- ja menettelytapoja, joilla on legitiimiä laillisuutta ja oikeutta.
Olen liikaa törmäillyt rintaansa pullisteleviin hiippareihin, jotka luulevat itselleen valtaa kansalaiseen.
Jos olet joku liikakiloinen nainen, niin Sinun pitää markkinoida ihraasi, eikä minulle täällä tuollaisia kirjoitella. En ole kenenkään kiloja minnekään koskaan raportoinut sanallakaan.
Minä en huoli huonoista parisuhteista, että kannattaa olla sellaisessa kaikessa hiljaa kun on toisten ihmisten elämän arvostuksista kyse.
Minulla ei ole oikeusvaltiossa huolen häivää kymmeniä vuosia maan lakisäädökset noudattaneena eli / ja hyvämoraalisena miehenä.
En ole syntynyt armaaseen Suomen maahan siksi että yhdistystoiminnoissa tai yhtiömuodoissa jonkun palveluksessa jotkut yhtäkkiä luulisivat kohonneensa minun johtaja/syyttäjä/esimies/tuomareiksi, -en ole tehnyt sellaisia sopimuksia koskaan eläkepäivilläni enkä työllisenäkään.
Äänestyslappu on se itsenäinen toimivalta jota itsekin käytän itsenäisenä toimivaltanani jos olen jäsen toimielimissä.
Opetin hyvin viestiketjussa, -opi lukemalla tämä ketju.
Olen äärettömän viisas, komea ja lahjakas.
Henkilötietolaista;
3 luku
Arkaluonteiset tiedot ja henkilötunnus
11 §
Arkaluonteisten tietojen käsittelykielto
Arkaluonteisten henkilötietojen käsittely on kielletty. Arkaluonteisina tietoina pidetään henkilötietoja, jotka kuvaavat tai on tarkoitettu kuvaamaan:
1) rotua tai etnistä alkuperää;
2) henkilön yhteiskunnallista, poliittista tai uskonnollista vakaumusta tai ammattiliittoon kuulumista;
3) rikollista tekoa, rangaistusta tai muuta rikoksen seuraamusta;
4) henkilön terveydentilaa, sairautta tai vammaisuutta taikka häneen kohdistettuja hoitotoimenpiteitä tai niihin verrattavia toimia;
5) henkilön seksuaalista suuntautumista tai käyttäytymistä; taikka
6) henkilön sosiaalihuollon tarvetta tai hänen saamiaan sosiaalihuollon palveluja, tukitoimia ja muita sosiaalihuollon etuuksia.
12 §
Poikkeukset arkaluonteisten tietojen käsittelykiellosta
Mitä 11 §:ssä säädetään, ei estä:
1) tietojen käsittelyä, johon rekisteröity on antanut nimenomaisen suostumuksensa;
2) sellaisen henkilön yhteiskunnallista, poliittista tai uskonnollista vakaumusta tai ammattiliittoon kuulumista koskevan tiedon käsittelyä, jonka rekisteröity on itse saattanut julkiseksi;
3) tietojen käsittelyä, joka on tarpeen rekisteröidyn tai jonkun toisen henkilön elintärkeän edun suojaamiseksi, jos rekisteröity on estynyt antamasta suostumustaan;
4) tietojen käsittelyä, joka on tarpeen oikeusvaateen laatimiseksi, esittämiseksi, puolustamiseksi tai ratkaisemiseksi;
5) tietojen käsittelyä, josta säädetään laissa tai joka johtuu välittömästi rekisterinpitäjälle laissa säädetystä tehtävästä;
6) tietojen käsittelyä historiallista tai tieteellistä tutkimusta taikka tilastointia varten;
7) uskonnollista, poliittista tai yhteiskunnallista vakaumusta koskevien tietojen käsittelyä tällaista vakaumusta edustavien yhdistysten ja muiden yhteisöjen toiminnassa, jos tiedot koskevat näiden yhdistysten tai yhteisöjen jäseniä taikka henkilöitä, joilla on niihin säännölliset, yhdistysten ja yhteisöjen tarkoituksiin liittyvät yhteydet, eikä tietoja luovuteta sivullisille ilman rekisteröidyn suostumusta;
8) ammattiliittoon kuulumista koskevien tietojen käsittelyä ammattiyhdistysten ja niiden muodostaman liiton toiminnassa, jos tiedot koskevat näiden järjestöjen jäseniä taikka henkilöitä, joilla on järjestöihin säännölliset, järjestöjen tarkoituksiin liittyvät yhteydet, eikä tietoja luovuteta sivullisille ilman rekisteröidyn suostumusta;
9) ammattiliittoon kuulumista koskevan tiedon käsittelyä, joka on tarpeen rekisterinpitäjän erityisten oikeuksien ja velvoitteiden noudattamiseksi työoikeuden alalla;
10) terveydenhuollon toimintayksikköä tai terveydenhuollon ammattihenkilöä käsittelemästä näiden tässä toiminnassa saamia tietoja rekisteröidyn terveydentilasta, sairaudesta tai vammaisuudesta tai häneen kohdistetuista hoitotoimenpiteistä taikka muita rekisteröidyn hoidon kannalta välttämättömiä tietoja;
11) vakuutuslaitosta käsittelemästä vakuutustoiminnassa saatuja tietoja vakuutetun ja korvauksenhakijan terveydentilasta, sairaudesta tai vammaisuudesta taikka häneen kohdistetuista hoitotoimenpiteistä tai niihin verrattavista toimista taikka sellaisia tietoja vakuutetun, korvauksenhakijan tai vahingon aiheuttajan rikollisesta teosta, rangaistuksesta tai muusta rikoksen seuraamuksesta, jotka ovat tarpeen vakuutuslaitoksen vastuun selvittämiseksi;
12) sosiaalihuollon viranomaista tai muuta sosiaalihuollon etuuksia myöntävää viranomaista, laitosta tai yksityisten sosiaalipalvelujen tuottajaa käsittelemästä kyseisen viranomaisen, laitoksen tai palvelujen tuottajan toiminnassaan saamia tietoja rekisteröidyn sosiaalihuollon tarpeesta tai hänen saamistaan sosiaalihuollon palveluista, tukitoimista tai hänelle myönnetyistä muista sosiaalihuollon etuuksista taikka muita rekisteröidyn huollon kannalta välttämättömiä tietoja; tai
13) tietojen käsittelyä, johon tietosuojalautakunta on antanut 43 §:n 2 momentissa tarkoitetun luvan.
Arkaluonteiset tiedot on poistettava rekisteristä välittömästi sen jälkeen, kun käsittelylle ei ole 1 momentissa mainittua perustetta. Perustetta ja käsittelyn tarvetta on arvioitava vähintään viiden vuoden välein, jollei laista tai 1 momentin 13 kohdassa tarkoitetusta tietosuojalautakunnan luvasta muuta johdu.
13 §
Henkilötunnuksen käsittely
Henkilötunnusta saa käsitellä rekisteröidyn yksiselitteisesti antamalla suostumuksella tai, jos käsittelystä säädetään laissa. Lisäksi henkilötunnusta saa käsitellä, jos rekisteröidyn yksiselitteinen yksilöiminen on tärkeää:
1) laissa säädetyn tehtävän suorittamiseksi;
2) rekisteröidyn tai rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttamiseksi; tai
3) historiallista tai tieteellistä tutkimusta taikka tilastointia varten.>> Täällä Perustuslakiasetukset koskien kansalaisten perusoikeuksia; > Kaikki maan lakisäädösmassa on aina perustuslaki auktoriteettina suoritettu;
http://lainkirjoittaja.finlex.fi/4-perusoikeudet/4-2/Adventtikirkon Raamatun tutkimusta arvostan.
Adventtikirkon teologit ovat olleet Raamatun tutkimuksessa hengellisiä, tiedollisia sekä vastuullisia.
Kaikissa uskonnon järjestöissä on lukuisia aikamme sidosryhmien vaatimuksia ja toiveita toimintaympäristöissään. Toivon että olen onnistunut valkaisemaan ongelmia- ja antamaan ongelmiin rationaalisia ratkaisuja.
Minulla on ollut aikaa rasittaa päätäni organisaatio ongelmissa, -ja tästä viestiketjusta löytyy ratkaisuehdotukseni nykyaikaan sopeutumisen suhteen -sidosryhmien vaatimuksien, toiveiden ja odotuksien suhteen.
Jokainen uskonnon organisaatio kärsii samoista ongelmista mitä esitän ketjussa, -en ole Adventtikirkkoa vastaan protestia suorittanut.
Adventtikirkossa niin kuin kaikissa muissakin uskonnon järjestöissä olevaiset persoonallisuudet onnistuvat tyytyväisyydessä yksilöllisesti.
Adventtikirkko ei ole yhtynyt maailman syntiin teologiassaan, -.ja yleensä kaikkien protestanttisten järjestöjen virallinen teologia on tämän puolesta kunnossa.
Jokainen ihminen -maallikko ja teologi -ovat jokainen ihmisenä inhimillisen rajoittuneisuuden ominaisuuksissa Jumalan edessä. Ihminen ei ole kaikkivoipa.
Toivon että opitte kumartamaan toimielintä käsityöläis-ikäihmisten ja teologien sijasta.
Aamen.Lisäys;
Adventtikirkon Raamatun tutkiskeluopas -jota viikottain tutkitaan yhdessä Jumalan palveluksissa on erinomainen korkean hengellisyyden- -korkean teologian käytännön Raamatun tutkimisen erinomainen opas.
- Anonyymi
Vielä kun ajattelisit jotain järkevääkin, jotta näitä viitsisi lukea...
Olipa tosi lyhyttä tietoa. (Buahhaahhhhhhaaahh !!!)
Olisipa ollut vielä lyhyempää. Silleen... 1 rivi maksiminaan. Tai mielellään puoli tai vähemmän; enkä puhu siis otsikosta.
Koetapa hieman tiivistää ensi kertaa varten.En suorita Adventtikirkolle mitään, -ei ole ollut Adventtikirkon jäsenkirjoja 13- vuoteen minulla -13- vuoteen-.
En estä ketään liittymästä, enkä estä ketään eroamasta uskonnon järjestöjen suhteen. Onnistuminen ai epäonnistuminen tyytyväisyydessä ja onnessa on yksilöllinen kokemus aina.
Toivon että olen onnistunut valottamaan joitakin näkökulmia tässä viestiketjussa, -organisaatioiden ongelmista (koskee kaikkia uskonnon organisaatioita) -Olen antanut ratkaisuehdotukseni kaikkeen organisaatio ongelmaan.
Joka koira osaa räksyttää, mutta minä olen sellainen koira joka on myös antanut ratkaisut ongelmiin, -ja tarkoittanut organisaation ja organisaation jäsenien hyvinvointia.
Viisaita, kauniita, ja lahjakkaita ihmisiä on harvassa -eivät istu joka oksalla, jotka haluaisivat ja osaisivat ratkaista ongelmia. I can - jag kan organisaatio-ongelmat ratkaisemaan, ja voitte lukea sen tästä viestiketjusta miten kaikki ihmisten muuttuisivat onnellisiksi ja vähintään tyytyväisiksi rajoittuneen tyytyväisyyden sijasta.
Palkkapappiskunnan pitää ryhtyä antamaan suurelle yleisölle vastauksia täällä foorumilla Raamatun asioihin.
Minulla on ihka omaa yksityistä Raamattu harrastusta.
Harkitsen seuraavan kerran uskonnon organisaation jäsenyyttä 2030 luvulla.
Aamen.He va vielä så jotta että,
Adventtikirkolla ei ole laillista oikeutta pyydellä anteeksi minun sanojani.
Minä en ole koskaan ollut Adventtikirkolla töissä.
Olen ollut järjestöyhdistystoiminnassa talkoohommia paiskimassa vapaaehtoisena, niin kuin kaikki muutkin ihmiset yhdistystoiminnassa.
Tällä foorumilla ei ole mitään tekemistä Adventtikirkon kanssa.
Tämä on suomi24.fi -ei Adventtikirkolla täällä mitään koskaan-.
Täällä on aina ihmisiä, joilla on jotakin mielenkiintoa ns. adventismiin.
En itse käytä koskaan tuota termiä koska termi mielestäni ei istu suomenkieleen.
Adventtikirkossa on Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa pyhittyneitä olevaisia yksilöinä polkujaan kulkemassa, -niin kuin kaikissa muissakin vastaavissa yksilöinä uskonsa pyhittämiä ihmisiä yksilöinä.
Ei ole mitään esteitä etteikö olevaiset voi pyhittynyttä täyttä hengellistä elämää viettää Adventtikirkossa ja kirkon seurakunnissa -järjestö-yhdistys-toiminnassa ns. protestanttisen kirkon missioissa.
Alaiseksi en ole ryhtynyt, alaisia saa vain maksamalla rahapalkkaa alaiselle ollaksensa alainen. Alamaisia ei Suomessa saa laillisin keinoin rahalla ja sopimuksillakaan.
En ole tällä haavaa kiinnostunut naimisesta, en pullukka enkä luuviulua vanhasta piikasesta puhumattakaan-.
En ole valtuuttanut ketään itsenäisiin naittajaisiin, enkä jakanut kompetentin ns. luonnollisen henkilön eläkepäivistäni palaakaan mihinkään mitään toimivaltaa.
Vietän nyt rauhaisat eläkepäiväni.
Toivotan Jumalan siunausta
ja kaikkea hyvää kaikille liikapainoisille ja painoindeksitaulukolla optimaalisille olevaisille.. Pitää nyt joka akan mennä vaikka naapurinsa Reiskan kanssa naimaan.
Minulla ei ole kenenkään mahdollisissa itsenäisissä naittajaisissa ollut aamupäivän ei iltapäivän ei illan hyvää seuraa itselläni 2000 luvulla, enkä ole neuvotellut kenenkään tyttäriä missään. En ole niin röyhkeä että neuvottelisin ihmisten perhe- yksityis-asiat.- Anonyymi
Ketä kiinnostaa...
Olen korjaamassa ja viimeistelemässä lähivuosina kaikkea yksityisen kotisivutilani sisältöä.
Parhaillaan päivitän tarkistettua laitosta 860 kpl perhe-suku-tauluistani.
Ajokaluhistorian suhteen olen tarkistanut sanani.
Raamattu aiheisia kirjoituksiani viimeistelen sitten lähivuosina.
Kirjoitan ne sellaiseen muotoon ettei niissä näy eikä näjy uskonnon järjestöjen rajoja.
Protestanttiset järjestöt ovat suorittaneet uskonpuhdistuksen yhdessä.
Uskonnon järjestöt pitävät sisällään ihmisiä, jotka joutuvat vaikeuksiinkin ihmissuhteissaan mm. ja ovat erossa järjestöjen jäsenyyksistä.
Minä en pidä johtajia yhdessäkään uskonnon järjestössä, enkä millään muullakaan taholla. Olen hyvin ohjeistanut blogini vasemmassa laidassa suhtautumista.
En ole yhdenkään uskonnon järjestön jäsen.
Huomioi mitä kirjoitin tässä viestiketjussa.
Sain hartia-selkäni lopultakin kuntoon. Raskaassa pyöräilyssä sijoiltaan menneet paikat korjaantuivat lopulta. Sain nilkkaani ruusun, jonka antibiootit avasivat hartiaselkäni. Olen raskaan pyöräilyn seurauksina kärsinyt pahoista lihastulehduksista, jotka jumittivat sijoiltaan menon lisäksi.
En valtuuttanut ketään itsenäisiin naittajaisiin, -minulle ei ole todisttavalla tavalla tarjoiltu mitään maallista hyvää. (Todistettava tapa = että osoitetaan viesti ja tieto -toive, pyyntö, vetoomus, vaatimus, jolle odotetaan vastausta, että voidaan päätellä vastaanottajan saaneen ko. tiedon ja ymmärtänyt täydessä ymmärryksessä.
Minä en ole elänyt yhdessäkään homorakkaussuhteessa elämäni aikana, olen perseestä neitsyt ja kaikki ystäväni vuosikymmenien varsilla minun seurassani säilyneet persiestään neitsyeinä.
En pidä kaupungin ja maakunnan naitujen naisten ja neitien, tuskin muidenkaan kanssa yhteisiä yksityisiä asioita, joissa olisi aina jonkunlainen henkilökohtainen vaatimus tai arvostelu. Henkilökohtaiset asiat osoitetaan todistettavalla tavalla olevaisille itselleen, jos on asiaa ja toivetta tai vaatimusta.
Teen parhaillaan loppuelämäni 40- vuoden poikuuskammioni tilaratkaisuja. Sinkku elämässä on hyvät puolensa. Toki olisin rakkauteni ottanut mielelläni; paino indeksitaulukolla optimaalisessa tilassa olevan, kenkä max 39, pituus max 160 neidon.
Minulla ei ole navettaa, ei maata ei mettää, että en ole tarvinnut riskiä ja rotevaa akka. Kerrostaloasunnoissa on tila vähissä. Hoikkuudesta ja painoindeksistä optimaalisessa tilassa on hyötyä ja etua.Jotkut ovat levitelleet kakaroille juttujaan joiden mukaan minä olisin homo, ja olen kuulemma "yrittänyt naista." ?!
Kyllä minä osaan naisen kanssa puhua jotka ovat seurassani. Ei niitä tarvitse yrittää. Naisten kanssa sovitaan suhteesta mitä tehdään naidaanko, vai nussitaanko, vai juodaanko pelkkää päiväkahvia, tai pelkkää päiväkaljaa, vai pidetäänkö joku muu sopimus, -kotitalousteknisten asioiden avustamista, lapsenvahdin hommia, lehtikimppaa, jne, jne, .. mitä nyt kulloinkin. -- En minä ole valtuuttanut kylämiestä enkä ainuttakaan akkaa pitämään sinkkumiestä minua tai muitakaan homona. Minulla ei ole ainuttakaan homorakkaus-suhdetta ollut, olen perseestä neitsyt ja ystäväni varsitiellä seurassani neitsyeitä persiestään seurassani aina säilyneet. Ventovieraita ihmisiä kuuntelee jonkun juttuja vuosikymmenestä toiseen. -En ole valtuuttanut ketään mihinkään. Hyvä hallintotapa vaatii kaikilta julkisilta oikeushenkilöiltä että subjektille on tiedoitettava subjektia koskevat asiat, -eli subjektin oltava tietoisia subjektia -itseään koskevista asioista ja päätöksenteosta.
Olen työurani menettänyt aikoinaan työuupumuksen seurauksena, enkä ole ollut perheen elatuskyvyssä. En tuota häpeä vähääkään, -minulla on ollut ihania aikoja liikunnan ja ulkoilun parissa. Tietysti rakkauteni olisin mielelläni ottanut, en joka akkaa joka nurkalta. H-hetket eivät lyö yksiin aina, ja ovat nopeasti ohikiitäviä.
En ole valtuuttanut salaisia kylämiehiä tuunaamaan ihmisten -minun tai muidenkaan -ainuttakaan akkakaan -ole valtuuttanut tuunaamaan parisuhdeasioita salaa. Ne ovat ihmisten henkilökohtaisia yksityisasioita-.
En ole neuvotellut kenenkään perhe- yksityis- tytär asioita koskaan.Lisäys;. On ollut varmaan hauskaa huudattaa vuosikausia kaupungin akkoja ja kakaroita miesten *tumputuksella," - Minulla ei sellaisia säännöllisiä tapoja ole koskaan ollut.
Vuosikausia elelen yhteen soittoon ilman mitään liikasuuria paineita.
Kaikki ihan kunnossa.
Ei mitään muuta kuin etsit kiloillesi tyydyttäjää, ja mielellään lakkaat luulemasta että kristinusko perustuu siihen että ihmisten pitäisi ryhtyä etsimään vikoja toisista ihmisistä.
Markkinoi vaan itseäsi muualle - mitä se sitten onkin se mielenkiinto - liikalihavan ihra, vanhenevan akan mielihalut, tai perseenreikä- ihmisillä on taipumusta tänään mitä sekalaisimmin keinoin purkaa seksuaalisia mielihalujaan. En ole yhdenkään ihmisen haarojen väleistä puhunut koskaan sanaakaan.
En pidä uskonnon järjestöissä enkä muuallakaan ketään missään asemassa minuun eläkepäivilläni.
- Anonyymi
Siis oikeesti! Hanki elämä!
Minä nautin elämästä.
Vanhuuseläkkeeni kynnyksellä en ota taakkaa-.
Olen useita vuosikymmeniä noudattanut oikeusvaltion lakisäädökset.
Tässä harrastuksieni parissa, - on hyvä yksinänsä mieluimmin kuin huonossa parisuhteessa.En ole rattijuoppoa kummempi rikollinen ollut, ja rattijuoppouteni on 35- vuoden takana.
Kummankaan sukupuolen peräsuoleen en ole koskaan solminut ainuttakaan suhdetta, en yhdynnän- en oraaliseksin, -en omaankaan persetteikääni enkä yhdenkään muunkaan - kummankaan sukupuolen suoleen tai suolen suulle.
Aamen.- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
En ole rattijuoppoa kummempi rikollinen ollut, ja rattijuoppouteni on 35- vuoden takana.
Kummankaan sukupuolen peräsuoleen en ole koskaan solminut ainuttakaan suhdetta, en yhdynnän- en oraaliseksin, -en omaankaan persetteikääni enkä yhdenkään muunkaan - kummankaan sukupuolen suoleen tai suolen suulle.
Aamen.Syön usein kummankin sukupuolen suolta.
Suoliaihe on minulle tuttu.
PH=Paha Haju
Ihminen, joka on PH:lla täytetty, kärsii liiallisista suolistokaasuista.
Meissä kaikissa asuu PH.
Uskovaiset puhuvat PH:sta. Joillain pastoreilla suu on PH:lla täytetty.
Rakastan extra virgin öljyjä.
Oliiviöljyä otan usein ruokalusikallisen kerrallaan sellaisenaan.
Maistoin piruuttani Saarioisten keittoja kun oli tarjous 3x 5,- eurolla. Ruisleivän ja oliiviöljyn kanssa en moittinut. Minulla ei ole tapana syödä valmiita aterioita juurikaan.
Laitoin yöksi hautumalla tulemaan lohikeittoa. Maksimoin Omega3 rasvahappojen syömistä syömällä kalaa ja käyttämällä kalaöljyä. Omega3 DHA ja EPA:aa kalaöljystä. Omega3 sarjaan kuuluu myös ALA- joka on kasvikunnasta saatava omega3. Käytän ALA:aa 15 ml vrk/ josta on 60% omega3 ALA:aa. Pellavansiemenöljystä. Yksi rkl kalaöljyä on yömyssyni. Tämän lisäksi myös kalaöljykapseli, ja vasta sitten on 100 mikrogrammaa D- vitamiinia / vrk täynnä.Kirjolohen omega3 pitoisuudet ovat 50% jopa alle verrattuna merilohen omega3 arvoon. Syy; Kirjolohi on kasvatettu kasvisrehulla, eli ei syö omega3 pitoisia meren eläviä.
Kuitenkin lohessa on niin suuret määrät omega3:sta, että kirjoloheen jää kelpo määrä. Merilohi on kallista, ja vähävarainen ei syö kirjolohtakaan jatkuvasti. Siika ja silakka ovat kirjolohen kanssa kuitenkin kelpo omega3 lähteitä.
Ihmisen pitäisi kuitenkin syödä merilohta 150-200 g varjedag jokapäivä saadakseen tarpeeksi. Kalaöljyn käyttö on puolustettavissa. Kalaöljyjen verenpainetta nostava vaikutus on pieni hyötyyn verrattuna, ettei ole puolustettavissa oleva syy jättää kalaöljyjä käyttämättä.
Makrilli on maailman omega3 pitoisin ravinto. Syön makrillisäilykkeen silloin tällöin, mutta mietin joka kerta paljonko omega3: sta liukenee tomaattikastikkeeseen, jota en syö vaan pyyhin talouspaperiin tomaatin tarkasti.- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
Kirjolohen omega3 pitoisuudet ovat 50% jopa alle verrattuna merilohen omega3 arvoon. Syy; Kirjolohi on kasvatettu kasvisrehulla, eli ei syö omega3 pitoisia meren eläviä.
Kuitenkin lohessa on niin suuret määrät omega3:sta, että kirjoloheen jää kelpo määrä. Merilohi on kallista, ja vähävarainen ei syö kirjolohtakaan jatkuvasti. Siika ja silakka ovat kirjolohen kanssa kuitenkin kelpo omega3 lähteitä.
Ihmisen pitäisi kuitenkin syödä merilohta 150-200 g varjedag jokapäivä saadakseen tarpeeksi. Kalaöljyn käyttö on puolustettavissa. Kalaöljyjen verenpainetta nostava vaikutus on pieni hyötyyn verrattuna, ettei ole puolustettavissa oleva syy jättää kalaöljyjä käyttämättä.
Makrilli on maailman omega3 pitoisin ravinto. Syön makrillisäilykkeen silloin tällöin, mutta mietin joka kerta paljonko omega3: sta liukenee tomaattikastikkeeseen, jota en syö vaan pyyhin talouspaperiin tomaatin tarkasti.Mikset syö pelkästään kasvisruokaa, niin ei tarvitsisi tankata lisää kolesterolia kalaöljystä?
Anonyymi kirjoitti:
Mikset syö pelkästään kasvisruokaa, niin ei tarvitsisi tankata lisää kolesterolia kalaöljystä?
On väitetty että pullo- kapseli- kalaöljyllä olisi kolesterolia kohottava vaikutus, -Tuo -kohottava vaikutus on niin pieni ettei asialla ole merkitystä.
Kasvikunnan omega3 löytyy oliiviöljystä ja pellavansiemenöljy sisältää 60% ALA:aa eli kasvikunnan omega3:sta.
> Kuitenkin kasvikunnan omega -6- sarjan rasvahapot ovat niin runsaita, että balanssi vaatii lisäomega3:sta.
Kuitenkin ihmiset elävät usein yli 90- vuotiaina sekasyöjinä terveinäkin usein vielä, ja eivät ole koskaan käyttäneet lisäravinteita. Ihmiset pitoisuudet hiipuvat iän myötä.
Yhteinen tekijä pitkän iän ihmisille on selvä; >>> Nämä eivät tapa itseään määrillä ja liikakiloilla, -vaan syövät kuin linnut. Eivät saa terveysriskejä koska eivät syö riskipitoisia liian paljon.
Markettien hyllyt notkuvat ihmisiä tappavista ruoka-aineista jos niitä syö kohtuuttomasti jatkuvasti tässä suhteessa.- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
On väitetty että pullo- kapseli- kalaöljyllä olisi kolesterolia kohottava vaikutus, -Tuo -kohottava vaikutus on niin pieni ettei asialla ole merkitystä.
Kasvikunnan omega3 löytyy oliiviöljystä ja pellavansiemenöljy sisältää 60% ALA:aa eli kasvikunnan omega3:sta.
> Kuitenkin kasvikunnan omega -6- sarjan rasvahapot ovat niin runsaita, että balanssi vaatii lisäomega3:sta.
Kuitenkin ihmiset elävät usein yli 90- vuotiaina sekasyöjinä terveinäkin usein vielä, ja eivät ole koskaan käyttäneet lisäravinteita. Ihmiset pitoisuudet hiipuvat iän myötä.
Yhteinen tekijä pitkän iän ihmisille on selvä; >>> Nämä eivät tapa itseään määrillä ja liikakiloilla, -vaan syövät kuin linnut. Eivät saa terveysriskejä koska eivät syö riskipitoisia liian paljon.
Markettien hyllyt notkuvat ihmisiä tappavista ruoka-aineista jos niitä syö kohtuuttomasti jatkuvasti tässä suhteessa.Kannattanee vielä mainita saksanpähkinäöljy ja hampunsiemenöljy.
Mutta ei siihen mitään niukkaa ruokavaliota vaadita. Lyon Heart Trial -tutkimus on ollut yksi onnistuneimpia sydäntoipilaille tehtyjä kokeiluja. Tutkimuksessa voi ja kerma vaihdettiin rypsiöljyyn ja margariiniin samalla kun hedelmien ja kasvisten osuutta ruokavaliossa lisättiin. Tutkimukseen osallistuneiden verinäytteissä havaittiin kohonneita omega-3-rasvahappojen ja antioksidanttien pitoisuuksia. Kahden vuoden seurantajakson jälkeen ryhmän kuolleisuusriski oli 70 % pienempi kuin perinteistä, "tavallista" ruokaa syövillä verrokeilla.
En ole yhdenkään uskonnon järjestön työntekijä, en minkään sortin opettaja.
Ns. luonnollinen ns. kompetentti eläkeläinen eläkeläisharrastuksissaan
Jos joku kokee että pitää moralisoida 1980 luvun nuorten ja nuorten ihmisten alapääseksiä, erilaisista syistä johtuvia sekavuustiloja, äkillisiä mielenhäiriöitä, - niin kehoitan tiedustelemaan itselleen palveluja mielisairaalasta, sen johdosta että moralisoi 35-45 vuoden takaisen ajan pillun lipomista, tai yli 30- vuoden takaista nuorten ja nuorten ihmisten harkitsemattomuuksia.
Tämä sama kaikille niille (mielisairaala palveluja itselleen tiedustelemaan) jotka luulevat ja kuvittelevat itseään eläkeläisen esimies/johtaja/syyttäjä/tuomareiksi.
Olen hyvin opettanut tässäkin viestiketjussa-.En yhdellekään Varsinais-Suomen tai Hämeen kandidaatin retkulle "seiso tai kaadu" uskossa, -enkä ryhdy yhdenkään "helluntailaisen" harhaoppiseksi, enkä opeta kenenkään uskontoa, -en muutu edesmenneiden tai olevaisten sukulaisteni uskonnoiksi, enkä muutu vanhaa akkaa nussivaksi helluntaimieheksi, -en kenenkään homoksi tai nk. hintiksi, en miehen puolisoksi, -en ristin sielunkaan alaiseksi tai alamaiseksi.
