Hei taas, näetkö mulle muuttoa uuteen asuntoon tämän vuoden aikana?
Musta oikeesti tuntuu että mun nykyisessä asunossa on jotain "outoa"..tai sitten kuvittelen on se kaunis koti mutta jotenkin kolkko...poikaystävä sanoo samaa...en tiiä sitten.Harmittaa kun en viime vuonna ostanut erästä asuntoa lähistöltä..voisiko siitä punatiilitalosta vapautua mah.asuntoa? Jotenkin siitä havittelen edelleen kotopesää:)
cherry
2
110
Vastaukset
Näen Sinut kesällä asumassa rivitalossa, olisiko jo ensi kesä.. vai asutko nykyäänkin sellaisessa, jolloin muuttoa ei olisi tiedossa? Sellainen tuntu kuitenkin tuli, että asut nykyään kerrostalossa.. En tiedä, onko kyseessä mainitsemasi punatiilitalo, mutta jostakin rivitalosta niiltä seuduilta vapautuu piakkoin huoneisto vanhan naisihmisen kuoleman johdosta, joten pidähän silmäsi ja korvasi auki..
Laita huoneistoosi suolavesivati johonkin sopivaan paikkaan (esim. kattilaan vettä ja pari kourallista merisuolaa) ja vaihda vesi ja suola parin, kork. neljän päivän välein - se kerää itseensä negatiivisia energioita asunnostasi. Voit myös siunata ja suojata asuntosi lukemalla esim. Isä Meidän -rukouksen jokaisen oven ja ikkunan edessä Raamattu kädessä, ellei ajatus tunnu sinusta vieraalta, tai muuten vain pyytää asuntoosi suojausta esim. enkeleiltä. Suojaukseen ja puhdistukseen on monia tapoja, mutta niistä kannattaa kyllä huolehtia, huomaa heti, kuinka on helpompi hengittää ja riidat ja epäsopukin vähenevät oitis! Toivottavasti alat paremmin viihtyä asunnossasi - tai löydät uuden paremman, jos niin on tarkoitus.. Aurinkoista kevättalven jatkoa Sinulle!- outo lintu
kiitos viestistäsi..hui tietkö mun äiti asuu lähelläni rivitalossa..apua nyt mua alko pelottaa josko se kuolee..voi että tätä mun murehtimista:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142013Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831554Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1511373Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49892Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas129815Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807