Kun pitää viattomasta kristinuskon harjoittamisesta ja uskovaisista tehtailla rikosilmoituksia, lehtijuttusensaatioita, antaa potkuja tunnetuille kristityille, erottaa uskovaisia pappeja viroistaan, toivottaa uskovaisille kirkon ovea, kieltää uskovaisilta lapsilta ehtoollinen, nostaa erilaisia lukemattomia "iölmiantojuttuja" milloin mistäkin, käsittää kaikki pahantahtoisesti ja levittää 24/7 ilkeitä valheita ja puhua pahaa syyttömistä kunniallisista ihmisist ja kaiken kukkuraksi viettää kaikki aikansa vuodesta vuoteen täällä soittamassa persläveksi muuttunutta lipilaarinaamaansa nimettömänä.
Kova on ahdistuksenne kun ottaa huomioon että vihamianne uskovaisia on omien puheidenne mukaan koko maailmassa "vain kourallinen"! Tämän "kourallisen" pelkkä olemassaolo estää teitä nukkumasta, käymästä töissä ja elämästä tavallista normaalia elämääkin. Useimmat teistä kirjoittelevat tänne arkiviikollakin työssäkäyntiaikaan ja kaiket yöt. Hyvähän se on lorvia kun töissäkäyvät elättävät teitä saatanoita!
Kova on liberaalien ahdistus
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Homoagenda vaatii !
Sinäkö et nyt itse soita täällä persläveksi muuttunutta lipilaarinaamaasi nimettömänä? Vai onko nimesi tosiaan Anonyymi?
- Anonyymi
Kas tähtipölyäkin saamme ihailla heti aamupuoleen !
Ei ole paljoa rekatussa nikissäsi asiaa, lait asinne edes milloin palasit siriukselta maapollilla, ja kauanko lomasi kestää. Anonyymi kirjoitti:
Kas tähtipölyäkin saamme ihailla heti aamupuoleen !
Ei ole paljoa rekatussa nikissäsi asiaa, lait asinne edes milloin palasit siriukselta maapollilla, ja kauanko lomasi kestää.Pitäisiköhän sinun mennä taas johonkin vähän sivummalle, siitä sönköttämästä? Pyydä vaikka ne neljä tohtoria apuun, jos et itse löydä tietäsi takaisin sinne pakkopaitaosastollesi, mistä olet karannut.
No mutta soitathan sinä naamaasi siinä nimetömänä kuitenkin. Mitä väliä sillä on, että teet muka niin vain harvoin?
Suutaan hän soittaa vain anonyymina kuin sinäkin. Ei teillä ole mitään kykyä panna yhtään mitään järjestykseen. Ette te olisi täällä tuolla tavalla lässyttämässä, jos teillä olisi jotain valtaa tehdä maailmasta sellainen, kuin miksikä sen haluatte.
- Anonyymi
Naturalisti kirjoitti:
No mutta soitathan sinä naamaasi siinä nimetömänä kuitenkin. Mitä väliä sillä on, että teet muka niin vain harvoin?
ottaako ihan sytämestä kun ei kukaan keskustele tähtipölyn kanssa, jota en yhtään ihmettele.
käytös on senlaatuista pöyhkelyä jota harvoin tapaa. Anonyymi kirjoitti:
ottaako ihan sytämestä kun ei kukaan keskustele tähtipölyn kanssa, jota en yhtään ihmettele.
käytös on senlaatuista pöyhkelyä jota harvoin tapaa.Jaahas. Taas pitäisi soittaa valkotakkisille sedille, ettei sinua pitäisi päästää vapaana toikkaroimaan. Ja mitä keskusteluun tulee, niin vaikka itse et olekaan kykenevä tarjoamaan muuta kuin jotain seniiliä mölinää, niin kyllä minun kanssani on ihan urakalla täällä keskusteltukin. Älä siis kuvittele, että muut olisivat yhtä vajavaisia kuin itse olet. Ja ajatella, että joku riemuidiootti vielä piti tuota sönkkäystäsi peukuttamisen arvoisena. Noh, on teitä sitten ainakin kaksi.
- Anonyymi
Naturalisti kirjoitti:
Jaahas. Taas pitäisi soittaa valkotakkisille sedille, ettei sinua pitäisi päästää vapaana toikkaroimaan. Ja mitä keskusteluun tulee, niin vaikka itse et olekaan kykenevä tarjoamaan muuta kuin jotain seniiliä mölinää, niin kyllä minun kanssani on ihan urakalla täällä keskusteltukin. Älä siis kuvittele, että muut olisivat yhtä vajavaisia kuin itse olet. Ja ajatella, että joku riemuidiootti vielä piti tuota sönkkäystäsi peukuttamisen arvoisena. Noh, on teitä sitten ainakin kaksi.
Kukaan ei keskustele pöyhkeilijän kanssa, joka lisääntyy joka viestissäsi.
et näköjään omaa minkäänlaisia käytöstapoja, vaan ylimielisyytesi oikeuttaa mahdollisimman huonon käytöksen.
mieti itse mistä on kysymys, ai niin ethän sinä mieti sellaisia asioita lainkaan.
mutta älä itke, kyllä sinustakin jokin merkonomi tulee kunhan vaan malttaisit keskittyä johonkin muuhunkin kuin foorumilla takki auki huuteluun. Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei keskustele pöyhkeilijän kanssa, joka lisääntyy joka viestissäsi.
et näköjään omaa minkäänlaisia käytöstapoja, vaan ylimielisyytesi oikeuttaa mahdollisimman huonon käytöksen.
mieti itse mistä on kysymys, ai niin ethän sinä mieti sellaisia asioita lainkaan.
mutta älä itke, kyllä sinustakin jokin merkonomi tulee kunhan vaan malttaisit keskittyä johonkin muuhunkin kuin foorumilla takki auki huuteluun.Paskanmarjat sinä mitään siitä tiedä, keskustellaanko kanssani. Sinullahan on näyttöä vain tuosta omasta öykkäröinnistäsi. Tosiaan se, että sinä et pysty keskusteluun kanssani ei tarkoita, etteikö siihen pystyisi joku muu. Jos et usko, niin ei sinun tarvitse kuin selata palstoja, joilla olen kommentoinut.
- Anonyymi
Onko kyse silloin viattomasta kristinuskon harjoittamisesta, jos sen kautta/varjolla hyökätään toisia vastaan? Todennäköistä on, että miekkalähetyksen osallistujat olivat Päkän tavoin varmoja omasta oikeutuksestaan.
No lähetyskäskyhän on annettu, joten sitä on noudatettava. Joskus tosin ihmettelen, että nykyään sitä koetetaan noudattaa lähinnä tekemällä itsestään iin naurunalainen, että vaikutus on päinvastainen.
Kyllä taitaa olla niin, että se ahdistus on eräillä uskovilla kun ihan kansalaisaloite on väsätty.
- Anonyymi
Alkaa kuulostaa kristalliyön tarinoilta !
- Anonyymi
Entä sitten, jos jotkut kirjoittelee yötä päivää. Eipä ole sellaisia näkynyt. Tosin kirjoittelemisen vaikutus olisi edelleen nolla.
- Anonyymi
Viittaatko liberaaleilla luterilaisen kirkon nykyjohtoon? Jos näin, niin aika härskiä syyttää heitä konservatiivisten luterilaisten vihaamisesta.
Jos puhut yleisesti suomalaisista kirkkoon kuulumattomista pakanoista, niin eihän meillä ole mitään tekemistä pappien potkuihin. Eikä mitään yleistä vihaa ole olemassa. Luterilaisuus on edelleenkin suomalaisten enemmistön uskonto emmekä me kirkkoon kuulumattomat ole mitään ihmisten vihaajia. Toki aina voi löytyä joku yksittäinen ylilyönti kuten tuo Räsäsestä tehty tutkintapyyntö. - Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184