Suvakki ei keksi mitään uhriutumiskeinoa ja siksi hokee vain Natsia

Anonyymi

Me eletään Suvakkien itse luomassa uhriutumis kulttuurissa jossa ei saa hakata ihmisiä tai käyttää minkäänlaista väkivaltaa. Nyt Suvakkia harmittaa kun ei keksi mitään uusia uhriutumis keinoja, niin Suvakin tätytyy vaan turvautua panettelevaan Natsi huuteluun.

10

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä ettei eletä persulandiassa, jossa olisi luvallista hakata ihmisiä.

• Ja tappopotkulla murhata ohikulkijan kuten Torniainen teki!

• Anonyymi

Kuvitteletko että kansaiväliset sopimukset salllisivat sellaisen ihmioikeuloukkauksen vaikka Persujen äänestysprosentti olisi 50%? Sä oot jo alkanu uskomaan jo omiin valheisiis

• Anonyymi

• Anonyymi

No persut yleensä sikiää keskenään, sukurutsa on yleistä!

• Anonyymi

Jaa, mistä sä sen tiedät? Miten sulla on pokkaa valehdella noin paljon? Käytätkö huumeita?

• Anonyymi

On se totisesti paha, kun ei saa hakata ihmisiä ja käyttää väkivaltaaa. Ihan lällärikamaa koko suvakkikulttuuri. Muutos tulee, kun me perussuomalaiset tosimiehet päästään valtaan.

• Anonyymi

Sustaki ois voinnu tulla ihan normaali terve ihminen jos isäs ois vähä kurittanu sua.

• Anonyymi

Naapuritilan persu isäntä, tyttäret jatkuvasti paksuna, vaikka eivät ole käyneet poissa tilaltaan! ?

• Anonyymi

No voi kauheeta, voi voi voi. On sullaki huolia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2017
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1932
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1475
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1281
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1239
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe