Moi!
Oon miettiny mitä tarkoittaa nouseva merkki horoskoopeissa.? Olen syntynyt 22.7 joskus aamutuimaan, joten mikä on se on mulla ja miten se vaikuttaa?
Mikä nouseva merkki?
8
1232
Vastaukset
- sivulle
vieraile sivulla http://www.astro.fi ja selaile sivuja mielenkiinnolla=)
- Elisa_
Leena kirjoitti:
Missä olet syntynyt ja mihin kellonaikaan?Ilman noita tietoja nousevaa on vaikea selvittää!
Olen syntynyt Helsingissä aamu kuuden aikoihin.
- caprice
Eli se on sitä, millaisen kuvan annat itsestäsi ulospäin. jos olet vaikka pidättyväinen skorppari aurinkomerkiltäsi ja sitten nouseva leijona, niin silloin helpommin haluat olla keskipisteenä ja huomion kohteena.Ja sinussa on silloin paljon leijonamaisia piirteitä. Ihmiset kuulemma iän myötä alkavat muistuttaa enemmän nousevaa merkkiään. Sun pitää tietää mihin kellon aikaan ja missä olet tarkalleen syntynyt. Sitten voit ottaa selville nousevan merkkisi.
Minä vuonna olet syntynyt?eli siis kertaan 22.7 klo.06.00 Helsinki?Menikö oikein?
- Elisa_
Tosiaan, unohtu viestistä. :) Eli vuosi oli 1982. Kiitoksia mielenkiinnosta!
- karinn
Elisa_ kirjoitti:
Tosiaan, unohtu viestistä. :) Eli vuosi oli 1982. Kiitoksia mielenkiinnosta!
Vedän nyt välistä, anteeksi Leena :)
Nousumerkkisi on Leijona. Nousumerkki tarkoittaa mun käsityksen mukaan sitä suuntaa, mihin sun persoonallisuus vanhemmiten (toivottavasti :P) kehittyy, se ikään kuin osaltaan vahvistaa sellasia piirteitä sussa jotka kaipaavat vahvistusta ja mahdollistaa henkisen kehityksen ja esimerkiksi sen, että aurinkomerkin (joka sulla on siis Rapu, "horoskooppimerkki") ominaisuudet täyttävät tarkoituksensa. Asia on ehkä sanottu pikkasen paremmin tuolla Leenan linkittämillä sivuilla. Siellä voit myös itse katsoa karttaasi (onhan 06:00 tarkka aika?) ja sen muita yksityiskohtia.
Myös tunteita kuvaava Kuu on sinulla nousumerkissä, joten voisinpa väittää että juuri tunteet ja tunteellisuus näyttelevät tai tulevat näyttelemään vahvaa osaa persoonassasi. Mutta enpä sen enempää tähän julkisesti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023