1N+2M Kimppaa

Olen ollut 16 vuotta 2 miehen nainen. Mielestäni parasta on kun olen oman miehen kanssa 69 asennossa kyljellään mieheni nuollessa klitorista itse otan mieheltäni suihin ja vieras panee takaapäin. En pysty imemään koko aikaa kun itsellä tekee niin hyvää. Miehen lauetessa takaapäin he vaihtavat paikkoja näin jatkamme useita kertoja ja saan monia orgasmeja seksin aikana kuten miehetkin.
Miþä olette kokeilleet kimpoissa ja parinvaihdoissa?
Kertokaa omia mieltymyksiä seksistä?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole vielä pässyt mukaan kolmen kimppaan mutta oma haave olisi päästä tyydyttämään naista vuorotellen toisen miehen kanssa kunnen nainen on tyytyväinen.
      Mies 27v

    • Juuri toi asento on kiva kimpassa. Oletko kokeillut kahta kalua pilluun? Se on myös upeaa.
      Kerran olin hakemassa kaverini kanssa vaimoani lentokentältä työmatkalta. Kaverini oli takapenkillä, mihin vaimoni myös pienessä skumppahumalassa meni. Matkan aikana vaimoni otti kaveriltani suihin. Oli todella kiihottavaa ajaa autoa. Jossain matkan varrella pysähdyimme yhdelle parkkikselle ja menin itse myös takapenkille. Olimme kaverini kanssa vierekkäin ja vaimoni ratsasti päällämme vuorotellen.
      Se oli todella kiihottava kokemus.

    • Anonyymi

      naisena kinnostaisi kimppa jossa olisi yksi mies ja kaksi tai useampi naista. mies panisi kaikkia vuorotellen ja joutuisimme kilpailemaan siitä kuka pääsee suosikiksi. palkintona olisi mällit ja paikka miehen kainalossa. hävinnyt joutuisi siistimään muut.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe