Ymmärrän, että voi mennä useita minuutteja, mutta nyt ei ole tapahtunut tuntiin juuri mitään edistystä. Missäköhän on vika? Yritän asentaa 6.2.6.2.-versiota suomeksi.
LibreOfficen asennus kestää tajuttoman kauan
10
779
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on harrastelijoiden tekemä kurttaus, jota ei pidä kenenkään asentaa. Toimiviakin vaihtoehtoja on, kuten maailman laadukkain toimisto-ohjelmisto, Microsoft Office.
- Anonyymi
"harrastelijoiden" Officesta ohjetta löytyy haulla MS sivuilta
How to troubleshoot problems that occur when you start or use Word
07/30/2019 13 minutes to read
eikä edes kovin vanhaa tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"harrastelijoiden" Officesta ohjetta löytyy haulla MS sivuilta
How to troubleshoot problems that occur when you start or use Word
07/30/2019 13 minutes to read
eikä edes kovin vanhaa tietoa.Pitää olla helkkarin tyhmä hakeakseen ongelmia. Taidat olla jonkun sortin niilo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla helkkarin tyhmä hakeakseen ongelmia. Taidat olla jonkun sortin niilo?
Vastauksia paskanjauhantaan ( ja ongelmiin ). Tiedoksi vaan pellelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastauksia paskanjauhantaan ( ja ongelmiin ). Tiedoksi vaan pellelle.
Omiin kysymyksiin vastailu on laji sekin. Olet siis niilo.
- Anonyymi
Tuolla enklanniksi
https://wiki.documentfoundation.org/Faq/General/General_Installation_Issues_(Windows) - Anonyymi
Jotain on pielessä.
23:08:13 Aloitin latauksen
23:12:02 Suljin LibreOffice 6.2 Calc sovelluksen testattuani sen toimivan
Joten Lataus Asennus Toimivuuden testaus vei noin 4 minuuttia.- Anonyymi
Itse olet pielessä. Minulla on toimiva Microsoft Office vakiona koneessa. Asennus 0,0 sekunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet pielessä. Minulla on toimiva Microsoft Office vakiona koneessa. Asennus 0,0 sekunta.
Haittaohjelmat, virukset ja muut ei toivotut asentuvat ilman että niitä tarvitsee itse asennella, yleensä ihmiset karttavat niitä eivätkä ainakaan rehvastele niiden asennusajoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sen sinulle on asentanut.
Ei MS Office ole Windows 10:ssä vakiona.
0 pistettä kommentista sait.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184250Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223279Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611898Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51277Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1521120Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin95844- 63745
- 176730
- 30717