Ois hienoo..

Anonyymi

Tulla toisen miehen pantavaksi naisen tai useemman katsoessa.. hävettäs ihanasti kun alkas kulli seistä jo tiedosta tulla pannuks., yleisön edessä kahden homo tai bi miehen alistamaks joutuminen ois ihanaa =) laueisin varmaan heti ku saisin munan sisään..

12

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sidottuna vaikkapa levähdysalueella pöydälle laitettuna ihmisiä ympärillä ja olla miesten hyväsikäyttämänä,avuttomana panopuuna .aika kiimaista eikö vain?

• No tule, meillä vaimo katselisi mielellään

• vaimollesi kunnon irstas miehen alistus liveseksi näytös ,mieltä kiihoittavaa,kiinnostaa

• Anonyymi

Ok ..mistä päin?

• Anonyymi

Ois hienoo laueta väkisin kun mua pantas niin että vikisen, nainen näkis mun kullin kovana kun työnnät mulkun mun sisään, laukeen ajatuksesta kohta ja pakko saada munaa.

• lahden läheltä

• Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

lahden läheltä

Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti

• Anonyymi

Spurgu on herännyt kommentoimaan.Juoppo velttokulli tee jotain muuta oot vaan kateellinen kun sulla ei toimi mikään millään tasolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti

nainen painaisi pääni vasten kosteaa pillua ,kun saisi kullia pyllyyn.siinä olisi tosi kiimainen olo.tietenkin jos nainen liityisi mukaan strapon kanssa ja antaisi kyytiä perselleni, kun saisi kalua suuhuni.kiihoittavia ajatuksia tosiaan

• Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
        48v. Pk-seudulla...

• Pessi-71 kirjoitti:

Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
        48v. Pk-seudulla...

Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi

• Kolmistaa kirjoitti:

Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi

Kyllä sopii mulle vaikka tulee mukaan..... oikein hienosti

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      165
      6166
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      78
      5398
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4375
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3750
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3418
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3030
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2065
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1783
    Aihe