Tulla toisen miehen pantavaksi naisen tai useemman katsoessa.. hävettäs ihanasti kun alkas kulli seistä jo tiedosta tulla pannuks., yleisön edessä kahden homo tai bi miehen alistamaks joutuminen ois ihanaa =) laueisin varmaan heti ku saisin munan sisään..
Ois hienoo..
12
86
Vastaukset
sidottuna vaikkapa levähdysalueella pöydälle laitettuna ihmisiä ympärillä ja olla miesten hyväsikäyttämänä,avuttomana panopuuna .aika kiimaista eikö vain?
No tule, meillä vaimo katselisi mielellään
- Anonyymi
Ok ..mistä päin?
- Anonyymi
Ois hienoo laueta väkisin kun mua pantas niin että vikisen, nainen näkis mun kullin kovana kun työnnät mulkun mun sisään, laukeen ajatuksesta kohta ja pakko saada munaa.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
lahden läheltä
Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti
- Anonyymi
Spurgu on herännyt kommentoimaan.Juoppo velttokulli tee jotain muuta oot vaan kateellinen kun sulla ei toimi mikään millään tasolla.
Anonyymi kirjoitti:
Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti
nainen painaisi pääni vasten kosteaa pillua ,kun saisi kullia pyllyyn.siinä olisi tosi kiimainen olo.tietenkin jos nainen liityisi mukaan strapon kanssa ja antaisi kyytiä perselleni, kun saisi kalua suuhuni.kiihoittavia ajatuksia tosiaan
Pessi-71 kirjoitti:
Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
48v. Pk-seudulla...Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi
Kolmistaa kirjoitti:
Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi
Kyllä sopii mulle vaikka tulee mukaan..... oikein hienosti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, olo on nyt paljon parempi
Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe487436Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4383817Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!
Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?243547Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944663329Toki välitän sinusta
Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu183008Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1542848- 1522741
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt1142604Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.872009- 471917