Hinta ero ison, nelivetoisen päältäajettavan ja Solis 20:en valillä on yllättävän pieni. Traktorin laajempi lisälaitevalikoima tekee traktorista pitkän päälle varmaan kalliimman.
Käyttötarve on ennen kaikkea ruohonleikkuu ja kippaava peräkärry. Tontti on sellainen, että ison osan joutuu joka tapauksessa tekemään pikkuleikkurilla. Soliksen mukana myytävän kärryn kantavuus on tonni, eli hiukan yli tuplasti sen, mitä päältäajettaville on saatavissa.
Se mitä vierastan Soliksessa eniten, on ohjaamon puute. Pienillä traktoreilla ja päältäajettavilla ruohonleikkureilla moni on päättänyt päivänsä ja ohjaamo olisi ennen kaikkea turvavaruste. Vastaavan kokoisiin kiinanihmeisiin saa turvaohjaamon.
Entä 20:nen vai 26:nen, onko lisäteholle tarvetta? Jopa kaksikymppiseen näyttää saavan etukuormaajan, mutta riittääkö teko todellisuudessa.
Solis 20 tai 26 vai päältä ajettava ruohonleikkuri?
Anonyymi
1
238
Vastaukset
- Anonyymi
Solis.sivustolla ei ole 20 hp mallia ollenkaan. Konetalo Vainikan sivulla se on. Poistuva malli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059