Mies ajattelee etten hyväksy hänen lapsia

Anonyymi

Osaisiko joku auttaa ymmärtämään? Mies on tuonut esiin aina ajoittain etten hyväksy hänen lapsiaan. Olen tehnyt paljon lasten eteen ja rakastan heitä paljon. Ovat joka viikonloppu. Ongelmia meillä riittää. Muistakin ihmisistä (lasten äiti, lähisukulaiset ja miehen toiset naiset) on ollut yllin kyllin negatiivista taakkaa meille. Olivat eronneet ennen minua, mutta ero oli käsittelemättä vielä kaikilla vaikka minulle muuta kerrottiin, joten jouduin keskelle sotaa. Joskin nuo ongelmat ovat enimmäkseen korjaantuneet tai niin ainakin luulen. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Draamaa on riittänyt. Tuntuu että mies on jopa tyytyväinen, kun minulla on paha olla. Aivan kuin saisi purettua omaa pahaa oloaan saamalla minullekin. Tykkää kipakoista pahis naisista mikä on erikoista, koska olen kovin toisenlainen ja jos en olisi saisin kenkää. Onnistuu välillä aiheuttamaan reaktioita minullekin kun tarpeeksi loukkaa. Sitten kehuskelee kuinka hankala olen. Mikä on kaukana siitä mitä oikeasti olen.
Ei tätä hulluutta jaksaisi yhtään, jos ei aidosti hyväksyisi lapsia. Joskus kun sattuu erityisen paljon jopa tuntuu, että lapset ovat itselleni syy pysyä yhdessä. Omia ei ole, enkä miehen kanssa ole uskaltanut tehdä ja tarviikokaan tähän lisää. Lapsiin ja rakkauteeni heitä kohtaan mies myös osaa vedota kun on töpeksinyt ja saa minut antamaan paljon anteeksi. Joten luulisi hänen tietävän mitä tunnen.

Miestä alkaa olla vaikea rakastaa. Hän on narsistinen luonteeltaan, hänellä on isoja vaikeuksia luottaa ja vika on aina muissa., eikä kestä kritiikkiä. Hankala ihminen kaikkialla ja konflikteissa lähes päivittäin jonkun kanssa, vaikka osaakin esittää valitsemilleen mukavaa ja reilua.
Hänelle on siis helppoa syytellä minua siinä missä kaikkia muitakin. Nytkin (stressi/humalatila) sai jostain päähänsä näitä mietteitä, vaikka oli ollut kiva päivä minun ja lastenkin mielestä. Vai sekö häntä kaivelee, että olemme aidosti onnellisia?
Ehkä vika on siinä, että koska ei itse kestä kritiikkiä ei kestä myöskään "kritiikkiä" lapsia kohtaan. Joudun olla varpaisillaan, vaikka lapset käyttäytyisivät kuinka. Ovat yhä pieniä lapsia ja hämmentyneitä kahden täysin erilaisen kodin elämään. Ongelmista en saa puhua, edes helpottaakseni arkea, lasten auttamisesta puhumattakaan. Teemme siis asiat aina miehen tavalla. Kaiken. Hänhän se isäkin on, joten en voi mitään. Siksi niitä vakavia ongelmia onkin, kun ei ymmärrä kovin lapsia ja syy-seuraussuhteita. Ongelmista syyttää pelkästään exää. Ei näe mitään vikaa itsessään vaikka esimerkiksi antoi aiemmin taaperon valvoa aamuyöhön ja siitä on ollut omat seuraamuksensa. Äidin syytä kaikki.

Alkaa tuntua että olen odottanut aivan turhaan muutosta ja toivonut että tämä johtuu vain normaalista prosessista. Nyt jos vihdoin lähden tästä (syitä olisi enemmän kuin riittävästi) niin hän kertoo varmasti kaikille kuinka en hyväksynyt koko pakettia yms. Se on yllättävän satuttava ajatus, vaikka paljon muuta pahaa olen kuullut mieheltä. Sitä hän ei kerro kuinka on itse sabotoinut "idylliä". Onneksi lapset tuntevat nyt että välitän ja rakastan ja se ei toivottavasti muutu aikuisten puheista ja teoista huolimatta.

Olenko typerä jos jään hakkaamaan päätä samaan petäjään vai onko tästä vielä jokin ulospääsy yhdessä?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs rikoit toisten perheen? Sen siitä saa että ei ajattele mitään senkun rikkoo vaan. Luulit että ei olemitään väliä vaikka rikot, kunhan itse sulla on kivaa. Hajotit miehen elämän, lasten elämän, ex vaimon elämän, miehen suvun ja ystävien elämää se sattuu kun olet idiootti.
      Miksi on kivaa rikkoa?
      Kaikista entiten kärsii nyt mies, kun menetti lapsensa, kaiken. Joutuupa vielä maksamaan lapsitaan vaikke näe heitä. Etkö ajatellut yhtään ennenkuin hajoitit toisten elämän.
      On niitä vapaita lapsettomia miheiä olemassa, mutta kun on kiva nähdä lasten kärsivän, niinkö?
      Ole nyt ylpeä kun hajotit monen asiat ja nyt olet itse hylättäh ja onneton. kannattiko?

      • Anonyymi

        Se että mies jätti harakka-eksänsä, ei liity mitenkään siihen, että äiti 2.0 tuli pelastamaan, mitä pelastettavissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että mies jätti harakka-eksänsä, ei liity mitenkään siihen, että äiti 2.0 tuli pelastamaan, mitä pelastettavissa on.

        "Se että mies jätti harakka-eksänsä"
        -Miksi ex olisi ollut mikään harakka?
        Tämä mieshän kuulostaa inhottavalta ihmiseltä, ehkei vain kestänyt fiksua exäänsä tai oli turhaan mustis.
        Kuka tietää...


      • Anonyymi

        Rankkaa tekstiä tuo: Mitäs rikoit toisen perheen!!!?

        Tässäänkään tapauksessa ei ole kysymys rikkomisesta vaan ealastamisesta.

        Olen itse ollut parisuhteessa avioeroni jälkeen 2,5 yksinhuoltajan kanssa ja aina olen rakastanut
        heidän lapsiaan kuten omaani.

        (Tuo viimeinen 0,5 oli narsisti jota ei lasketa kokonaiseksi).

        Tuon anonyymikommentti 24.8 on siis naurettavaa
        sovinismia.
        Elikkä naisen pitäis suurinpiirtein viimeiseen asti
        rakastaa miestää vaikka hänet nakattaisiin pää edellä
        hylättyyn kaivoon?

        Tämän threedin aloittajalla on persoonallisuushäiriö-


    • Anonyymi

      Pystyykö tuon miehen kanssa keskustelemaan? Kertoisit nuo asiat, mitkä avaukseen laitoit. Olisikohan mies mustasukkainen, koska rakastat hänen lapsiaan enemmän kuin häntä?
      Mielestäni et voi uhrata omaa elämääsi mieheen, jota et rakasta ja jota pidät selvästikin narsistisena ääliönä. Olet ansainnut fiksumman ja empaattisemman miehen. Varmasti tuntuu pahalta pienten lasten vuoksi, mutta ei kai muutakaan vaihtoehtoa ole, kuin ottaa ja lähteä.
      Harmi, että olet iskenyt kätesi paskaan. Itse olin tipalla joutua samaan paskaiseen liekaan, mutta onneksi tajusin ajoissa, ennen kuin vahinko oli jo tapahtunut.

      Löysin myöhemmin ihanan 3-kymppisen, lapsettoman miehen. Koska itsekin olet lapseton, kuten minäkin silloin olin, sinullakin on hyvät mahdollisuudet löytää aito perheonni ilman exiä, toisia naisia ja toisten tekemiä lapsia, vaikka he sinun tapauksessasi eivät olleetkaan haittatekijä, vaan bonus. Onnea jatkoon.

      • Anonyymi

        Kyllhän varattuja miehiä on ja niitä moni lapseton nainen metsästääkin. On se kumma että ensin rikotaan ja sitten vasta mietitään.

        Lapsettomille pitäisi olla miehen etsinnän abc opas kirja, jossa selitetään millaisia mihiä on lupa metsästää.
        Varatut pitää pitää kaukana saalistamisessa, ei ole kiva rikkoa lapsiperjeitä. Se on katkeraa ja tekee idiootin maineen. Ja muutenkin se ei sovi.
        Mutta lapsettomat ja joilla ei ole koskaan ollut miestä eivät voi ymmärtää mitä kaikkea sellaisen saalistaminen tarkoittaa.
        Siinä rikkoo lapseiperheen, avioliiton siinä rikkooo ystävät ja kaiken, mies menettää kaiken. Äiti lapsineen selviää kyllä mutta mies jää tyhjän päälle.


      • Anonyymi

        Tuo mihin itse olin käteni paskaan iskemässä, ei ollut varattu vaan eronnut, kuten avaajankin tapauksessa ymmärsin olleen.

        Itse en todellakaan mitään miehen etsinnän abc-opasta olisi tarvinnut. Kyllä terveellä järjellä pärjää.

        Sinä kyllä tarvitset vielä aapista, että oppisit hyvin lukemaan ja kirjoittamaan. Kaltaisesi miehen kohdalla voi olla, ettei mukautetun luokan pienryhmäopetuksestakaan olisi juuri apua. Ei taida sinua, miespolo mikään pelastaa idiootin maineelta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllhän varattuja miehiä on ja niitä moni lapseton nainen metsästääkin. On se kumma että ensin rikotaan ja sitten vasta mietitään.

