Harrastamisen hinta(eur)

Vokkie

Ajattelin laittaa tällaisen: mitä lajin/tyylin harrastaminen maksaa.

Nämähän eivät ole kovin vertailtavissa olevia, koska eri seuroissa opetellaan eritahdissa, eri asioita ja erilailla. Lisäksi hinnat muuttuilevat silloin tällöin.

Jos täällä on sifuja niin kertokaa yleisiä taksoja esim. alkeiskurssi, jatkon hinta, joitakin leirihintoja ja yleisimmin hankittavien vaatteiden ja apuvälineiden/aseiden hintoja.

Nämä asiat kiinnostavat itseäni ja varmasti monia muitakin kovasti.

-Vokkie-
j.k. vai onko niin, että hinta politiikka on taistelulajeissa salaista ja siitä ei sovi puhua?

4

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vokkie

Ja tietenkin pitää itsekin tähän heittämääni asiaan vastata.

Hämeenlinnassa taijia (sisäinen-pehmeälaji)
      vuosimaksu 60eur. kerran viikossa syksystä-kevääseen. kesällä joitakin kokoontumisia ilman maksua.

varusteet: ei pakollisia pukuja / varusteita. suositellaan asuksi puuvillaa ja hyvin kevyet kengät. ostettuna arviolta 40-50eur.

-Vokkie-

• höh

hei missä treenaatte ja kuka opettaaa?
        teettekö 2-nelosta vai mitä?

• Vokkie
        höh kirjoitti:

hei missä treenaatte ja kuka opettaaa?
        teettekö 2-nelosta vai mitä?

PAHOITTELEN EDELLISEN VIESTINI VIRHETTÄ: kurssimaksu on nykyään 65eur eikä 60eur.

Ei 24:sta. tarkoittanet tällä sitä yleisintä taiji 24-liikettä sarjaa. Yang-tyylin taijia kuitenkin. Yang tyylistäkin on variaatioita useita. Näin sanallisesti en osaa sen paremmin kuvailla, kun en ole harjoitellut muita taijin tyylisuuntia/muita yang-tyylisuuntia.
        Kurssit vetänyt opettaja(liisa anttila) pitää kurssejaan vanajavedenopiston kurssilistoilla ja niille ilmoittaudutaan vanajavedenopiston kautta.
        TAIJI-QIGONG, PERUSKURSSI
        TAIJI-QIGONG, JATKOKURSSI I
        TAIJI-QIGONG, JATKOKURSSI II

ja kun on perusteita hieman selvillä, niin kannatan harrastajien kanssa yhteistä harjoittelua . Jos olet aiemmin harrastanut Taijia ja etsit harjoittelu seuraa niin saa meilata tuohon suomi24:sen postiin.

-Vokkie-

• Vokkie

taisi osua oikeaan tuo lajien taksat ovat hys-hys asia. :-)

-Vokkie-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe