Hei taas, näetkö mulle muuttoa uuteen asuntoon tämän vuoden aikana?
Musta oikeesti tuntuu että mun nykyisessä asunossa on jotain "outoa"..tai sitten kuvittelen on se kaunis koti mutta jotenkin kolkko...poikaystävä sanoo samaa...en tiiä sitten.Harmittaa kun en viime vuonna ostanut erästä asuntoa lähistöltä..voisiko siitä punatiilitalosta vapautua mah.asuntoa? Jotenkin siitä havittelen edelleen kotopesää:)
cherry
2
113
Vastaukset
Näen Sinut kesällä asumassa rivitalossa, olisiko jo ensi kesä.. vai asutko nykyäänkin sellaisessa, jolloin muuttoa ei olisi tiedossa? Sellainen tuntu kuitenkin tuli, että asut nykyään kerrostalossa.. En tiedä, onko kyseessä mainitsemasi punatiilitalo, mutta jostakin rivitalosta niiltä seuduilta vapautuu piakkoin huoneisto vanhan naisihmisen kuoleman johdosta, joten pidähän silmäsi ja korvasi auki..
Laita huoneistoosi suolavesivati johonkin sopivaan paikkaan (esim. kattilaan vettä ja pari kourallista merisuolaa) ja vaihda vesi ja suola parin, kork. neljän päivän välein - se kerää itseensä negatiivisia energioita asunnostasi. Voit myös siunata ja suojata asuntosi lukemalla esim. Isä Meidän -rukouksen jokaisen oven ja ikkunan edessä Raamattu kädessä, ellei ajatus tunnu sinusta vieraalta, tai muuten vain pyytää asuntoosi suojausta esim. enkeleiltä. Suojaukseen ja puhdistukseen on monia tapoja, mutta niistä kannattaa kyllä huolehtia, huomaa heti, kuinka on helpompi hengittää ja riidat ja epäsopukin vähenevät oitis! Toivottavasti alat paremmin viihtyä asunnossasi - tai löydät uuden paremman, jos niin on tarkoitus.. Aurinkoista kevättalven jatkoa Sinulle!- outo lintu
kiitos viestistäsi..hui tietkö mun äiti asuu lähelläni rivitalossa..apua nyt mua alko pelottaa josko se kuolee..voi että tätä mun murehtimista:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1573991Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,923362SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.992730Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2842575Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392316Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1522063Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k61674- 421059
- 951038
- 53899