- Minä en pilkkaa, - sanon mieten asian laita ja reuna on-.
>>> Pitäkää jokainen oma henkilökohtainen Jeesus Kristus usko, -perustakaa oma henkilökohtainen rakkaus-suhde Jumalaan Jeesukseen -niin on oikein, -mutta tunkekaa perseenreikiinne kaikenlainen luulo ja kuvitelma mikä olisi tai on vastaan sitä mitä neuvon tässä viestiketjussa -Armaassa oikeusvaltiossa ei ole ristin sielullakaan velvollisuutta olla kenenkään "rikollisena" -jos ei sakkolappuakaan voida kirjoittaa rikoksesta rikoslakien mukaan, eikä ristin sielullakaan ole velvollisuutta olla kenenkään alaisena, vaikka joku päästään vallan hurmiossa oleva käsityöläisikäpaappa sanoisi toisin._
En ole kirjoilla 13- vuoteen missään uskonnon järjestössä- ja harkitsen 2030 luvulla seuraavan kerran- jäsenyyttä mahdolliseen järjestöön.
Minulla on Raamatun syrjää omassa himassa ja omissa eläkeläisen pikku puuhissani, -muutama painos hyllykössäni.
- Onpa herkullista omega3 keittoa minulla valmiina hautumalla keskellä yötä. Satuin heräämään klo 00.30, ja kävin kun on vielä lämmintä kaupungilla yöpyöräilyllä katsomassa kun ihmiset juhlivat. Nuorena aikoinaan tulin itse kesäaamuöisin lehdenjakajan kanssa aina yhtä aikaa kotiin. Tässä iässä ei enää kuppiloissa tule istutuksi -vuosikymmeneen enää. Yöjakamo ST1:llä joskus hetken-.Yhdistys-järjestö-toiminnoissa ei voi ryhtyä kenenkään esimies/johtaja/syyttäjä/tuomariksi, ei kunnalliselämän puoluepolitiikan paikkajaoissakaan- äänestyslappu on itsenäinen toimivalta toiminnan sääntöjen mukaisissa asioissa. -On pakko olla jäseniä koskevat säännöt mielivallan sijasta. Asiat toimielimissä, ei teekekkereillä ja seurapiirilounaspöydissä ja ko. "arvovalta" suhdeverkostoissa.
Ihminen on oikeutettu huolehtimaan omista seurapiireistään, ja omasta hyvinvoinnistaan, -raja tulee vastaan siinä jos pitää yrittää olla jonkun esimies-johtaja-tuomari-syyttäjänä medsamma.
Ihmiset ovat tänään yhdistys-järjestö-toiminnassakin -uskonnollisessakin -omia perhe-etujaan ja omaa kunniansa- omaa arvoansa ajavia olevaisia, -mukavuuden haluisia, itsensä viihdyttäjiä mielellään, -aina rajoitettuja hengellisessä palvelussa.
Jokainen teologi on hänkin vajaa evankeliumin palvelussa. Jokainen ihminen on vajaa jumaluuden edessä, -ei ole koskaan ollut tarkoitus että ihminen jumaluuden ylittäisi.
- Olevaiset ovat vapaat ja velvollisetkin huolehtimaan omasta hyvinvoinnistaan.
Ei koskaan onnistu että ihmisiin katsottaisiin Jumalan ja oman itsensä sijasta uskon ja uskonnon asioissa.
Itsekin paljolti ajattelen eläkepäivieni mukavuustilaa, -itseni viihdyttelyä, omaa mukavuudenhalua nykyisin.
Järjestö-yhdistystoimintojen demokratian vastuunkantajien pitää hoitaa kaikki vastuunsa toimielimen alaisuudessa. -Ei suhdeverkostoissa "arvovallallaan." Arvovaltaan perustuvaa laillista päätöksentekoa ei ole Suomessa olemassa. Arvovaltaa syntyy vain mielikuvituksessa ja arvovallan käyttäjien valta on siis mielivaltaa.
Olen mielestäni tässä ketjussa valkaissut ja ajassa valkaissut tarpeeksi organisaatio-ongelmia -jotka koskettavat jokaista uskonnon järjestö-yhdistys-toimintaa.
Minulla on itseni viihdyttämistä ja eläkepäivieni harrastuksia.
En ole kenenkään palveluksessa, enkä järjestöjen jäsen.
Aamen.Olevaisilla on taipumusta pistää omat elämänkokemuksensa ja omat henk. koht. arvostuksensa mallikappaleiksi ja vaatimuksiksi toisille olevaisille.
Pahoittelen jos joka toinen järjestön jäsen on ryhtynyt jollakin tavalla ihmisten johtajaksi, -aina toisen arvostelijaksi.
Pahoittelen jos jotkut ovat ryhtyneet liian aikaisin ihmisten johtajaksi.
Ihmisten johtamisen asioissa ei pärjää "sokealla uskolla," ei omassa intuition vaatimuksessa ympäristölleen- On ymmärrettävä ja huomioitava erilaisten sidosryhmien vaatimukset, toiveet ja odotuksetkin.
Työelämässä on helpompaa kun palkataan valmiiksi koulutettuja ihmisiä perustehtäviin sopimuksen mukaisesti.
Uskonnollisissa asioissa on paljon vaikeampaa, -ei ole sopimuksia solmittu, ja jokaisella ihmisellä on omat elämänkokemukset ja elämäntilanteensa, omat toiveet, omat tiedot, omat arvot, omat vaatimukset, ja omat odotukset.
Olen varma että olen onnistunut ratkaisemaan organisaatio-ongelmia -ovat esillä tässäkin ketjussa. En tarkoita itseäni asiayhteydessä, -ja olen anonyymi ns. luonnollinen henkilö, kompetentti, -keskustelija vuodesta 2005.
__Loppu._
Jumalan sunausta- Anonyymi
Hankkisit itsellesi puhekaverin, joka nyökyttelee päätäsi puheillesi, niin ei tarvitsisi täällä purkkaa tyhjää ja masennuksen täyteistä burnout elämääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankkisit itsellesi puhekaverin, joka nyökyttelee päätäsi puheillesi, niin ei tarvitsisi täällä purkkaa tyhjää ja masennuksen täyteistä burnout elämääsi.
Mistä sellainen löytyisi? Kuka jaksaisi kuunnella noin itseään täynnä olevaa ihmistä, jonka jutut ovat vielä ihan älyttömiä? Täytyisi olla jokin aivokuollut zombi tai muu vastaava...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sellainen löytyisi? Kuka jaksaisi kuunnella noin itseään täynnä olevaa ihmistä, jonka jutut ovat vielä ihan älyttömiä? Täytyisi olla jokin aivokuollut zombi tai muu vastaava...
Siksi Jarilla ei ole seuralaista, vaikka hän on jo yli 60 vuotias. Kukaan ei halua kuunnella hänen "minä minä" itsekeskeisyyttä ja jonnen joutavaa perseneitsyys yksinpuheluaan.
En muista mainitsinko jo että viimeinen laillinen juridinen esimiesasema suhteessa minuun on jäänyt työelämääni, ja koski työni perustehtävää. Olen tehnyt vain työn perustehtävistä sopimuksia.
Minä en ole "esimiehille" suinkaan syntejä tunnustellut, - ei ihminen synneistä armahda, eikä laillista esimiesasemaa minuun eläkepäivilläni ole.
Kaikki "esimiesjutut" ovat laittomia.
Salaisia laillisia esimiesasemia ei ole olemassa.
Aamen.Ihmisen pitäisi syödä 500g silakkaa /vrk/ päivässä saadakseen riittävästi omega3 rasvahappoja.
- Anonyymi
Sinähän se osaisit sanoa, mistä johtuu kun sanotaan, että kalan syöminen kasvattaa järkeä. Toisaalta sanotaan, että kalaa saisi syödä pääateriana vain parina päivänä viikossa. Pitääkö nämä paikkaansa ja millä perusteella?
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se osaisit sanoa, mistä johtuu kun sanotaan, että kalan syöminen kasvattaa järkeä. Toisaalta sanotaan, että kalaa saisi syödä pääateriana vain parina päivänä viikossa. Pitääkö nämä paikkaansa ja millä perusteella?
Mukavaa saada joskus kysymyksiä, joissa on järkeä. Ettei minun tarvitse turhautumassani kirjoittaa koko ajan integriteetti- legitiimiys-valistus-kasvatusta. Olen varmaankin viestinyt nuo organisaatio-ongelmien korjausehdotukseni riittävän hyvin.
Olen 30- vuoden aikana lukenut lukemattoman määrän erilaisia terveysjulkaisuja, joissa on kyse mitä kurkusta alas kaataa.
Minulla on ymmärrys että ravinteiden saantitarpeiden määriä on erilaisia;
1.) Aikuinen terve ihminen, jonka kansanterveyslaitos tms. on laskenut että tarvitsee optimissaan vähintään pysyäkseen ravittuna ja terveenä.
2.) Sairauksien ennalta ehkäisy ja hoito, terveystohtoreiden tutkimuksia ja suosituksia, -tuhansia milligrammoja/ vrk sairauksien hoidossa, tai ainakin sellaista 300-1000 mg/vrk jatkuvassa käytössä kohonneisiin tarpeisiin ja -ennaltaehkäisyyn.
3.) Vähimmäisvaatimus, jossa on kyse kansanterveydenterveyden säilyttämisestä, -suosituksia antaa vaikutusvaltaiset terveysviranomaiset ja järjestöt.
4.) Vähimmäisvaatimus mikä suojaa sairauksilta =(tämä suositus lukee purkkien kyljessä. Suuremmat määrät eivät ole pahasta, mutta syömällä ei syödä eikä juomalla juoda-)
Kalan syönnissä on kyse varmaankin siitä että jonkunlaista em. minimitasoa turvattaisiin, ja asiaan kiinnitettäisiin huomiota.
