Finnair Service Guide syksy 2019

Anonyymi

Moikka -
onko muita jotka on edenneet haussa palikkatestiin ja videoklippeihin? Täällä odottelen tietoa mahdollisesta face-to-face haastattelusta....

16

1090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moikka,

      Onko tullut viestiä face to face haastattelusta?

      • Anonyymi

        Finnairin rekryn tuntien odotettavissa on jälleen piiiitkä odottelu.


    • Anonyymi

      Heippa,

      Onko täällä ketään jolle olisi tullut jo haastatteluun kutsu finskiltä? Service Guide työhön?

      • Anonyymi

        Ei ole. Tulee luultavasti tänään tai perjantaina. Veikkaan jälkimmäistä. Kuten sanoin jo, Finskin haut on pitkiä ja siis oikeesti viikkoja kestäviä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Tulee luultavasti tänään tai perjantaina. Veikkaan jälkimmäistä. Kuten sanoin jo, Finskin haut on pitkiä ja siis oikeesti viikkoja kestäviä 😅

        Kiitos vastauksesta. Odottaminen on tuskaa kun ei tiedä yhtään miten meni😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Odottaminen on tuskaa kun ei tiedä yhtään miten meni😁

        Samat fiilikset. Tosin pällitesti tuntui nyt niin helpolta, että joko looginen päättelykykyni on parantunut sitten cabin crew -haun tai tein todella pieleen sen 😅🤣 Videohaastatteluista. Jäi hyvä fiilis mutta katsotaan. Cabin-haun edetessä kerrottiin hakijamäärä mutta nyt en sitä mistään bongannut.

        Hyvää Joulua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat fiilikset. Tosin pällitesti tuntui nyt niin helpolta, että joko looginen päättelykykyni on parantunut sitten cabin crew -haun tai tein todella pieleen sen 😅🤣 Videohaastatteluista. Jäi hyvä fiilis mutta katsotaan. Cabin-haun edetessä kerrottiin hakijamäärä mutta nyt en sitä mistään bongannut.

        Hyvää Joulua!

        Mulla ei mennyt se pällitestikään mitenkään hyvin😁 videohaastattelun tein ekaa kertaa, niin siinäkin pientä jännitystä mutta saas nähä. Saanko kysyä onko sulla aikaisempaa kokemusta lentokenttä duunista?
        Tsemppiä sinne ja hyvää joulua myös☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei mennyt se pällitestikään mitenkään hyvin😁 videohaastattelun tein ekaa kertaa, niin siinäkin pientä jännitystä mutta saas nähä. Saanko kysyä onko sulla aikaisempaa kokemusta lentokenttä duunista?
        Tsemppiä sinne ja hyvää joulua myös☺

        Oon ollut aikoinaan lentokentällä kahvilatyössä mutta muuten oon aivan eri alalla, lähihoitajana atm. Mutta matkailuala ja erityisesti ilmailu kiinnostanut jo pitkään.

        Lentokentällä työskentely on ihanaa! Vähän, kun olisi aina lähdössä matkalle itsekin kun saa seurata fiilisteleviä matkailijoita. Aivan oma maailmansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut aikoinaan lentokentällä kahvilatyössä mutta muuten oon aivan eri alalla, lähihoitajana atm. Mutta matkailuala ja erityisesti ilmailu kiinnostanut jo pitkään.

        Lentokentällä työskentely on ihanaa! Vähän, kun olisi aina lähdössä matkalle itsekin kun saa seurata fiilisteleviä matkailijoita. Aivan oma maailmansa.

        Itsellä on matkailuvirkailija tutkinto, mutta en ole ikinä ollut kentällä töissä vaikka olen unelmoinut siitä. Tsemppiä meille toivottovasti kutsu haastatteluun tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä on matkailuvirkailija tutkinto, mutta en ole ikinä ollut kentällä töissä vaikka olen unelmoinut siitä. Tsemppiä meille toivottovasti kutsu haastatteluun tulee.

        Onko kenellekkään tullut mitään tietoa jo haastatteluajasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kenellekkään tullut mitään tietoa jo haastatteluajasta?

        Tässä odotellaan vastauksia vähän jo alkaa stressata tuliko hylky


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä odotellaan vastauksia vähän jo alkaa stressata tuliko hylky

        Voiko sitä jotenkin saada selville että onko haastatteluajat jo annettu jatkoon pääsijöille? Tosi stressaavaa kun ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sitä jotenkin saada selville että onko haastatteluajat jo annettu jatkoon pääsijöille? Tosi stressaavaa kun ei tiedä mitään.

        Ei ole annettu, sieltä tulee hylkymaili ihan suht samaan aikaan kuin hyväksytyille. Rauhoittukaa 😅💕

        Tässä on ollut joulukin, ei mikään hr-porukka jouluna ole töissä.

        Ja kyllä, mua myös stressaa. Mutta uskokaa kun sanon jälleen kerran, että Finskin haut kestää ja mahdollinen päätös hylystä tulee suht samaan aikaan haastattelukutsujen kanssa.

        Hyvää viikonloppua 🥰


    • Anonyymi

      Tänään tuli tieto etten päässyt face to face haastatteluun :( Tsemppiä muille!

    • Anonyymi

      Minulle myös tuli tieto etten edennyt haastatteluun, harmi. Kuinkahan paljon hakijoita kutsuttiin haastatteluihin? Onko täällä ketään kenelle tuli kutsu?

      • Anonyymi

        Sama täältä tuli hylky viesti mainittiin vaan paljon porukkaa haki muttei kerrottu määrää. Harmittaa todella paljon, ettei paikkaa tullut :( tosi pettynyt olo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe