Mikä nouseva merkki?

Elisa_

Moi!
Oon miettiny mitä tarkoittaa nouseva merkki horoskoopeissa.? Olen syntynyt 22.7 joskus aamutuimaan, joten mikä on se on mulla ja miten se vaikuttaa?

8

1242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivulle
      • Missä olet syntynyt ja mihin kellonaikaan?Ilman noita tietoja nousevaa on vaikea selvittää!

• Elisa_
        Leena kirjoitti:

Missä olet syntynyt ja mihin kellonaikaan?Ilman noita tietoja nousevaa on vaikea selvittää!

Olen syntynyt Helsingissä aamu kuuden aikoihin.

• caprice

Eli se on sitä, millaisen kuvan annat itsestäsi ulospäin. jos olet vaikka pidättyväinen skorppari aurinkomerkiltäsi ja sitten nouseva leijona, niin silloin helpommin haluat olla keskipisteenä ja huomion kohteena.Ja sinussa on silloin paljon leijonamaisia piirteitä. Ihmiset kuulemma iän myötä alkavat muistuttaa enemmän nousevaa merkkiään. Sun pitää tietää mihin kellon aikaan ja missä olet tarkalleen syntynyt. Sitten voit ottaa selville nousevan merkkisi.

• Minä vuonna olet syntynyt?eli siis kertaan 22.7 klo.06.00 Helsinki?Menikö oikein?

• Elisa_

Tosiaan, unohtu viestistä. :) Eli vuosi oli 1982. Kiitoksia mielenkiinnosta!

• karinn
        Elisa_ kirjoitti:

Tosiaan, unohtu viestistä. :) Eli vuosi oli 1982. Kiitoksia mielenkiinnosta!

Vedän nyt välistä, anteeksi Leena :)

Nousumerkkisi on Leijona. Nousumerkki tarkoittaa mun käsityksen mukaan sitä suuntaa, mihin sun persoonallisuus vanhemmiten (toivottavasti :P) kehittyy, se ikään kuin osaltaan vahvistaa sellasia piirteitä sussa jotka kaipaavat vahvistusta ja mahdollistaa henkisen kehityksen ja esimerkiksi sen, että aurinkomerkin (joka sulla on siis Rapu, "horoskooppimerkki") ominaisuudet täyttävät tarkoituksensa. Asia on ehkä sanottu pikkasen paremmin tuolla Leenan linkittämillä sivuilla. Siellä voit myös itse katsoa karttaasi (onhan 06:00 tarkka aika?) ja sen muita yksityiskohtia.

Myös tunteita kuvaava Kuu on sinulla nousumerkissä, joten voisinpa väittää että juuri tunteet ja tunteellisuus näyttelevät tai tulevat näyttelemään vahvaa osaa persoonassasi. Mutta enpä sen enempää tähän julkisesti :)

• olet aurinko rapu, nousevasi ja kuumerkkisi on leijonassa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      75
      5023
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3403
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2710
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1760
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1243
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe