Ottakaa rohkeasti yhteyttä seuran hakuiselle naisen alulle:)
Seuraaaa vailla
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa odottaa avioliittoon.
Miten voisi ottaa yhteyttä?
Riikkaaa03 kirjoitti:
Kik?
Joo löytyy, lähetä s-postia mulle (mun nimimerkki @ suomi24.fi)
Laita sun kik tunnus siinä niin lisään sut- Anonyymi
Tuliko
Pistä sähköposti 38v miehelle! [email protected]
- Anonyymi
Kommentoin toiseenkin päivitykseesi. Laittele kikissä viestiä - orginaleero
- Anonyymi
Mistäpäin naisen alku on
- Anonyymi
Laitoin Spostia sulle :)
- Anonyymi
Varoitus, tääkin "nainen" = mies ;) Eli, ei kannata lähetellä kullinkuvia epätoivoisena, ellei halua miehen kattelevan niitä. Jos ette usko, niin pyytäkää ottamaan kuva jonka sisällön määrittelette hänen ottavan (esim sormet pikkarien edessä tietyssä asennossa, lappu etumuksen edessä jossa joku teksti minkä pyydätte kirjoittamaan). Eipä pysty sellaista kuvaa tuottamaan, kun ei ole nainen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082