Hei taas, näetkö mulle muuttoa uuteen asuntoon tämän vuoden aikana?
Musta oikeesti tuntuu että mun nykyisessä asunossa on jotain "outoa"..tai sitten kuvittelen on se kaunis koti mutta jotenkin kolkko...poikaystävä sanoo samaa...en tiiä sitten.Harmittaa kun en viime vuonna ostanut erästä asuntoa lähistöltä..voisiko siitä punatiilitalosta vapautua mah.asuntoa? Jotenkin siitä havittelen edelleen kotopesää:)
cherry
2
144
Vastaukset
Näen Sinut kesällä asumassa rivitalossa, olisiko jo ensi kesä.. vai asutko nykyäänkin sellaisessa, jolloin muuttoa ei olisi tiedossa? Sellainen tuntu kuitenkin tuli, että asut nykyään kerrostalossa.. En tiedä, onko kyseessä mainitsemasi punatiilitalo, mutta jostakin rivitalosta niiltä seuduilta vapautuu piakkoin huoneisto vanhan naisihmisen kuoleman johdosta, joten pidähän silmäsi ja korvasi auki..
Laita huoneistoosi suolavesivati johonkin sopivaan paikkaan (esim. kattilaan vettä ja pari kourallista merisuolaa) ja vaihda vesi ja suola parin, kork. neljän päivän välein - se kerää itseensä negatiivisia energioita asunnostasi. Voit myös siunata ja suojata asuntosi lukemalla esim. Isä Meidän -rukouksen jokaisen oven ja ikkunan edessä Raamattu kädessä, ellei ajatus tunnu sinusta vieraalta, tai muuten vain pyytää asuntoosi suojausta esim. enkeleiltä. Suojaukseen ja puhdistukseen on monia tapoja, mutta niistä kannattaa kyllä huolehtia, huomaa heti, kuinka on helpompi hengittää ja riidat ja epäsopukin vähenevät oitis! Toivottavasti alat paremmin viihtyä asunnossasi - tai löydät uuden paremman, jos niin on tarkoitus.. Aurinkoista kevättalven jatkoa Sinulle!- outo lintu
kiitos viestistäsi..hui tietkö mun äiti asuu lähelläni rivitalossa..apua nyt mua alko pelottaa josko se kuolee..voi että tätä mun murehtimista:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550