Minulla on Peugeot 3008 ja alla on 17" vanteet ja vanteilla 225/50/17 renkaat,
Nyt kyselen, kun olen vaihtamassa uudet kesärenkaa, että voiko tuolle vanteelle laittaa 215/55/17 renkaita. En uskalla tilata renkaita ennen kuin tiedän, että käykö.
Epätietoinen.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käy ja toisaalta ei käy. Jälkimmäisen huomaat sitten, kun lähdet ajelemaan. Renkaan (mallin) ominaisuuksilla toki voi olla eroja. Jos et ole vaativa, niin käy varmasti. Pikkuteillä ja hiljaisilla nopeuksilla voi olla parempikin. Mutta kokeilemiseksi menee.
- Anonyymi
Mitä?Olet ostanut Pösön?
Taisipa tulla paha ja kallis virhe. - Anonyymi
Kannattaa kysyä ihan rengasliikkeestä.
- Anonyymi
Itselläni on vastaava vuosimallia 2012 ja siinä kesärenkaina 215/60/17. Eteen mahtuivat vaivatta, tosin monta milliä ei pelivaraa jäänyt. Takana syvemmissä kuopissa renkaan takaosa osui lokareihin sisäsivulla. Vedin parilla peltiruuvilla lokareita syvemmälle. Oikealla puolella helppo homma, vasemmalla joutui äänenvaimentimen leveästä suojapellistä viistämään muutaman millin.
Autossa on kuraläpät, mutta ne eivät olleet ongelma. Tilannetta helpotti se, että valitut renkaat ovat pyöreäolkaiset.
Kysymys: miksi? No, halusin ajomukavuuden takia korkeaprofiilisemmat renkaat. Toisaalta en tullut ajatelleeksi, että pyöräkotelot voisivat olla noin ahtaat. Lisäksi koko 215/60/17 on halvempi kuin 215/55/17, joka toisaalta varmasti sopii pyörimään. En kuitenkaan ole varma, mahtuuko tuokaan koko talvirenkaana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065