Haen naisen/parinseuraa Etelä-Savosta.

Anonyymi

Moi! Olen 52v vapaa hetero mies.Ok näköinen,luotettava.Haen naisen tai parin seuraa.Rohkeasti viestiä tulemaan.

14

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terve,olen 54 v mies, pääsetkö käymään täällä Etelä-Karjalassa, Savitaipaleella? Täällä olisi nainen, 60 v, minun hyvä ystävä, haluiaisi pitää sauna illan kahden miehen kanssa.On erittäin seksikäs ja hyvä sängyssä.

• Anonyymi

Kimpassa kokenut 55v. mies vois tulla. Yhteistietoja vaan.

• Anonyymi

Moi! Mies 54 Savitaipaleelta.Olen kiinnostunut teidän seurasta.Ota yhteyttä suomi24 treffi paltalla nimimerkiin johai.t: 52v mie Etelä-Savosta.

• Terve, milloin pääsisit, laita mulle viestiä 24 treffit, Makita1,,,jos mahdollista niin kuvaa

• Laita viestiä ja mahd kuvaa treffeihin..pääsisitkö jo huomen tai viim torstaina?

• terve...millon pääset....pääsetkö huomen vai torstai...muu ei käy

• Anonyymi kirjoitti:

Moi! Mies 54 Savitaipaleelta.Olen kiinnostunut teidän seurasta.Ota yhteyttä suomi24 treffi paltalla nimimerkiin johai.t: 52v mie Etelä-Savosta.

Miten?

• eiks siul omaa autoa?

• Savitaipaleen pari,,voisin tulla saunomaan sinneOlen 60v ukkomies ja miehen mitoissa ,milloinka Teille vain käy. Tavataan vaikka viikolla jossain sovitussa paikassa.

• Anonyymi

Ei tavata painu vanhainkotiin mummoja bylsimään fossiili

• Pääsisitkö huomenna tänne?

• pääsetkö jo tänään?

• Anonyymi

Perjantai kävis minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Perjantai kävis minulle.

Ei käy olen silloin muualla to ilta olis paras?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      60
      5376
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      257
      3594
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      287
      3496
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      40
      3303
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      302
      2710
    6. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      331
      2008
    7. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      72
      1997
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      146
      1852
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      37
      1465
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1205
    Aihe