Vahingossa eksyin näille sivuillenne. Olen valtakirkkoon kuuluva tollikka, jumalaan uskon mutten siitä numerota ole tehnyt.
Rohkenen sanoa suoraan, että meidän valtaväestön keskuudessakaan ei käydä normaaliporukan kesken näin irstaita keskusteluita kuin tällä palstalla :).
Työ ootte hassua porukkata,,pilattuna liian kovalla kurilla ja sääntelyllä sellaseksi, ettette osaa itsenäisesti päättää asioistanne ja kuunnella omantuntonne ääntä.
Eihän se missään elämässä niin mene, että jos jotain asiata ei nimenomaan ole kiellettyä niin sitä täytyy heti suinpäin rynnätä tekemään.
Olen vähän sitä mieltä, että omantunnon ääni on sellainen jumalan meihin laittama systeemi, jolta voi kysyä kun on epätietoinen valintansa oikeudesta. Jos ei sittenkään pääse asiasta varmuuteen, niin vanha kansanviisaus saattaisi auttaa: Odottaa pari viikkoa, niin jos se vouhaus ei siinä ajassa mene ohi niin sitten alkaa tutkimaan sitä uudestaan.
Selvisi näin sivullisellekin
kattelija
1
549
Vastaukset
- mieltä
joo hassua porukkaa ovat...ovat joka asiassa oikeessa ja kun kysyy jotain niin selvää vastausta et saa... mut täähän on niien ainut ilo elämässä,tää netti meinaan...;) ei millään pahalla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651125Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2041121Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1751079Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745