Moikka -
onko muita jotka on edenneet haussa palikkatestiin ja videoklippeihin? Täällä odottelen tietoa mahdollisesta face-to-face haastattelusta....
Finnair Service Guide syksy 2019
16
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka,
Onko tullut viestiä face to face haastattelusta?- Anonyymi
Finnairin rekryn tuntien odotettavissa on jälleen piiiitkä odottelu.
- Anonyymi
Heippa,
Onko täällä ketään jolle olisi tullut jo haastatteluun kutsu finskiltä? Service Guide työhön?- Anonyymi
Ei ole. Tulee luultavasti tänään tai perjantaina. Veikkaan jälkimmäistä. Kuten sanoin jo, Finskin haut on pitkiä ja siis oikeesti viikkoja kestäviä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Tulee luultavasti tänään tai perjantaina. Veikkaan jälkimmäistä. Kuten sanoin jo, Finskin haut on pitkiä ja siis oikeesti viikkoja kestäviä 😅
Kiitos vastauksesta. Odottaminen on tuskaa kun ei tiedä yhtään miten meni😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Odottaminen on tuskaa kun ei tiedä yhtään miten meni😁
Samat fiilikset. Tosin pällitesti tuntui nyt niin helpolta, että joko looginen päättelykykyni on parantunut sitten cabin crew -haun tai tein todella pieleen sen 😅🤣 Videohaastatteluista. Jäi hyvä fiilis mutta katsotaan. Cabin-haun edetessä kerrottiin hakijamäärä mutta nyt en sitä mistään bongannut.
Hyvää Joulua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat fiilikset. Tosin pällitesti tuntui nyt niin helpolta, että joko looginen päättelykykyni on parantunut sitten cabin crew -haun tai tein todella pieleen sen 😅🤣 Videohaastatteluista. Jäi hyvä fiilis mutta katsotaan. Cabin-haun edetessä kerrottiin hakijamäärä mutta nyt en sitä mistään bongannut.
Hyvää Joulua!Mulla ei mennyt se pällitestikään mitenkään hyvin😁 videohaastattelun tein ekaa kertaa, niin siinäkin pientä jännitystä mutta saas nähä. Saanko kysyä onko sulla aikaisempaa kokemusta lentokenttä duunista?
Tsemppiä sinne ja hyvää joulua myös☺ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei mennyt se pällitestikään mitenkään hyvin😁 videohaastattelun tein ekaa kertaa, niin siinäkin pientä jännitystä mutta saas nähä. Saanko kysyä onko sulla aikaisempaa kokemusta lentokenttä duunista?
Tsemppiä sinne ja hyvää joulua myös☺Oon ollut aikoinaan lentokentällä kahvilatyössä mutta muuten oon aivan eri alalla, lähihoitajana atm. Mutta matkailuala ja erityisesti ilmailu kiinnostanut jo pitkään.
Lentokentällä työskentely on ihanaa! Vähän, kun olisi aina lähdössä matkalle itsekin kun saa seurata fiilisteleviä matkailijoita. Aivan oma maailmansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut aikoinaan lentokentällä kahvilatyössä mutta muuten oon aivan eri alalla, lähihoitajana atm. Mutta matkailuala ja erityisesti ilmailu kiinnostanut jo pitkään.
Lentokentällä työskentely on ihanaa! Vähän, kun olisi aina lähdössä matkalle itsekin kun saa seurata fiilisteleviä matkailijoita. Aivan oma maailmansa.Itsellä on matkailuvirkailija tutkinto, mutta en ole ikinä ollut kentällä töissä vaikka olen unelmoinut siitä. Tsemppiä meille toivottovasti kutsu haastatteluun tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä on matkailuvirkailija tutkinto, mutta en ole ikinä ollut kentällä töissä vaikka olen unelmoinut siitä. Tsemppiä meille toivottovasti kutsu haastatteluun tulee.
Onko kenellekkään tullut mitään tietoa jo haastatteluajasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kenellekkään tullut mitään tietoa jo haastatteluajasta?
Tässä odotellaan vastauksia vähän jo alkaa stressata tuliko hylky
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä odotellaan vastauksia vähän jo alkaa stressata tuliko hylky
Voiko sitä jotenkin saada selville että onko haastatteluajat jo annettu jatkoon pääsijöille? Tosi stressaavaa kun ei tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko sitä jotenkin saada selville että onko haastatteluajat jo annettu jatkoon pääsijöille? Tosi stressaavaa kun ei tiedä mitään.
Ei ole annettu, sieltä tulee hylkymaili ihan suht samaan aikaan kuin hyväksytyille. Rauhoittukaa 😅💕
Tässä on ollut joulukin, ei mikään hr-porukka jouluna ole töissä.
Ja kyllä, mua myös stressaa. Mutta uskokaa kun sanon jälleen kerran, että Finskin haut kestää ja mahdollinen päätös hylystä tulee suht samaan aikaan haastattelukutsujen kanssa.
Hyvää viikonloppua 🥰
- Anonyymi
Tänään tuli tieto etten päässyt face to face haastatteluun :( Tsemppiä muille!
- Anonyymi
Minulle myös tuli tieto etten edennyt haastatteluun, harmi. Kuinkahan paljon hakijoita kutsuttiin haastatteluihin? Onko täällä ketään kenelle tuli kutsu?
- Anonyymi
Sama täältä tuli hylky viesti mainittiin vaan paljon porukkaa haki muttei kerrottu määrää. Harmittaa todella paljon, ettei paikkaa tullut :( tosi pettynyt olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798