        Lapsettomille pitäisi olla miehen etsinnän abc opas kirja, jossa selitetään millaisia mihiä on lupa metsästää.
        Varatut pitää pitää kaukana saalistamisessa, ei ole kiva rikkoa lapsiperjeitä. Se on katkeraa ja tekee idiootin maineen. Ja muutenkin se ei sovi.
        Mutta lapsettomat ja joilla ei ole koskaan ollut miestä eivät voi ymmärtää mitä kaikkea sellaisen saalistaminen tarkoittaa.
        Siinä rikkoo lapseiperheen, avioliiton siinä rikkooo ystävät ja kaiken, mies menettää kaiken. Äiti lapsineen selviää kyllä mutta mies jää tyhjän päälle.

        Sinä tarvitset aapisen, jotta oppisit lukemaan ja kirjoittamaan, sekä ymmärtämään luettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tarvitset aapisen, jotta oppisit lukemaan ja kirjoittamaan, sekä ymmärtämään luettua.

        Ja sinä käytöksen kultaisen kirjan et tajuisit käytöstavat, puhetavat, ja ettei perheitä rikota. Lapset kärsii ja mies eniten. Mies menettää kaiken koko elämän kun pakotat hänet hylkäämään omat lapset. Miksi olet niin katkera ja viet miehen rahatkin?
        Kun olet lapseton ja sulla ei ole koskaan ollut miestä et voi tajuu miten mies kärsii kun menettää sun takia kaiken.
        Mene sinne kauppaan ja etsi käytöskirja ja ota vielä katekismus ja lue käskyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä käytöksen kultaisen kirjan et tajuisit käytöstavat, puhetavat, ja ettei perheitä rikota. Lapset kärsii ja mies eniten. Mies menettää kaiken koko elämän kun pakotat hänet hylkäämään omat lapset. Miksi olet niin katkera ja viet miehen rahatkin?
        Kun olet lapseton ja sulla ei ole koskaan ollut miestä et voi tajuu miten mies kärsii kun menettää sun takia kaiken.
        Mene sinne kauppaan ja etsi käytöskirja ja ota vielä katekismus ja lue käskyt.

        Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa , sitten suututaan ja haukutaan , kun ei sinun järki riitä , vaikka kuinka luet.
        Missä on sanottu jonkun miehen rahoista????ja missä lukee hyljätty lapset ?? Lueppas nyt oikeen tarkkaan ja mieti joka lause mitä siinä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa , sitten suututaan ja haukutaan , kun ei sinun järki riitä , vaikka kuinka luet.
        Missä on sanottu jonkun miehen rahoista????ja missä lukee hyljätty lapset ?? Lueppas nyt oikeen tarkkaan ja mieti joka lause mitä siinä sanotaan.

        Voi sua pientä reppanaa! Kovillehan se ottaa moitteet kun rikkoo toisten perheitä! Oletko nyt onnellinen kun jotkut lapset ovat menettäneet isänsä? Oletko onnellinen ? Taidt olla, kun sait surullisia lapsia ja rahallisesti heidän elämänsä köyhyyteen.
        Menisit töihin etkä eläisi miehen rahoilla joilla olisi elättänyt lapsensa. Sullehan se käy hajottaa ja riitauttaa kaikki miehen ystävät, perhe ja suku! Onnea valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua pientä reppanaa! Kovillehan se ottaa moitteet kun rikkoo toisten perheitä! Oletko nyt onnellinen kun jotkut lapset ovat menettäneet isänsä? Oletko onnellinen ? Taidt olla, kun sait surullisia lapsia ja rahallisesti heidän elämänsä köyhyyteen.
        Menisit töihin etkä eläisi miehen rahoilla joilla olisi elättänyt lapsensa. Sullehan se käy hajottaa ja riitauttaa kaikki miehen ystävät, perhe ja suku! Onnea valitsemallasi tiellä.

        Mitä sinä tollo nyt hölötät, en ole mitään rikkonut, olenko jossain niin sanonut, ja olenko sanonut olevani työtön, olenko sanonut , että minulla on lapsia, olen ollut töissä kohta 40 vuotta ja puolisoni on jo eläkkeellä ,olemme olleet aviossa 25v , siinä sulle ääliö, suosittelen sulle hakeutumista mielenterveyshoitoon ,olet katkera ja vihaa täynnä ja juttusi on niin pähkähulluja .
        Minun kohdaltani tämä on tässä , en kirjoittele hullujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä käytöksen kultaisen kirjan et tajuisit käytöstavat, puhetavat, ja ettei perheitä rikota. Lapset kärsii ja mies eniten. Mies menettää kaiken koko elämän kun pakotat hänet hylkäämään omat lapset. Miksi olet niin katkera ja viet miehen rahatkin?
        Kun olet lapseton ja sulla ei ole koskaan ollut miestä et voi tajuu miten mies kärsii kun menettää sun takia kaiken.
        Mene sinne kauppaan ja etsi käytöskirja ja ota vielä katekismus ja lue käskyt.

