Eikös ne ole samaa systeemiä?
Mitä eroa on klitoriksella ja emättimellä?
33
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja miten vagina tai vulva liittyy tähän kompleksiin??
- Anonyymi
En ole kumpaakaan koskaan nähnyt, mutta isot pojat sanovat eroa olevan yhtä paljon kuin pippelin kärjellä ja varrella.
- Anonyymi
Eikö emätin vastaa lähinnä kevespussia? Vai häppäritkö ne kasseja mallaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö emätin vastaa lähinnä kevespussia? Vai häppäritkö ne kasseja mallaa?
Miehellä on pullahtanut piereskellessä sukukalleudet pihalle.
Emätinhän on klitoriksen kanssa nurinpäin penis. Vastaavasti kivekset ovat munasarjat jne.
- Anonyymi
Eipä ole poikasilla naisen anatomia ihan hallussa. Kysykää mummoltanne.
- Anonyymi
Olen vanhapoika 55v., eikä ole edes äitiä elossa. Joten kerrotko itse...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vanhapoika 55v., eikä ole edes äitiä elossa. Joten kerrotko itse...?
Kysy naapurin mummolta.
Anonyymi kirjoitti:
Kysy naapurin mummolta.
JEP jep! jos on 55 vuotiaaksi päässyt vanhanapoikana, ei kannata enään edes haaveillakaan naisten kalleuksista!
Late Lapista.
- Anonyymi
ei taida olla mailman menoa palstalla parhain asia pohtia naisten anatomiaa...?
tuolta sexsi palstalla voi asiasta kysellä... ?- Anonyymi
Siis käsityksesi mukaan täällä ovat kaikki eunukkeja tai homoja??
- Anonyymi
luetun ymmärtäminen...
ei v...tunkaan väliä suuntautumuksesta?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luetun ymmärtäminen...
ei v...tunkaan väliä suuntautumuksesta??No miksei täällä sitten ole sellaisia, jotka voisivat jäsentää tuon varustuksen luonteen?
- Anonyymi
KVG - katso klitoris ja emätin googlesta
- Anonyymi
Etkö uskalla kertoa asiasta itte vai eikö isäntä osaa..?
- Anonyymi
Varmaan sama ero kuin peniksellä ja kiveksillä
- Anonyymi
Vitun osat:
Lirputin,
lärpytin,
kiimaläppä,
litoris.
Mikäli oikein muistan
nimim. Wanha ukko. - Anonyymi
En tiedä, muijilla on muutenkin enemmän tavaraa kropassaan ... munasarjat, kohtu ja ties mitä. Pissakin tulee jostain muusta kuin vtusta, vaikka samalla alueella kuitenkin ollaan. Vaikeita juttuja. :DD
- Anonyymi
Mitä eroa on pippelillä ja huppelilla? Kumpikaan ei seiso kunnolla.
- Anonyymi
Joillain naisilla,yhä enenevässä määrin, klitoris voi olla niin iso että toimii jo minipeniksenä ja joka jäykistyy kuin miehen vastaava.
Luonto näköjään rakastaa sekasikiöitä,lopulta meistä kaikista varmaan tulee sellaisia ja kulkuset roikkuu vaikka leuasta niin kuin jossain elokuvassa tais joskus olla. - Anonyymi
Mitä eroa? No toisella voi ampua pingispalloja mutta toisella ei voi. Harmi.
- Anonyymi
Kyll on suomessa peräsuoliraskausien määrä hurjalla tasolla.
- Anonyymi
Jälleen kiitos naiseuden kunnioittamisesta. Ehkä Luoja ihan suunnitellusti korvasi miehen aivot oliviinkokoisilla kiveksillä?
- Anonyymi
23 Vastausta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Palstan paras ketju ja kun minä sinne kirjoitan niin eikö se poisteta heti. Kysyin mitä eroa on kusella ja paskalla.- Anonyymi
kahta en vaihtais!? toinen... nestemäistä ureaa? toinen sit... täyttä tavaraa !( vitsi vitsi)
- Anonyymi
Korkeimmissa kulttuureissa tehdään niile selvä ero.
Klitoris leikataan poi ja emätin ommellaan kiinni. Nyt tyhmempikin, kuten aloitaja, huomaa eron. Se mikä enää löytyy on emätin, ei tarvi pohtia kumpi on kumpi. - Anonyymi
Missä v... a on klitoris?
- Anonyymi
Se on jyrsitty irti ja heitetty pois!
- Anonyymi
Somalinaiset ovat todenneet, ettei toista tarvita ollenkaan, vaan joutaa leikata pois.
- Anonyymi
Lampaan suolesta tehdyllä luomulangalla ommellaan emätin hellästi kiinni. Sen saa avata vain aviomies kun tyttö on saavuttanut laillisen naima iän, 7v
https://fi.bongacams.com/ajellut-pillut
Tuossa vanhalle pojalle taivastelemista!
Late Lapista.- Anonyymi
Jännä juttu: sivu vaan tärähti, kun koetti linkkiä klikata..
- Anonyymi
Kyllä nainen osaa opastaa asioissaan. Jos ei osaa, ei sitten tarvitakkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599