Rasvojen balanssissa saamme liikaa -6 sarjan kasvirasvoja, tämä pahentaa inflammaatiota vaikka olisi hyvääkin rasvaa, sillä saantimäärät ovat liikasuuret. Ainoa järkevä keino millä omega3 ja -6-sarjan rasvahappoja voidaan balanssissa pitää on omega3 kalaöljy. Ymmärtääkseni kasvikunnan omega3 ALA:käy myös pellavansiemenöljystä. Kalaöljyjen omega3 on aina DHA:ta ja EPA:aa. Terveystohtorit antavat suosituksia tarpeisiin, myös muut em. järjestöt.
Omega3 ja 6- sarjan suihde olisi optimissaan 1/1, mutta 1/2 olisi jo hienoa.
Rasvahapot vaikuttavat solun sisässä ja epäillään riskiä kansanterveydelle tämä rasvahappojen epäsuhta.
Olen vain asianharrastaja, eikä minun asianharrastuksellani ole minkäänlaisen uskon asiassa ollut tekemistä. Minun ruokaremontti oli ihan kumman jätkän inspiraatio jostakin kimmokkeesta jo 30 vuotiaana, 30 vuotta sitten.
Viimeiset viilaukset tein ruokavaliooni 60- iässä, huomioiden juuri mm D-vitamiinin kohonneen tarpeen ikääntyessä 100 mikrogrammaa/vrk. Kalaöljyjen kaikki hyvä, sen maksimoin, ottamalla grammoissa -en mg- omega3 sarjan rasvahappoja., Nautin extra virgin oliiviöljystä ravintorasvana. Rypsiöljyn käytän paistamiseen ja sellaiseen ruoanvalmistukseen missä ei oliiviöljyn karvas rasvahappo saa maistua.
Pehmeät rasvat laskevat aina pahaa kolesterolia. Kova rasva aina nostaa pahaa kolesterolia. Tämä on nyrkkisääntö.
Kuitenkin ihmisen oma keho muodostaa kolesterolia, -että syöty kolesteroli on toisinaan voi olla pieni asia. Mitata pitää jos haluaa tietää-.
Kalojen omega3 pitoisuuksista on taulukoita netissä. Makrillin ja merilohen voittanutta ei ole-. Muut kaikki edustavat vain 50% omega3 määriä per/100g kuin makrilli ja merilohi. Valmistan merilohen 300-400g:sta viikoksi keitto, mutta omega3 saantini perustuu silti kalaöljyyn, -ja ALA:n pellavansiemenöljyyn, sekä oliiviöljyyn.
En pysty lompakon puolesta syömään 400g merilohta, tai 500g silakkaa joka päivä, että pääsisin riittäviin minun tarve määriin.Jaxinhotelli kirjoitti:
Mukavaa saada joskus kysymyksiä, joissa on järkeä. Ettei minun tarvitse turhautumassani kirjoittaa koko ajan integriteetti- legitiimiys-valistus-kasvatusta. Olen varmaankin viestinyt nuo organisaatio-ongelmien korjausehdotukseni riittävän hyvin.
Olen 30- vuoden aikana lukenut lukemattoman määrän erilaisia terveysjulkaisuja, joissa on kyse mitä kurkusta alas kaataa.
Minulla on ymmärrys että ravinteiden saantitarpeiden määriä on erilaisia;
1.) Aikuinen terve ihminen, jonka kansanterveyslaitos tms. on laskenut että tarvitsee optimissaan vähintään pysyäkseen ravittuna ja terveenä.
2.) Sairauksien ennalta ehkäisy ja hoito, terveystohtoreiden tutkimuksia ja suosituksia, -tuhansia milligrammoja/ vrk sairauksien hoidossa, tai ainakin sellaista 300-1000 mg/vrk jatkuvassa käytössä kohonneisiin tarpeisiin ja -ennaltaehkäisyyn.
3.) Vähimmäisvaatimus, jossa on kyse kansanterveydenterveyden säilyttämisestä, -suosituksia antaa vaikutusvaltaiset terveysviranomaiset ja järjestöt.
4.) Vähimmäisvaatimus mikä suojaa sairauksilta =(tämä suositus lukee purkkien kyljessä. Suuremmat määrät eivät ole pahasta, mutta syömällä ei syödä eikä juomalla juoda-)
Kalan syönnissä on kyse varmaankin siitä että jonkunlaista em. minimitasoa turvattaisiin, ja asiaan kiinnitettäisiin huomiota.
Rasvojen balanssissa saamme liikaa -6 sarjan kasvirasvoja, tämä pahentaa inflammaatiota vaikka olisi hyvääkin rasvaa, sillä saantimäärät ovat liikasuuret. Ainoa järkevä keino millä omega3 ja -6-sarjan rasvahappoja voidaan balanssissa pitää on omega3 kalaöljy. Ymmärtääkseni kasvikunnan omega3 ALA:käy myös pellavansiemenöljystä. Kalaöljyjen omega3 on aina DHA:ta ja EPA:aa. Terveystohtorit antavat suosituksia tarpeisiin, myös muut em. järjestöt.
Omega3 ja 6- sarjan suihde olisi optimissaan 1/1, mutta 1/2 olisi jo hienoa.
Rasvahapot vaikuttavat solun sisässä ja epäillään riskiä kansanterveydelle tämä rasvahappojen epäsuhta.
Olen vain asianharrastaja, eikä minun asianharrastuksellani ole minkäänlaisen uskon asiassa ollut tekemistä. Minun ruokaremontti oli ihan kumman jätkän inspiraatio jostakin kimmokkeesta jo 30 vuotiaana, 30 vuotta sitten.
Viimeiset viilaukset tein ruokavaliooni 60- iässä, huomioiden juuri mm D-vitamiinin kohonneen tarpeen ikääntyessä 100 mikrogrammaa/vrk. Kalaöljyjen kaikki hyvä, sen maksimoin, ottamalla grammoissa -en mg- omega3 sarjan rasvahappoja., Nautin extra virgin oliiviöljystä ravintorasvana. Rypsiöljyn käytän paistamiseen ja sellaiseen ruoanvalmistukseen missä ei oliiviöljyn karvas rasvahappo saa maistua.
Pehmeät rasvat laskevat aina pahaa kolesterolia. Kova rasva aina nostaa pahaa kolesterolia. Tämä on nyrkkisääntö.
Kuitenkin ihmisen oma keho muodostaa kolesterolia, -että syöty kolesteroli on toisinaan voi olla pieni asia. Mitata pitää jos haluaa tietää-.
Kalojen omega3 pitoisuuksista on taulukoita netissä. Makrillin ja merilohen voittanutta ei ole-. Muut kaikki edustavat vain 50% omega3 määriä per/100g kuin makrilli ja merilohi. Valmistan merilohen 300-400g:sta viikoksi keitto, mutta omega3 saantini perustuu silti kalaöljyyn, -ja ALA:n pellavansiemenöljyyn, sekä oliiviöljyyn.
En pysty lompakon puolesta syömään 400g merilohta, tai 500g silakkaa joka päivä, että pääsisin riittäviin minun tarve määriin.Tarkoitan että merilohta riittää 150-200 g/ vrk, - ei 400 g.
- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
Tarkoitan että merilohta riittää 150-200 g/ vrk, - ei 400 g.
Sinäkö et välitä kalojen raskasmetallipitoisuuksista lainkaan? Kyllä niille kirjolohillekin syötetään rehua, jossa on runsaasti kalaa mukana.
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö et välitä kalojen raskasmetallipitoisuuksista lainkaan? Kyllä niille kirjolohillekin syötetään rehua, jossa on runsaasti kalaa mukana.
Olen kyllä netistä etsinyt kalastusvesien saastekuormituksien tietoja.
Olen ajatellut että merenkurkun ja sekä Norjan merilohien kalastusalueet ovat vielä riittävän turvallisia.
Makrillisäilykepurkin syömistä tutkin vielä, -mutta ei joka päivä syödä vaan paremminkin silloin tällöin.
En syö raffinoituja purkitettuja kuin poikkeuksia joskus.
Yhden suklaa karkkipäivänkin sietää kuukaudessa 61 vuotias orpopoika.
Kirjolohet ovat kasvatettuja merialtaissaan aina, ja rehu tärkeä lihan sisällölle.
Kirjolohien tutkimuksia löytää netistä.
Kotimainen kirjolohi tahtoo olla puolustettavissa Norjan kasvatuslohien rinnalla.
Suomeen on tulossa ymmärtääkseni hyvä uusi kalankasvatus yhtiö.- Anonyymi
Jaxinhotelli kirjoitti:
Olen kyllä netistä etsinyt kalastusvesien saastekuormituksien tietoja.
Olen ajatellut että merenkurkun ja sekä Norjan merilohien kalastusalueet ovat vielä riittävän turvallisia.
Makrillisäilykepurkin syömistä tutkin vielä, -mutta ei joka päivä syödä vaan paremminkin silloin tällöin.
En syö raffinoituja purkitettuja kuin poikkeuksia joskus.
Yhden suklaa karkkipäivänkin sietää kuukaudessa 61 vuotias orpopoika.
Kirjolohet ovat kasvatettuja merialtaissaan aina, ja rehu tärkeä lihan sisällölle.
Kirjolohien tutkimuksia löytää netistä.
Kotimainen kirjolohi tahtoo olla puolustettavissa Norjan kasvatuslohien rinnalla.
Suomeen on tulossa ymmärtääkseni hyvä uusi kalankasvatus yhtiö.Kaikkien merestä pyydettyjen luontaisesti kasvaneitten suomalaisten ruokakalojen ympäristömyrkky- pitoisuudet ovat niin korkeita, ettei niitä saa viedä maasta elintarvikekäyttöön mutta täällä niitä vain popsitaan.
"Kirjolohet ovat kasvatettuja merialtaissaan aina, ..."
Kirjolohia kasvatetaan muuallakin kuin merivedessä. Vierailin tänä kesänä yhdessä tuollaisessa kalankasvatuslaitoksessa, jossa ei merivettä käytetä. Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien merestä pyydettyjen luontaisesti kasvaneitten suomalaisten ruokakalojen ympäristömyrkky- pitoisuudet ovat niin korkeita, ettei niitä saa viedä maasta elintarvikekäyttöön mutta täällä niitä vain popsitaan.
"Kirjolohet ovat kasvatettuja merialtaissaan aina, ..."
Kirjolohia kasvatetaan muuallakin kuin merivedessä. Vierailin tänä kesänä yhdessä tuollaisessa kalankasvatuslaitoksessa, jossa ei merivettä käytetä.Ai soot oikeen vieraillu sellaisessa, ja saivarrella heti piti.
Jos nyt ajatellaan ketjun otsikkoa, "luhyt tieto ajattelijalta", niin kovin lyhyeksi se tieto on jäänytkin.
,
Aloittaja ei täällä ole esittänyt mitään "ajattelijan" tietoa, vaan ainoastaan vielä kerran selvityksen omasta tilastaan, viittauksia a-kirkon jo ikivanhoihin oppeihin, ja hieman modernimpaa tietoa oman mieltymyksensä mukaan.
Ei siis mitään, johon vaadittaisiin "ajattelua". Oma menneisyys on historiaa eikä se paljoa ajattelua vaadi; ja copy-pastekin vaatii toki älyllistä toimintaa, joten älyä en tässäkään kyseenalaista, mutta se "ajattelijan" anti jää tosi olemattomaksi.
Kukaan ei ole moista ajatuskuluista täällä kiinnostunut, eikä sinua arvostele, vaikka päättäisit syödä vain tammenterhoja ja juoda koivunmahlaa. Omapa on valintasi.- Anonyymi
Niin. Ei kannata tyrkyttää niitä omia "kalajuttuja" tänne palstalle, koska saattaa olla myös niitä, joille kalan syönnistä tulee vakavia terveydellisiä ongelmia.
Pähkinöillekin monet ovat allergisia .
"Pehmeät rasvat laskevat aina pahaa kolesterolia. Kova rasva aina nostaa pahaa kolesterolia. Tämä on nyrkkisääntö."
Isoisäni ei käyttänyt mitään pehmeitä rasvoja, vaan kotona kirnuttu voi oli ainut rasva mitä hän ruokaillessa käytti ja sitä hän pani mm. ruisleivän pääle melkein paksummin mitä se alla oleva leipä oli korkeusmitoiltaan. Puukko oli aina vyöllä ja sillä hän leikkasi leivän ja levitti voin.
Omista lehmistä saatuun kermaan keitetty madesoppa oli myös hänen suurta herkkua ja siihen soppaan piti myös panna voita runsaasti.
Vaari oli terveempi kuin moni nykynuori ja hoiti tilaansa vielä reippaasti 96-vuotiaana. Metsätöissä sitten tapahtui haaveri ja lonkka murtui, joka sitten johti sairaalareissuun ja sille tielle sitten sairaalassa jäi, kun sai vielä keuhkokuumeen ja sairaalapöpön. Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ei kannata tyrkyttää niitä omia "kalajuttuja" tänne palstalle, koska saattaa olla myös niitä, joille kalan syönnistä tulee vakavia terveydellisiä ongelmia.
"Pehmeät rasvat laskevat aina pahaa kolesterolia. Kova rasva aina nostaa pahaa kolesterolia. Tämä on nyrkkisääntö."
Isoisäni ei käyttänyt mitään pehmeitä rasvoja, vaan kotona kirnuttu voi oli ainut rasva mitä hän ruokaillessa käytti ja sitä hän pani mm. ruisleivän pääle melkein paksummin mitä se alla oleva leipä oli korkeusmitoiltaan. Puukko oli aina vyöllä ja sillä hän leikkasi leivän ja levitti voin.
Omista lehmistä saatuun kermaan keitetty madesoppa oli myös hänen suurta herkkua ja siihen soppaan piti myös panna voita runsaasti.
Vaari oli terveempi kuin moni nykynuori ja hoiti tilaansa vielä reippaasti 96-vuotiaana. Metsätöissä sitten tapahtui haaveri ja lonkka murtui, joka sitten johti sairaalareissuun ja sille tielle sitten sairaalassa jäi, kun sai vielä keuhkokuumeen ja sairaalapöpön.Joo, ei siis mitään omaa ajattelua tuokaan vastaus siis vaatinut, "ajattelija".
Kerropa nyt, mikä on sitä ajattelijan "ajattelua" tässä ketjussasi ? Ihan omaa ja poikkeuksellisen erityistä johtopäätöstäsi siis...
Tämä palsta ei ole mikään blogikirjoittelupaikka. Siihenhän sinulla on jo oma hotellisti, kirjoita siis sinne.- Anonyymi
Exap kirjoitti:
Joo, ei siis mitään omaa ajattelua tuokaan vastaus siis vaatinut, "ajattelija".
Kerropa nyt, mikä on sitä ajattelijan "ajattelua" tässä ketjussasi ? Ihan omaa ja poikkeuksellisen erityistä johtopäätöstäsi siis...
Tämä palsta ei ole mikään blogikirjoittelupaikka. Siihenhän sinulla on jo oma hotellisti, kirjoita siis sinne.Kukaan ei lue sitä 'JarinHotelli' (nykyään Jaxinhotelli? )sivustoa, joten Jari Laurila saa tällä palstalla ehkä jonkun lukemaan niitä höpinöitään.
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei lue sitä 'JarinHotelli' (nykyään Jaxinhotelli? )sivustoa, joten Jari Laurila saa tällä palstalla ehkä jonkun lukemaan niitä höpinöitään.
En usko että ikäpaappoja ja mommoja sen kummemmin. Voitte olla johtajina omille jälkipolvillenne, -ei minulle. Etsiä keltanokkianne niistä.
Tahtoo vaan olla kymmeniä lukijoita joka päivä minun blogissani.
Tiedän hyvin että olen päivittänyt sellaisia raakileita, joita viimeistelen valmiiksi, -mutta bourn out iski väliin vuosikausiksi, En jaksanut. Olin liian ahkera suorittaja. Oli pakko ottaa eroa.
- Minua ei kiinnosta organisaatio-jäsenyydet toistaiseksi, seuravan kerran neuvottelen organisaatio-jäsenyyksistä 2030 luvulla. -Jos siltä tuntuu että on hyvä päälle 70- iässä ikääntyä uskovaisten ryhmässä.
Tahtoo tupata olemaan perhe- ja seurapiiri- lystiä, jossa sitten on väliinputoajia joillekin liian originelleina olevaisina. Ihmiset ovat totisesti ihmisiä ja vajaus jumaluuteen olevainen olevaisesti.
Olen ketjussa maininnut mitä "todistettava tapa" tarkoittaa.
Minulla ei ole mitään tekemistä kenenkään itsenäisissä naittajaisissa elämäni varistiellä. Olen liian köyhä rikkaiden lapseksi, -ja ei tekemistä lihavia, ei laihoja, ei rikkaita -ei köyhää koskevissa naittajaisissa mahdollisissa ole minulla varsitielläni. En ole neuvotellut ihmisten yksityisasioita koskaan missään.
Vuosikymmenien ex-heilojani ei ole mitään syytä naida, -näillä on kaikilla kymmenien vuosien parisuhteensa, -ja valmiiksi naituja.
En ainokaistakaan rytköläistä enkä matalan majan paappaa kelpuuta johtajaksi eläkepäivilleni. - Minuun on oltava todistettavalla tavalla yhteydessä -(niin kaikkiin muihinkin ihmisiin-.) jos on jotakin subjektia -ihmistä koskevaa päätöksentekoa. Olevaisilla armaassa Suomessa on oikeus tietää mitä heidän henkilökohtaisuutta koskevilla asioillaan tuunataan ja on tuunattu.
Olen organisaatio-ongelmat ja joitakin integriteetti- legitiimiys- asioita tässäkin viestiketjussa ratkaissut ja valkaissut.
Paapat ja mommot ryhtyvät ihmisten vallitsijoiksi, ja hallitsijoiksi, mutta jättävät edes tuttava-suhteetkin solmimatta ja tekemättä,
Ongelmia on kun alkuseurakunta eli yhdessä kaikessa, ja yhteisönormit on kirjoitettu, mutta nykyajan uskovaisten meno on yhdistys-järjestö-toimintaa, jossa perheelliset ihmiset usein onnistuvatkin pitkien traditioittensa vuoksi ei kukaan kuse pultulle tavallisesti, -mutta monenlaista pahoinvointia saattaa tulla kun olevaisilla elämän kantavia arvoja romahtaa vaikeuksien tullessa, -ja jotkut soveltavat alkuseurakunnan yhteisönormeja seurapiireissään ja voivat paksusti. Useiden palkkatyöelämä on uskonnon organisaatioissa ja ovat korkeita ihmisiä, joilla ei aikaa eikä voimia riitä halukkaille. Monenlaiset rationaaliset asiat painavat päälle ihmisten tunteiden ja tarpeiden sijasta, sekä voimavarojen puute. Kahdeksaakymppiä käyvät käsityöläisikäihmiset -yhdeksääkymppiä käyvät, teologisen tiedekunnan kloppienkin- ovat rajoitettuja olevaisille aina.
>>> Olen em. vuoksi mm. neuvonut että organisaatiot tarvitsevat jäseniä koskevat säännöt, -tämä on laillisuudenkin vaatimus- palkkahenkilöstöjen ja seurapiiri-luotto-hyväveli- mielivallan käytön sijasta.
Ihmisellä on oikeus ja syytä huolehtia tietysti hyvinvoinnistaan ja seurapiireistään.
Lue koko ketju.Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei lue sitä 'JarinHotelli' (nykyään Jaxinhotelli? )sivustoa, joten Jari Laurila saa tällä palstalla ehkä jonkun lukemaan niitä höpinöitään.
