loukattu jousimies

candy

onko jousimies pitkävihanen ja antaako miten anteeksi? tuli loukattua jouskarimiestä ja toisessa päässä on ihan hiljasta, sen verran loukkaantunut. mistäs lähen liikkeelle kun anteeksi olen pyytänyt ja yrittänyt selitellä tekojani sopivassa mittasuhteessa?

12

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      jaahas,noniin...mä ainakin olen aika lyhytvihainen,tai tavallaan kyden asiaa mielessäni loppuelämän,eli en koskaan unohda jos on loukattu,mutta yritän parhaanimukaan elää asian,ja mua loukanneen ihmisen kanssa,mut välit ei koskaan palaa sellaisiksi mitä ne ennen oli,luottamus on mennyt ja pieni viha kytee kokoajan.

      • jousimies

        oon ihan samaa mieltä. jos on loukattu, niin en koskaan unohda. yritän unohtaa, mutta ihmisen arvo ei koskaan palaa ennalleen. muistan sen ikuisesti, mutta annan anteeksi


    • nainen***

      Pikkujutut voi antaa anteeksi, mutta syvät loukkausket eivät unohdu, ihmissuhteet saattavat jopa katketa siihen. Kestää vuosia, ennen kuin voi antaa anteeksi. Jousimies on niin vilpitön tunteissaan ja hyvää tarkottava ihminen, hän ei siedä epäkypsiä ja juonittevia ihmisiä. Jousimies on niin suuri ihanteissaan, että voi aivan hyvin olla sulle loppuelämän vaiti:)
      -sorry

    • sukelo

      Voin sanoa että en ole pitkävihainen mutta muistan petetyksi tulemisen ikusesti. mielestäni myös minussa oli vikaa mutta kumppanin pettäminen, vaikkakin oli aika lievää, oli aivan helvetin loukkaavaa. Toivon että selviän tilanteesta mutta muisto ei varmasti katoa koskaan. tässä eräs näkemys jousimiesmieheltä

    • jousipoikamies

      täydellistä anteeksiantoa tuskin saat koskaan. kun loukkaat vilpittömän oikeudentajua saat varautua pitkään piinaan, pitäisi miettiä ajoissa mitä tekosista voi seurata, hah.

    • Ei pitkävihainen vaan pitkämuistinen!Ei jaksa olla vihainen pitkään mutta valitettavasti nämä ihmiset pikkuhiljaa häipyvät tuttavapiiristä!

      • Crystalene

        ...En tiedä miksi edes käyn täällä Jouskarien sivuilla, ku en jaksaisi enää muistaa... itselläni kokemusta tästä... Loukkasin aika pahasti erästä rakasta Jousimiestä ja nyt se on häipynyt mun elämästäni... auts... ei kannattais olla äkkipikanen... Mutta luulin jo että hän Hän oli jättänyt mut kun sanoi että ei halua musta mitään sittenkään... Suutelin tän edessä erästä Skorpparia ihan isku-mielessä ja tämä näki kaiken...ihmettelinkin että miksi Jouskari katsoi tuimasti mua...luuli vissiin että kuuluin hänelle vieläkin...olisin vain säästynyt kaikelta jos olisin malttanut tutustua Jouskarin sielunelämään... Ennen ei sanonut rakastavansa mua, eikä mitään rakkaudesta...tämän Skorppri-pusun jälkeen ilmoitti kaverinsa kautta ettei haluaisi että soitan enää edes kaverina, eikä haluaisi että rakastan häntä enää... Luulin silloin Jouskarin olevan mies joka kerää pelkkiä sydämiä ja ihailijoita.... Jälkeenpäin tajusin että etsi sittenkin ihan vapaata rakkautta. Tää ei kuitenkaan ollut mikään pettäjä tyyppi... Joka ilta siltikin itken ja syytän ja tulen syyttämään itseäni koko hemmetin loppuelämäni että olen ollut tyhmä... Tämä lyö varmasti leiman koko loppuelämääni muutenkin, koska tuollaista rakkautta en ollut kokenut edes pisimmissäkään suhteissani... harmittaa toki...elämä on... *apea*


    • jollu

      kun suutun, suutun kunnolla, mutta en jaksa olla vihainen paria päivää kauempaa. Muistan jutun kauan, mutta annan anteeksi...
      muista jousimiehistä en osaa sanoa...

    • juosimes -77

      Ei ole pitkävihainen. Mutta loukkaantuneen tunteen muistaa. Itse tein aloitteen naiselle ja hänen viestinsä oli että ollaan ystäviä ei muuta. Seuraavan kerran kun nähtiin niin sieltä tuli katseita että olis muutakin. Ja minä olin 4 viikkoa ihan rikki. Saas nähdä...

    • jousitytsy-92

      mä oon jousimies, ja mä oon pitkävihanen. Mä ootan niin kauan kunnes se joka mua on loukannu pyytää anteeks. Paha virhe, PAHA

    • jousin

      Riippuu kuinka syvästi olet loukannut. Jos mua loukataan tosi tosi syvästi niin ei sen tarvi tulla sen jälkeen ikinä mun tykö...

      • katuva

        hei jousimies... voisitko kertoa olisitko pitkävihainen jos olen vaaka ja seukkasin toisen vaa´an kanssa ja sitten se ei enään tuntunut hyvältä ja jätin sen vaakapojan 2 kertaa.. kun olin sisimmässäni rakastunut jousimieheen joka taas oli sen vaakapojan paras kaveri... ja kerran kysyin siltä jousimieheltä että kertoiko se vaaka sille että jätin sen?! ja sitten se jousim sanoi et ei ja kysy et miten niin? ja mä sanoin että luulin että se kertoo sulle kaiken tai oikeestaan kavereilleen kaiken.. ja se suuttu ja sanoi että EI... SÄ KERROT KAVEREILLES KAIKEN!!!! ja ole yrittäny selitellä vaaka pojalle ja jousimiehelle että vaaka pojan kanssa ei vaan tuntunut hyvältä!!! en ollut onnellinen ym.. ja nyt se jousimies pitää minua pettäjänä... sano totuus.. olisitko vihainen kaverisi puolesta?? tai itse???


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      118
      7299
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      64
      3363
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      72
      1715
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1359
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1283
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1057
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1050
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    9. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      924
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      55
      907
    Aihe