tuntuu parhaalta? tai miten te miehet tykkäätte että sen teette? onhan niiiiiiin monta tapaa...
mikä suihinotossa
8
10553
Vastaukset
- 69 himo
nuolla naista siten että nainen on nelinkontin, siinä on kiihottavat näkymät ja pystyy nuolemaan naisen molemmat herkut. 69 on myös ihan ehdoton!
- Mysteriaa
tosi mukava asento saada suuseksiä! Osuu ja uppoo
Mysteriaa kirjoitti:
tosi mukava asento saada suuseksiä! Osuu ja uppoo
Minäkin pidän ko. asennosta. Hyvät näkymät ja helppo työskennellä!
- der alte
no minä ainakin kovaa ja syvälle..
- nainen20
kyllä ennemmin sitä että nainen ottaa mieheltä suihin :)
- ei niin nuori nainen
Minusta on parasta kuun saan nuolla pillua samalla kun mies nuolee minua ja sitten upottaa ison kalunsa minuun takaa.
Hyvältä tuntuu myös kun mies on seisaallaan takanani kalu pillussa. Minulla toinen jalka sängyllä,pöydällä tai vastaavalla ja nainen nuolee klitoristani.- Miten MMF
Miten olisi jos sinulla olisi takaapäin kulli sisällä ja samalla kun sinuun työnnytään takaapäin sinun klitoristasi nuolee toinen mies?? Tai sinun edessäsi pöydällä istuu mies ja saat imeä ja nuolla isoa kullia, hieroa sitä poskiisi samalla kun sinuun työnnytään takaapäin??
Tällaisesta on kokemusta (antajan puolesta) ja ex tyttöystävä oli "taivaassa" kun sai kahta isoa kalua yhtäaikaa.
- 0bmen
Monipuolisuus on ainakin melko tärkeää, ettei junnaa samalla lailla koko aikaa (paitsi lopuksi). Alussa ainakin itsellä joskus saa paineet nousemaan pieni leikittely. Se tuntuu myös jumalaiselta jos on vielä bokserit jalassa ja tyttö ottaa suuhunsa vielä hieman löysähkön kalun. Pieni terskan imeminen, joskus pallien hyväily, koko kalun nuoleminen, todella syvälle ottaminen ja sitten taas välillä riittävä tempo yhdisteltynä ainakin itselle toimii enemmän kuin loistavasti. Lopuksi ei kannata paljoa pidätellä vaan kun tuleminen on lähellä tuntuu ainakin itsellä parhaalta se, että suu menee mahdollisimman paljon terskan juurta edestakaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141