Kova on liberaalien ahdistus

Anonyymi

Kun pitää viattomasta kristinuskon harjoittamisesta ja uskovaisista tehtailla rikosilmoituksia, lehtijuttusensaatioita, antaa potkuja tunnetuille kristityille, erottaa uskovaisia pappeja viroistaan, toivottaa uskovaisille kirkon ovea, kieltää uskovaisilta lapsilta ehtoollinen, nostaa erilaisia lukemattomia "iölmiantojuttuja" milloin mistäkin, käsittää kaikki pahantahtoisesti ja levittää 24/7 ilkeitä valheita ja puhua pahaa syyttömistä kunniallisista ihmisist ja kaiken kukkuraksi viettää kaikki aikansa vuodesta vuoteen täällä soittamassa persläveksi muuttunutta lipilaarinaamaansa nimettömänä.

Kova on ahdistuksenne kun ottaa huomioon että vihamianne uskovaisia on omien puheidenne mukaan koko maailmassa "vain kourallinen"! Tämän "kourallisen" pelkkä olemassaolo estää teitä nukkumasta, käymästä töissä ja elämästä tavallista normaalia elämääkin. Useimmat teistä kirjoittelevat tänne arkiviikollakin työssäkäyntiaikaan ja kaiket yöt. Hyvähän se on lorvia kun töissäkäyvät elättävät teitä saatanoita!

20

66

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Homoagenda vaatii !

• Sinäkö et nyt itse soita täällä persläveksi muuttunutta lipilaarinaamaasi nimettömänä? Vai onko nimesi tosiaan Anonyymi?

• Anonyymi

Kas tähtipölyäkin saamme ihailla heti aamupuoleen !

Ei ole paljoa rekatussa nikissäsi asiaa, lait asinne edes milloin palasit siriukselta maapollilla, ja kauanko lomasi kestää.

• Anonyymi kirjoitti:

Kas tähtipölyäkin saamme ihailla heti aamupuoleen !

Ei ole paljoa rekatussa nikissäsi asiaa, lait asinne edes milloin palasit siriukselta maapollilla, ja kauanko lomasi kestää.

Pitäisiköhän sinun mennä taas johonkin vähän sivummalle, siitä sönköttämästä? Pyydä vaikka ne neljä tohtoria apuun, jos et itse löydä tietäsi takaisin sinne pakkopaitaosastollesi, mistä olet karannut.

• No mutta soitathan sinä naamaasi siinä nimetömänä kuitenkin. Mitä väliä sillä on, että teet muka niin vain harvoin?

• Suutaan hän soittaa vain anonyymina kuin sinäkin. Ei teillä ole mitään kykyä panna yhtään mitään järjestykseen. Ette te olisi täällä tuolla tavalla lässyttämässä, jos teillä olisi jotain valtaa tehdä maailmasta sellainen, kuin miksikä sen haluatte.

• Anonyymi
        Naturalisti kirjoitti:

No mutta soitathan sinä naamaasi siinä nimetömänä kuitenkin. Mitä väliä sillä on, että teet muka niin vain harvoin?

ottaako ihan sytämestä kun ei kukaan keskustele tähtipölyn kanssa, jota en yhtään ihmettele.

käytös on senlaatuista pöyhkelyä jota harvoin tapaa.

• Anonyymi kirjoitti:

ottaako ihan sytämestä kun ei kukaan keskustele tähtipölyn kanssa, jota en yhtään ihmettele.

käytös on senlaatuista pöyhkelyä jota harvoin tapaa.

Jaahas. Taas pitäisi soittaa valkotakkisille sedille, ettei sinua pitäisi päästää vapaana toikkaroimaan. Ja mitä keskusteluun tulee, niin vaikka itse et olekaan kykenevä tarjoamaan muuta kuin jotain seniiliä mölinää, niin kyllä minun kanssani on ihan urakalla täällä keskusteltukin. Älä siis kuvittele, että muut olisivat yhtä vajavaisia kuin itse olet. Ja ajatella, että joku riemuidiootti vielä piti tuota sönkkäystäsi peukuttamisen arvoisena. Noh, on teitä sitten ainakin kaksi.

• Anonyymi
        Naturalisti kirjoitti:

Jaahas. Taas pitäisi soittaa valkotakkisille sedille, ettei sinua pitäisi päästää vapaana toikkaroimaan. Ja mitä keskusteluun tulee, niin vaikka itse et olekaan kykenevä tarjoamaan muuta kuin jotain seniiliä mölinää, niin kyllä minun kanssani on ihan urakalla täällä keskusteltukin. Älä siis kuvittele, että muut olisivat yhtä vajavaisia kuin itse olet. Ja ajatella, että joku riemuidiootti vielä piti tuota sönkkäystäsi peukuttamisen arvoisena. Noh, on teitä sitten ainakin kaksi.

Kukaan ei keskustele pöyhkeilijän kanssa, joka lisääntyy joka viestissäsi.

et näköjään omaa minkäänlaisia käytöstapoja, vaan ylimielisyytesi oikeuttaa mahdollisimman huonon käytöksen.

mieti itse mistä on kysymys, ai niin ethän sinä mieti sellaisia asioita lainkaan.

mutta älä itke, kyllä sinustakin jokin merkonomi tulee kunhan vaan malttaisit keskittyä johonkin muuhunkin kuin foorumilla takki auki huuteluun.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei keskustele pöyhkeilijän kanssa, joka lisääntyy joka viestissäsi.

et näköjään omaa minkäänlaisia käytöstapoja, vaan ylimielisyytesi oikeuttaa mahdollisimman huonon käytöksen.

mieti itse mistä on kysymys, ai niin ethän sinä mieti sellaisia asioita lainkaan.

mutta älä itke, kyllä sinustakin jokin merkonomi tulee kunhan vaan malttaisit keskittyä johonkin muuhunkin kuin foorumilla takki auki huuteluun.

Paskanmarjat sinä mitään siitä tiedä, keskustellaanko kanssani. Sinullahan on näyttöä vain tuosta omasta öykkäröinnistäsi. Tosiaan se, että sinä et pysty keskusteluun kanssani ei tarkoita, etteikö siihen pystyisi joku muu. Jos et usko, niin ei sinun tarvitse kuin selata palstoja, joilla olen kommentoinut.

• Anonyymi

Onko kyse silloin viattomasta kristinuskon harjoittamisesta, jos sen kautta/varjolla hyökätään toisia vastaan? Todennäköistä on, että miekkalähetyksen osallistujat olivat Päkän tavoin varmoja omasta oikeutuksestaan.

• No lähetyskäskyhän on annettu, joten sitä on noudatettava. Joskus tosin ihmettelen, että nykyään sitä koetetaan noudattaa lähinnä tekemällä itsestään iin naurunalainen, että vaikutus on päinvastainen.

• Kyllä taitaa olla niin, että se ahdistus on eräillä uskovilla kun ihan kansalaisaloite on väsätty.

• Anonyymi

Alkaa kuulostaa kristalliyön tarinoilta !

• Anonyymi

Entä sitten, jos jotkut kirjoittelee yötä päivää. Eipä ole sellaisia näkynyt. Tosin kirjoittelemisen vaikutus olisi edelleen nolla.

• Anonyymi

Viittaatko liberaaleilla luterilaisen kirkon nykyjohtoon? Jos näin, niin aika härskiä syyttää heitä konservatiivisten luterilaisten vihaamisesta.

Jos puhut yleisesti suomalaisista kirkkoon kuulumattomista pakanoista, niin eihän meillä ole mitään tekemistä pappien potkuihin. Eikä mitään yleistä vihaa ole olemassa. Luterilaisuus on edelleenkin suomalaisten enemmistön uskonto emmekä me kirkkoon kuulumattomat ole mitään ihmisten vihaajia. Toki aina voi löytyä joku yksittäinen ylilyönti kuten tuo Räsäsestä tehty tutkintapyyntö.

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      88
      1414
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      21
      1138
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      64
      1086
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      918
    5. 62
      803
    6. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      770
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      69
      754
    8. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      24
      730
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      692
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      39
      658
    11. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      647
    12. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      52
      606
    14. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      585
    15. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      19
      547
    16. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      537
    17. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      535
    18. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      530
    19. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      525
    20. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      39
      521
    Aihe