Ois hienoo..

Anonyymi

Tulla toisen miehen pantavaksi naisen tai useemman katsoessa.. hävettäs ihanasti kun alkas kulli seistä jo tiedosta tulla pannuks., yleisön edessä kahden homo tai bi miehen alistamaks joutuminen ois ihanaa =) laueisin varmaan heti ku saisin munan sisään..

12

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sidottuna vaikkapa levähdysalueella pöydälle laitettuna ihmisiä ympärillä ja olla miesten hyväsikäyttämänä,avuttomana panopuuna .aika kiimaista eikö vain?

• No tule, meillä vaimo katselisi mielellään

• vaimollesi kunnon irstas miehen alistus liveseksi näytös ,mieltä kiihoittavaa,kiinnostaa

• Anonyymi

Ok ..mistä päin?

• Anonyymi

Ois hienoo laueta väkisin kun mua pantas niin että vikisen, nainen näkis mun kullin kovana kun työnnät mulkun mun sisään, laukeen ajatuksesta kohta ja pakko saada munaa.

• lahden läheltä

• Anonyymi
        kalewirauta kirjoitti:

lahden läheltä

Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti

• Anonyymi

Spurgu on herännyt kommentoimaan.Juoppo velttokulli tee jotain muuta oot vaan kateellinen kun sulla ei toimi mikään millään tasolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti

nainen painaisi pääni vasten kosteaa pillua ,kun saisi kullia pyllyyn.siinä olisi tosi kiimainen olo.tietenkin jos nainen liityisi mukaan strapon kanssa ja antaisi kyytiä perselleni, kun saisi kalua suuhuni.kiihoittavia ajatuksia tosiaan

• Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
        48v. Pk-seudulla...

• Pessi-71 kirjoitti:

Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
        48v. Pk-seudulla...

Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi

• Kolmistaa kirjoitti:

Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi

Kyllä sopii mulle vaikka tulee mukaan..... oikein hienosti

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      48
      7436
    2. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      438
      3817
    3. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      24
      3547
    4. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      466
      3329
    5. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      18
      3008
    6. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      154
      2848
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      152
      2741
    8. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      114
      2604
    9. Mies olet edelleen rakas ja tärkeä

Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.
      Ikävä
      87
      2009
    10. Postin muutto

Minne posti muuttaa?
      Kuhmo
      47
      1917
    Aihe