        Vaikka olet huvittava trolli, trollaus viesteissäsi toistuu ajatus että nainen rikkoo, vie miehen ja lapset.
        Onkohan mies mielestäsi tahdoton olento , joka ressukkana vain joutuu pakosta ansaan jne?
        Miehillä on aivot ja niin valitessaan moraali, kyky sanoa kyllä tai ei vikitteleville naikkosille.
        Kyllä perheen rikkoja aina itse tekee sen itsekkään päätöksen, kukaan ei voi väkisin ulkopuolelta perhettä rikkoa.
        Siksi on hassua että viha kohdistetaan näihin uusiin korvikekumppaneihin eikä itse eroajaan.
        Tätä en käsitä..
        Tuo ajatus tulee eteen usein monien erotettujen puheissa.
        Tietysti ihminen joka tunkee keskelle liittoa tai alkaa suhteeseen alkutekijöissä olevassa erotilanteessa olevan kanssa (esim asumuserotilanne) toimii moraalittomasti.
        Hän estää liiton korjaantumisen ja eron peruuntumisen pahimmillaan, silti valinta on eroa haluavan eroajan
        Pitäisi olla jokin suojaraja, esim uutta suhdetta ei saa aloittaa ennenkuin erosta on 3 vuotta ja asiat selkiintyneet.
        Varsinkin tapauksissa joissa on lapsia mukana.
        Mielestäni typerää ja itsekästä tuoda jo erostakin ahdistuneiden lasten elämään vielä samalla uusia ihmisiä vastakeitettyä soppaa hämmentämään.


    • Anonyymi

      "Pitäisi olla jokin suojaraja, esim uutta suhdetta ei saa aloittaa ennenkuin erosta on 3 vuotta"

      Onko sulla kaikki ihan hyvin?

      • Anonyymi

        Onko itselläsi?
        Jos pieniä lapsia tai lapsia ylipäänsä on kuvioissa mukana tuollainen "suojaraja" olisi ihan hyvä.
        Ehkä 3v on vähän pitkä, mutta kyllä aikuinen ihminen pystyy sen aikaa yksin selibaatissa elämään .
        Fiksu ihminen ei ala uuteen suhteeseen ennen kuin tilanne on vakaa ja eron kuohuista on päästy reilusti yli.
        Osa vaan on niin alakertansa vietävissä että heti uutta matoa koukkuun, lapset siinä kärsii eniten.
        Laastarisuhteet eivät juuri koskaan edes kestä.
        Pitääkö semmoisilla lapsia kiusata?


    • Anonyymi

      Törkeitä nää uudet sutturat, kuvittelee että samana pvän kun iskee varatun miehen voi muuttaa miehen taloon ja ryhtyä taloksi! Eihän ne miehet sitä naista ota muuksi kuin laastariksi ja siivoojaksi.
      Miehen lasten ja exän ei tarvi hyväksy sutturaa elämäänsä, ja mihet jotka pakottaa hyväksymään ei ole isä lapsille ollutkaan.
      On säälittävää että mies pakottaisi exän ja lasten näkemään sutturansa. Meillä e i hyväksytty sitä koskaan eikä vieläkään olla sutturoita nähty.
      En ikinä halua että lasteni elämä sotekutuisi enempää ja joku hankaloittaisi meidän elämää, en ymmärrä miksi muut haluaa? Eikä riitä että nainen vei lapsilta isän ja vaimolta miehen miksi ptiäisi ielä hyväksyä suttura kotiin haukkumaan ja sotkemaan?
      Mies sanoikin että hän suojelee meidät sutturoilta eikä päästä koskaan heitä meitä haukkumaan ja sotkemaan kotiamme.
      Varatut miehet on vaan niin ihania ja parhaita, mutta sutturat läytävät kllä heitä kapakoista ja puistoista jos vaanhaluaa, mutta varatut on parahita kun voi vielä kiusta lapsia ja jättää heidät ilman isää. Miehet pakotetaan hylkäämään omat lapset,

      • Anonyymi

        Sinä olet ihan pimee, vihaa ja katkeruutta täynnä , vihaat naisia yli kaiken, ehkä olet mies naisen olemuksessa, joka on pettynyt naisiin, mutta kehoitan sinua hakemaan apua, apuu on saatavilla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe