Kun karhu saadaan ammutuksi niin mitä lihoille tapahtuu?
Karhun taljoja on seinällä mutta se itse liha? Syödäänkö ?
Karhun metsästys.
22
1563
Vastaukset
- Anonyymi
Sen karhunlihan voi syödä kunhan eläinlääkäri on sen tarkastanut ja todennut trikiinivapaaksi! Muuten karhunlihaa ei saa ottaa elintarvikekäyttöön!
- Anonyymi
Hirven paistia olen syönyt ja oli puolukka hillon kanssa ok....mutta karhun lihaa ei ole kyllä vastaan tullut ja ei ole kyllä tarjottukaan.
- Anonyymi
Onko hirven lihalla trikiini vaara?
- Anonyymi
Oikeastiko karhun lihaa ei edes syödä? Karhu tapetaan vain tappamisen ilosta? Aika sairasta.
- Anonyymi
Syövätkö nämä metsästäjät ampumansa karhun?
Aika monta on jo kellistetty.Luulisi jo vähä osaisille purkki lihaa riittävän.
En ole kaupan hyllylä /liha tiskillä tarjottavan karhun lihaa? - Anonyymi
On se niin kivaa kantaa asetta selässä ja sitten kun pääsee ampumaan eläintä,ja se jopa kuolee....ei tarvitse viimeistellä lopetuksella.
Ja kun sitten itselle tulee nälkä niin ajetaan lähikaupaan tyydyttään nälkänsä teollisesti tuotetusta lihasta.
Tämä tapettu luonnon elukka syötetään koirille/rehuksi ym. - Anonyymi
Tottakait karunlihat syödään jos se ei ole saastunutta? Lukekaa pösilöt ennekuin kommentoitte, vai onko vain tarkoitus mollata metsästäjiä! Samoin kaikki syötävä riista tehdään ruuaksi, koska kukaan ei liene niin idiootti että maksaa sensin luvat aseet ja patruunat, ja sitten ammuskelee huvikseen tappamisen ilosta!
Ihmiset tappaa toisiaan tappamisen ilosta!- Anonyymi
Miksi Metsästät?
Kaupasta saa helpommin ja valmiiksi maustettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Metsästät?
Kaupasta saa helpommin ja valmiiksi maustettua.Onko karhunliha oikeasti edes hyvää? Vai onko se pakko syödä pitkin hampain kun on kerta tullut tapettua?
- Anonyymi
ei ole kyllä tarjolla karhun lihoja kaupoissa tai muutenkan.Hirvijahdin aikaan sentäs ties mitä peijaisia on maanomistajille.
- Anonyymi
24 karhua kaadettu.
https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/227031
Voisi niitä lihoja pistää myyntiin.
Vai minne ne häviävät- Anonyymi
sadan kilon kahta puolin lihaaa?
Karjalainen
- Anonyymi
Tuskin syövät itekkään nämä etelän vieras metsästäjät.
Metsästysturismia ja valtiolle rahaa.
Mutta eipä mitään jotkut matkustavat afrikaan asti että saavat kaadettua jonkun elefantin mutta eivät taatusti hengen pitimikseen. Kyllä karhun ja melkein kaikkien muidenkin riistaeläinten liha syödään, ei kuitenkaan kaikkien.
Susi, ilves, kettu, supikoira, ahma, näätä ei syödä, jotkut syö mäyränkin, ei moni.- Anonyymi
Kaikki karhut pitäis ampua, syyvvään tai ei. Se on nykyään tämä muoti suvakkipellejen kanssa, jotka kaupunkisohviltaan määräyksiänsä laittelee, niinku Lii Andersson.
Laittaskohan omat pentusa kulukemmaan koulluun esim. Vuonisjärvellä. Neljä perkeleen karhua yhtäaikaa kaurapellossa keskellä kylää. Se on hyvä huuvella Helsingin Kalliosta käsin.Taidat olla semmoinen trolli joka ei itsekään ajattele mitä kirjoittaa, vaan kalastelet vain ihmisiltä reaktioita.
Lieksa on nimensä mukaisesti karhukaupunki.
- Anonyymi
Jos lihat ei maistu itselle, niin on tässä maassa riittävästi ravintoloita vuoden kaatokiintiölle, jotka ne lihat ostaa hyvällä hinnalla, ja syöttää ne turisteille vielä paremmalla.
- Anonyymi
Hyvä bisnes kuulemma, etelän ravintolat ostavat.
- Anonyymi
Putinille tarjoiltiin heinäsorsan rintaa kastikkeineen suomen vierailulla.Japsit lahtaavat valaita ja delffineita ruuaksi .
- Anonyymi
Niitähän on paljon ja niissä on paljon syömistä! Valaanliha voisi ollakkin hyvää!
- Anonyymi
Paljon syömistä heinösorsan rinta paloissa?
Myö tavan talloojat syödään markettien kanaa.ja sitä en sitten tiedä onko rinnasta vai siivestä.Hyvää on teollisesti kasvatettu ja teurastettu kana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852