"Kukaan ei lue sitä 'JarinHotelli' (nykyään Jaxinhotelli? )sivustoa, joten Jari Laurila saa tällä palstalla ehkä jonkun lukemaan niitä höpinöitään. "
- Monet kymmenet ihmiset lukevat joka päivä minun blogiani.Anonyymi kirjoitti:
Vaari oli terveempi kuin moni nykynuori ja hoiti tilaansa vielä reippaasti 96-vuotiaana. Metsätöissä sitten tapahtui haaveri ja lonkka murtui, joka sitten johti sairaalareissuun ja sille tielle sitten sairaalassa jäi, kun sai vielä keuhkokuumeen ja sairaalapöpön.Pähkinät ovat torjunta-aineillakin kasvatettuja,
Pähkinöitä pitää aina vedessä liottaa että torjunta-aineet irtoavat -liukenevat kylmään veteen.
Kaloista on huomioitava mistä vesisistä on kalastettu, -ihmiset asian pakostakin tietävät. Suomen järvivesienkin puhtaudesta on vuosien mittaan pidetty niin paljon meteliä.
Paappa ei ehtinyt syödä itseään kuoliaaksi puukko vyöllään, on ollut metsätöissä sen verran paljon että on pakosta liikkunut ja e ole mässäilemään kerinnyt.
Suomessa tehtiin kuuluisi Karjala-projekti, kun Suomessa ihmeteltiin miksi 50- ikäiset punaposkiset terveet riskit miehet yhtäkkiä pöllimettille suorilta jaloilta kuolevat. Kiistatta kova rasva todettiin syylliseksi, ymmärtääkseni, ja kasvikunnan ravinnon puute. Tämä eläin- ja kasvikunnan ravintosuhde sitten Suomessa valistettiin kansalle yksinkertaisessa muodossa miten pitää jakaa ruokalautasen sisältöä.
Olen havainnut että jokainen joka mainostaa isovanhempansa elämän pituutta epäterveellisillä elämäntavoilla eivät itse näe korkeaa ikää.
Yksi kaveri aina puolusti tupakkaa ja alkoholia isoisänsä lähelle 100- vuoteen ehtinyttä ikää, ja ei nähnyt 50- vuotispäiviään jatkuvan juomisen ja tupakan vuoksi. Tupakka ja alkoholi on aina iso rasite sydämelle ja alle 50 vuotiaat kuolevat näiden vuoksi sydänkohtauksiin.
- Anonyymi
Jarilla on loistohotelli ja maraton kunto. Hyvä niin. Tytöt varmaan huomioi tämän...
- Anonyymi
Suuret puheet ei tee miestä.
Jari on osoittautunut mitättömyydeksi ja pelkäksi suunsoittajaksi omien tekstiensä kautta. Hänen tarinoinnillaan ei ole mitään painoarvoa missään. Ne tarinat ovat vain sekavan yksinäisen miehen mongerruksia. Anonyymi kirjoitti:
Suuret puheet ei tee miestä.
Jari on osoittautunut mitättömyydeksi ja pelkäksi suunsoittajaksi omien tekstiensä kautta. Hänen tarinoinnillaan ei ole mitään painoarvoa missään. Ne tarinat ovat vain sekavan yksinäisen miehen mongerruksia.Sinullekinko pitäisi esittää "miestä."
- Syy?
- Miksi pitää ihmisten esittää Sinulle "miestä," ja pitkä ovat ne päällimmäiset miesarvot Sinulla, ja missä sellaiset arvot lukevat säännöissä?
- On "todettu" -on "osoittautunut,"
> Kenenkä mielivallalla, -en ole saanut mitään päätöstä jolla olisi legitimiteettiä ,ei ole mitään tuollaista päätöstä kolahtanut postiluukustani?!
- Mistä Sinun mielivallan oikeus on kotoisin, ja minkälaisella laillisella legitiimiydellä valtasi puolustat?
Minusta tuli hetki sitten onnellinen kuumailmakeittimen omistaja.
Toivottakaa onnea ja ruokahaluja !
Kiitos.
- Lopettelen forumilla kirjoittamista, -olen tällaiset asiat mitä viestiketju sisältää neuvonut ja opastanut hyvin.- Anonyymi
Ai että opastanut hyvin? Niinhän sen täytyy olla kun kukaan ei saa sinua kritisoida eikä arvostella.
Organisaatioissa on otettava missiometodiikka, että jäsenille on säännöt - kaikki ne asiat käsittävä mitä kerroin, ja vuosikymmeniä kirjoitettujen arvojen mukaan ihminen on vapaa. Säännöt pitää riittää.
Tämä mahdollistaa laajemman tilan hengittää ennenkuin törmää seuraavaan johtajaan, tai muuten vain arvostelevaan.
Joka toinen on ryhtynyt jollakin tavalla ihmisten johtajaksi, niin se toinen joka toinen lähtee.
Ymmärtäkää tämä.Olen sitä mieltä että pikaluettuani kansalaisaloitteen, -kannatan että Raamatun Jeesus uskonnon missiossa on opetettava sukupuolineutraaliton missio -eli avioliitto miehen ja naisen välillä.
Kuitenkin vaikka en ole lakiin perinjuurin tarkasti perehtynyt, huomautan että uskonnon yhdyskunnilla on oikeus siihen jo olemassa;
Yhdenvertaisuuslaki; 2 §;
Soveltamisala
"Tätä lakia sovelletaan julkisessa ja yksityisessä toiminnassa.
Lakia ei kuitenkaan sovelleta yksityis- eikä perhe-elämän piiriin kuuluvaan toimintaan eikä uskonnonharjoitukseen."
Minusta ei pitäisi olla vinkumista, -yhdenvertaisuuslain 2§ perusteella uskontojen yhdyskunnat ovat yhdenvertaisuuslaista riippumattomia jo nyt.
Olen itse jag minä elämäni aikana kaksi hyvää oikeustieteen peruskurssia käynyt 1980 ja 2010 luvuilla. Oli ihanaa opiskella nuorten kanssa 55- iässä 70 opintopistettä tämän vuosikymmenen puolessa välissä.
Opiskelin hallinnon tieteiden alan julkisen johtajuuden asioita, nimenomaan organisaatioiden toimintaa ja hallintopalvelukulttuurimme asioita.
Kahden vuoden opintokokonaisuudestani jäi yksi kurssi vaille, ja samalla muuttui tutkintorunko, -en ole ollut tutkintoa suorittamassa, vaikka harkitsin että olisin kolmessa vuodessa opiskellut kotonani tehona kahta kieltä pohjaksi saavuttaakseni tutkinnon, -mutta en vanhuuseläkettäni vasten ryhtynyt puuhaan oli väsymystä monesta rasitteesta vielä toipumattakin. Kuitenkin erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja kurssitenteistä ja essee kirjoituksesta, ja kokonainen ehjä yliopiston lukukausi meni keskiarvolla kiitettävä , asteikolla 1-5.
Sain kuitenkin itseni täysijärkisen kirjoihin, kun huumorini on sekoittunut toisinaan johonkin "sielulliseen" -monenlaista tulkitsijaa on ollut johtopäätöksiä tekemässä. Minua vaivasi elämän varsitiellä uupumus, ja uupumuksesta aina poikkeuksetta seuraava masennus,- ei aivosolujen puute, eikä mikään "sielullinen" -Olen rasitteista ollut kaksi uupumusta elämäni aikana kärsinyt.
61- ikäisenä en ota taakkaa, ja vietän vanhuuseläkkeeni kynnyksellä aikaa, että turpa kiinni kaikki muut. Minä 1/3 elämästäni vietän päiväni vapaassa missiossa. kaikenlaisilta ihmisten johtajaksi ryhtyneiltä, kun en ole työelämässä.
Rakastan armaan maamme oikeusmoraali-etiikkaa ja hallintopalvelukulttuuriamme, -nämä ovat äärimmäisen hienoja maassamme kansainvälisellä tasolla.
Armas maa on kuitenkin haavoittuvainenkin tietenkin kyber-uhkien ja maan talouden asioissa.
Olen sitä mieltä että pikaluettuani kansalaisaloitteen, -kannatan että Raamatun Jeesus uskonnon missiossa on opetettava sukupuolineutraaliton missio -eli avioliitto miehen ja naisen välillä.
Kuitenkin vaikka en ole lakiin perinjuurin tarkasti perehtynyt, huomautan että uskonnon yhdyskunnilla on oikeus siihen jo olemassa;
Yhdenvertaisuuslaki; 2 §;
Soveltamisala
"Tätä lakia sovelletaan julkisessa ja yksityisessä toiminnassa.
Lakia ei kuitenkaan sovelleta yksityis- eikä perhe-elämän piiriin kuuluvaan toimintaan eikä uskonnonharjoitukseen."
Minusta ei pitäisi olla vinkumista, -yhdenvertaisuuslain 2§ perusteella uskontojen yhdyskunnat ovat yhdenvertaisuuslaista riippumattomia jo nyt.
Olen itse jag minä elämäni aikana kaksi hyvää oikeustieteen peruskurssia käynyt 1980 ja 2010 luvuilla. Oli ihanaa opiskella nuorten kanssa 55- iässä 70 opintopistettä tämän vuosikymmenen puolessa välissä.
Opiskelin hallinnon tieteiden alan julkisen johtajuuden asioita, nimenomaan organisaatioiden toimintaa ja hallintopalvelukulttuurimme asioita.
Kahden vuoden opintokokonaisuudestani jäi yksi kurssi vaille, ja samalla muuttui tutkintorunko, -en ole ollut tutkintoa suorittamassa, vaikka harkitsin että olisin kolmessa vuodessa opiskellut kotonani tehona kahta kieltä pohjaksi saavuttaakseni tutkinnon, -mutta en vanhuuseläkettäni vasten ryhtynyt puuhaan oli väsymystä monesta rasitteesta vielä toipumattakin. Kuitenkin erinomaisia, kiitettäviä ja hyviä arvosanoja kurssitenteistä ja essee kirjoituksesta, ja kokonainen ehjä yliopiston lukukausi meni keskiarvolla kiitettävä , asteikolla 1-5.
Sain kuitenkin itseni täysijärkisen kirjoihin, kun huumorini on sekoittunut toisinaan johonkin "sielulliseen" tms. -monenlaista tulkitsijaa on ollut johtopäätöksiä tekemässä, puuliiterissä kasvaneita jotka laittavat oman itsensä kaikille ihmisille mallikappaaleeksi.
Minua vaivasi elämän varsitiellä uupumus, ja uupumuksesta aina poikkeuksetta seuraava masennus,- ei aivosolujen puute, eikä mikään "sielullinen" -Olen rasitteista ollut kaksi uupumusta elämäni aikana kärsinyt.
61- ikäisenä en ota taakkaa, ja vietän vanhuuseläkkeeni kynnyksellä aikaa, että turpa kiinni kaikki muut. Minä 1/3 elämästäni vietän päiväni vapaassa missiossa. kaikenlaisilta ihmisten johtajaksi ryhtyneiltä, kun en ole työelämässä.
Rakastan armaan maamme oikeusmoraali-etiikkaa ja hallintopalvelukulttuuriamme, -nämä ovat äärimmäisen hienoja maassamme kansainvälisellä tasolla.
Armas maa on kuitenkin haavoittuvainenkin tietenkin kyber-uhkien ja maan talouden asioissa.Näin "saatanan adventtina" minun on vielä sanottava että olen tietoinen -enisn uskossa unohdettuani 20 vuodeksi minun 1980 luvun 20-30 ikävuosieni aikakausi,
-kukaan ei sanaakaan puhunut minun 1980 luvun nuoruuspäivistäni kahteen vuosikymmeneen, -olen tietoinen saatanan adventtina että olen liponut pillua 45-35 vuoden takaisessa aikajaksossa 1974-1985 välisenä aikakautena, ja olen hiukan myöhemmin yli 30 vuotta sitten -30- nuolaissut persettä.
- Olen tietoinen, unohdettuani koko 1980 lukuni 20 vuoden ajaksi.
Pitääkö minun olla kiitollinen että Jumala uskoon 1990 luvun alkupuolella tulleena, -uskossa 100% pyhityksessä ja uutta elämää Kristuksessa vieyttäneenä -minun oli tultava joidenkin mielestä tietoiseksi vuosikymmenien takaisista nuorten lennoista.
- Olen sitä mieltä, että on sopivaa tiedustella itselleen jotakin mielisairaala-palveluja, -jos luulee että ihmisten olisi oltava tietoisia vuosikymmenien takaisista asioista moralisoinnin, syyttämisen, -tms. merkityksessä.
Minun jokainen seksikontaktini on tänään 2019 vähintään 50- villityksen ikäinen henkilö.
Minut on syytetty ja tuomittu rattijuopumuksesta, eikä minua paina rikoksen suorittamisena rattijuoppoa kummempi rikollisuus varsitiellä.
Toki olen omana kohtuullisena aikakautena ollut synnin surussa -viimeistään 1990 luvulla 1980 lukua koskevista asioista.
Syyte- ja uskovaisten uskoontulon 1990 luvun aikakausi koskien 1980 lukua on omaan kohtuulliseen aikakauteen kuuluvaa.
Minun Jumala uskolla ei ole Adventtikirkon kanssa ollut tekemistä 1900 vuosisadalla, olen ollut Adventtikirkon jäsen 2000 alusta 6-7 vuotta, -vapaana kaikenlaisesta maallisesta syytöksien aikakaudesta. Syyteajat, moralisoinnin ja synnin surun aika on kuulunut 1900 vuosisadalle, viimeistään 1990 vuosikymmenelle koskien 1980 luvun nuorten ja nuorten ihmisten aikakautta.
Oikeusvaltiossa jokainen syyteoikeuden ulkopuolella on pidettävä syyttömänä, ja
olevaiset joille ei sakkolappuakaan pystytä maan perustuslaillisessa tuomioistuimessa kirjoittamaan rikoksien suorittamisesta, -ovat syyttömiä rikoksen suorittamiseen oikeusvaltiossamme armaassa maassamme.
- Yksikään kirkkokandidaatti tai enoon uskolainen ei ole laillisessa moralisoinnin tai syyteoikeudessa minuun. Tyvärr pleace.
Aamen.Näin "saatanan adventtina" minun on vielä sanottava että olen tietoinen -enisn uskossa unohdettuani 20 vuodeksi minun 1980 luvun 20-30 ikävuosieni aikakausi,
-kukaan ei sanaakaan puhunut minun 1980 luvun nuoruuspäivistäni kahteen vuosikymmeneen, -olen tietoinen saatanan adventtina että olen liponut pillua 45-35 vuoden takaisessa aikajaksossa 1974-1985 välisenä aikakautena, ja olen hiukan myöhemmin yli 30 vuotta sitten -30- nuolaissut persettä.
- Olen tietoinen, unohdettuani koko 1980 lukuni 20 vuoden ajaksi.
Pitääkö minun olla kiitollinen että Jumala uskoon 1990 luvun alkupuolella tulleena, -uskossa 100% pyhityksessä ja uutta elämää Kristuksessa vieyttäneenä -minun oli tultava joidenkin mielestä tietoiseksi vuosikymmenien takaisista nuorten lennoista.
- Olen sitä mieltä, että on sopivaa tiedustella itselleen jotakin mielisairaala-palveluja, -jos luulee että ihmisten olisi oltava tietoisia vuosikymmenien takaisista asioista moralisoinnin, syyttämisen, -tms. merkityksessä.
Minun jokainen seksikontaktini on tänään 2019 vähintään 50- villityksen ikäinen henkilö.
Minut on syytetty ja tuomittu rattijuopumuksesta, eikä minua paina rikoksen suorittamisena rattijuoppoa kummempi rikollisuus varsitiellä.
Toki olen omana kohtuullisena aikakautena ollut synnin surussa -viimeistään 1990 luvulla 1980 lukua koskevista asioista.
Syyte- ja uskovaisten uskoontulon 1990 luvun aikakausi koskien 1980 lukua on omaan kohtuulliseen aikakauteen kuuluvaa.
Minun Jumala uskolla ei ole Adventtikirkon kanssa ollut tekemistä 1900 vuosisadalla, olen ollut Adventtikirkon jäsen 2000 alusta 6-7 vuotta, -vapaana kaikenlaisesta maallisesta syytöksien aikakaudesta. Syyteajat, moralisoinnin ja synnin surun aika on kuulunut 1900 vuosisadalle, viimeistään 1990 vuosikymmenelle koskien 1980 luvun nuorten ja nuorten ihmisten aikakautta.
Oikeusvaltiossa jokainen syyteoikeuden ulkopuolella on pidettävä syyttömänä, ja
olevaiset joille ei sakkolappuakaan pystytä maan perustuslaillisessa tuomioistuimessa kirjoittamaan rikoksien suorittamisesta, -ovat syyttömiä rikoksen suorittamiseen oikeusvaltiossamme armaassa maassamme.
- Yksikään kirkkokandidaatti tai enoon uskolainen ei ole laillisessa moralisoinnin tai syyteoikeudessa minuun. Tyvärr pleace.
Aamen.Kaikki ne jotka ovat leiponeet minua ns. homoa tai nk. hinttiä ovat epäonnistuneet urakassaan, tyvärr.
Olen perseestä neitsyt, ja persiestä neitsyeitä jokainen minun ystävä ja kaveri varsitielläni, -enkä ole elänyt yhdessäkään homorakkaussuhteessa.
En suinkaan ole ns. homo, nk hintti sukupuolineutraalia missiota ottanut elämänarvokseni, -enkä ole ainuttakaan miestä sanallakaan sanonut ns. homoksi tai nk. hintiksi varsitielläni.
Jokaisesta varhaisnuorten seksitarjoilusta olen kieltäytynyt yli 30 vuoden ajan, -30- -jokaisen sellaisen tilaisuuden harrastella seksiä varhaisnuorten kanssa olen jättänyt käyttämättä yli 30 vuoden aikana.
>>>> Näin saatanan adventtina kehotan suksimaan jonnekin, jokaisen joka inisee jotakin sitä vastaan mitä tässä ketjussa olen valkaisuksi ymmärtämättömille ymmärrykseksi kirjoittanut.
Minulla on oma Raamattu-harrastusta, en ole 13- vuoteen Adventtikirkon toiminnan mukana ollut.
- On aika lopetella kirjoitustani täällä, -tämä oli tapa tavata tuttuja menneiden vuosikymmenien varsitieltä, -minua on täällä kyyläneet urakalla.
"Katso vaimo minä paukautan henkseliäni, olen ryhtynyt ihmisten johtajaksi ilman sopimuksia ja kyylään muita ihmisiä."
1980 nuoruuteni päivien aikakauden yli 30- vuoden takaista aikaa, ei ole ollut olevaisena olemassa 2000 vuosituhannella, -kaikenlainen mahdollinen syyte- moralisointi aika, on jäänyt neljännesvuosisadan taakse.
Olen lainkuuliainen oikeusvaltion oikeusmoraalietikkaa ja hallintopalvelukulttuuriamme rakastava olevainen armaassa maassa.
Eläkepäivieni harrastuksissani.
Jumalan siunaustaHengellinen elämä perustuu Jeesukseen Kristukseen Jumalaan - kaiken Luojaan - rakkauteen.
Lokaaleissa ja globaaleissa mikro ja makro tasoissa olevaiset joutuvat huomioimaan sidosryhmien vaatimukset, tarpeita ja toivomuksia. Organisaatioiden omat jäsenet/ työntekijät ovat yksi erilaisista sidosryhmistä.
Ihmisten ryhmissä ihmiset joutuvat ristiriitatilanteisiinkin keskenään.
En ole valmis valjastamaan henkilökohtaista uskoani johtajien autoritaariseen itsenäiseen hallintaan ja vallintaan.
Ihmisen uskon kestävyyden yksi edellytys on mielestäni ettei omantunnon asioita alisteta vallintaan.- Anonyymi
Eipä tuo kovin lyhyeltä näytä. Lyhenee vain päivä päivältä :'D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810257Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174281Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323586Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1062934Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352152Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142150Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01371Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu751208Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145