HARVINAISEN suuri anonymiteetin rikkominen tapahtui tässä lottovoittoasiassa!
Normaalisti voittajasta ei leviä tietoja kuin voittajan itsensä kautta, mutta tässä on sellainen tilanne, että lukuisat ihmiset ovat nähneet nimiä, joita listassa on eli tieto voittajasta voi levitä (ja leviäää) vaikka voittaja ei itse sitä halua.
Ja tarkoitan lähinnä henkilöitä, jotka ovat muina viikkoina pelanneet, mutta eivät osallistuneet nyt porukkaan. He "tietävät" voittajia, jota heidän ei kuuluisi tietää. Porukassa mukana olijathan tietää voittaneensa vaikka juttua ei olisi julkaistukaan.
Tämä olisi pitänyt uutisoida: "Päävoitto meni siilinjärveläisessä K-kauppa Herkkupadassa pelanneelle porukalle."
Tämä olisi tällä kertaa riittänyt, koska on tuollainen nimilista, joita ovat nähneet jokainen pelannut ja ehkä jopa joku, joka on listan ääressä harkinnut osallistuuko vai ei ja päättänyt olla osallistumatta. Lisäksi monet aiempina viikkoina pelanneet ovat nähneet todennäköisten voittajien nimiä.
Luonnollisestikaan ensimmäisenä pelannut ei nähnyt muiden nimiä, mutta hän on muina viikkoina nähnyt pelatessaan myöhemmin...
Anonymiteetti rikkoutui
5
57
Vastaukset
- Anonyymi
Lista tehdään luultavasti niin, että vain kassahenkilö näkee muiden nimet. Osallistuja ei tiedä muita osallistujia. Eli ei hätää. Edelleen voittajan pitää itse tulla julki voitollaan ennen kuin voidaan olla varmoja, että juuri hän on voittaja.
- Anonyymi
Jessssssssssssss ihanaa. Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen !!!!!
- Anonyymi
Itse olen joutunut aikoinaan juorukohun keskelle jossa minun väitettiin voittaneen ison lottovoiton. Tuntui hirveältä ja vaikka kuin kielsin ei uskottu. Mielestäni olisi parempi jos Veikkaus julkaisisi kaikkien suurvoittajien nimet, niin ei tulisi turhaa kateutta.
- Anonyymi
Kohta pistän maksuun viimeisen erän asuntolainaa, koko loppulyhennys kerralla 😊
- Anonyymi
Kyllä ne 50:ntä uutta pielysmiestä erottuu äkkiä porukasta, kun Pappa Tunturi vaihtuu BMV:hen.
T. Aina hauskaa olla pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746