Tulla toisen miehen pantavaksi naisen tai useemman katsoessa.. hävettäs ihanasti kun alkas kulli seistä jo tiedosta tulla pannuks., yleisön edessä kahden homo tai bi miehen alistamaks joutuminen ois ihanaa =) laueisin varmaan heti ku saisin munan sisään..
Ois hienoo..
12
86
Vastaukset
sidottuna vaikkapa levähdysalueella pöydälle laitettuna ihmisiä ympärillä ja olla miesten hyväsikäyttämänä,avuttomana panopuuna .aika kiimaista eikö vain?
No tule, meillä vaimo katselisi mielellään
- Anonyymi
Ok ..mistä päin?
- Anonyymi
Ois hienoo laueta väkisin kun mua pantas niin että vikisen, nainen näkis mun kullin kovana kun työnnät mulkun mun sisään, laukeen ajatuksesta kohta ja pakko saada munaa.
- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
lahden läheltä
Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti
- Anonyymi
Spurgu on herännyt kommentoimaan.Juoppo velttokulli tee jotain muuta oot vaan kateellinen kun sulla ei toimi mikään millään tasolla.
Anonyymi kirjoitti:
Kpo ja ois kiimasta antaa persettä naisen edessä, sykkivä mulkku ja kivekset kunnolla nussituks tuleminen ja vaikka useamman miehen laukeaminen sisääni ja suuhun naisen katsoessa.. tai nuolla pillua kun mua pannaan.. irstas olo spermaa valuvasta perseestä naisten katsoessa tosi kiihottava ajatus ja antasin heti
nainen painaisi pääni vasten kosteaa pillua ,kun saisi kullia pyllyyn.siinä olisi tosi kiimainen olo.tietenkin jos nainen liityisi mukaan strapon kanssa ja antaisi kyytiä perselleni, kun saisi kalua suuhuni.kiihoittavia ajatuksia tosiaan
Pessi-71 kirjoitti:
Oisi mukava olla 69 vaimosi katsellen vieressä ja hieroen itseään.
48v. Pk-seudulla...Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi
Kolmistaa kirjoitti:
Hän ei vain suostu pelkästään katselijaksi
Kyllä sopii mulle vaikka tulee mukaan..... oikein hienosti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1151966SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2381277En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331218Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36925Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6901- 49868
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33804It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9802+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais236772Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29743